Mazda uvedla na český trh novou generaci řady 2 a změnila showroomy

Mazda dnes oficiálně uvedla na trh novou generaci řady 2. Ta se bude snažit ukousnout kousek z prodejů, kterým v ČR dominuje Škoda Fabia. Spolu se vstupem malého hatchbacku na trh pak japonská automobilka oznámila také změnu image svých showroomů.

Mazda2 je Skyactiv v kapesním balení první jízdní dojmy

Mazda2 je Skyactiv v kapesním balení první jízdní dojmy

Novou Mazdu2 jsme si již podrobně představili v rámci prvních jízdních dojmů. Proto jen stručně zopakujme, že se tento vůz bude nabízet s benzinovým čtyřválcem Skyactiv G o objemu 1,5 l a stejně velkým naftovým motorem. U benzinu lze vybírat mezi trojicí výkonových variant, diesel nabízí vždy 77 kW (105 k).

Mazda odhaduje, že do konce letošního roku prodá 250 až 300 kusů nové „dvojky“. Na rozdíl od automobilek Škoda nebo Hyundai, které prezentují nízké „ceny od“, chce japonská značka přitáhnout zákazníky toužící po dobře vybavených variantách, které by měly cenově vycházet podobně jako třeba slušně vybavená Fabia.

Mazda MX-5 vstoupila do prodeje. Cena začíná na 530 000 Kč  

Mazda MX-5 vstoupila do prodeje. Cena začíná na 530 000 Kč  

Vrcholné výbavy s cenovkou blízkou půl milionu korun pak mohou mít všechno možné (head-up displej, sledování jízdních pruhů, automatické rozsvěcení dálkových světel nebo bílou kůži a mnoho dalšího). S těmito variantami Mazda pokukuje po zákaznících mířících třeba pro DS3 nebo Audi A1.

Mazda také do konce března změní podobu většiny svých showroomů. Ty budou nově nabízet jednoduchý styl, speciální osvětlení automobilů, na jednom místě by se měl řešit prodej i servis a k dispozici bude také velká obrazovka, kde si budou moci zákazníci nakonfigurovat svůj automobil.

Spolu s Mazdou2 nové generace vstoupila na český trh také Mazda6 a CX-5 po faceliftu. Protože jsme ale s těmito auty ještě nejezdili, připravíme o nich na zítřejší den podrobnější článek. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků