Mazda uvede nová hybridní SUV CX-60 a CX-80. Potvrdila nový šestiválec i Wankel

15 komentářů

karelhrabe
8. října • 8:35

Mám Mazdu CX5 Revolution žena má Mazdu 3 jiné auto jak japonské bych si už nekoupil a to jsem měl Superba a Audi A6 obě koupené taky nové žádné ojetiny

JosVerstapen
9. října • 17:15

Tak ja poprvé přešel k Mazdě 2.roky zpět do modelu CX-5 Takumi-plus. A nemůžu si ji vynachválit. Před tím jsem měl Mercedesy a ještě před Renaulty.
Pohon,podvozek a skvělé řízení prostě nemá v této cenové kategorii konkurenci a navíc je fakt krásná. Všichni Ti co nemají atmosféru Mazdu nadávají na dynamiku ale téch necelých 200koní,pokud správně pracujete s otáčkami je max. dostačující. Navíc tankuji 98 a je znát ještě lepší reakce na plyn. Jediné mínus je,že motor by mohl být v max. zátěži lépe odhlučněn. Jinak zvuk tohoto 4hrnka je famózní.
A spotřeba skvělá,moc se těším na ten 6hrnek to bude skvělé.
Zatím za 40 tisic km bez závad

ACE
8. října • 11:54

Pochopitelně, ale vysvětluj to naivkům co demají žádné srovnání a jediné jejich vodítko jsou "zkušenosti" hospodskejch tlachalů, vysvětluj jim že za 6let provozu byla jediná závada prasklá jedna zadní žárovka a u předchozího japonce za 12 let výměna jednoho ložiska v kole za litr (žárovke asi 6). Oni to ani nevyzkouší, protože "vědí" že to není možný, protože to přece ví každej. :-D

homer
8. října • 21:12

Ale jo japonec je super ale nesmíš narazit na model s fatální konstrukční chybou, pak tě i život přestane bavit.

ACE
9. října • 5:05

To asi nejen u japonce....

ACE
7. října • 20:17

Někdo má tříhrnky někdo řádové šestiválce. Mazda opět deklasuje zastaralou a degenerující konkurenci.

Tom
8. října • 9:26

Řádovy sestivalec, to je urcite unikat

x12345678
8. října • 8:03

Mazda deklasuje svět především svou zastaralostí a slepými cestami. Proto je mimo Japonska zcela na okraji zájmu kupujících. Že ke špatným čtyřválcům, špatnému wankelu a zoufale špatnému elektropohonu přidá špatný šestiválec na tom nic nemění.

viper
10. října • 12:19

jestli ten šestiválec bude nebo nebude špatný to se teprve ukáže. Nemá smysl to hodnotit předem, to je poněkud neobjektivní. Osobně jsem toho názoru, že v Evropě se stejně V6 verze prodávat nebudou, ale jen čtyřválce. Šestiválce jsou určené pro USA, kde i dávají větší smysl než tady ;-)

ACE
10. října • 13:32

Asi není jediný důvod proč by v Evropě nedával smysl, je hromada značek, kterým tu smysl dává. ;-)

viper
13. října • 17:53

a kterým ? :-D kromě německé trojky tu už není nikdo a Mazda, která je v Evropě outsider co se V6 motorů týče s ním těžko udělá díru do světa, nehledě že se jí to ani nevyplatí s ohledem na emisní normy ;-)

Wolfsteen
8. října • 8:12

Tak ten se povedl :-D:-D:-D

Tom
8. října • 9:30

A proc? Ma castecne pravdu. Tady se porad jen mluvilo o problemech TSI a HTP, ale ze mazdi motor mel problem s klapkami, ktere prosly motorem a totalne ho znicily nebo ze klapka byla po 50t km tak zanesena karbonem, ze poradne nedovirala, to nikdo nerekne. A takovy stav motoru trval 10 let, nez s tim neco udelali. A to rikam jako majitel motoru mz.

x12345678
8. října • 20:22

Přesně tak, Mazda je značka ideál pro konzervativní příznivce jednoduchých vozidel, která zdaleka nejsou až tak primitivní jako Toyoty pro trhy rozvojových zemí, jsou hezčí než Toyoty pro trhy rozvojových zemí, jsou z pohledu dlouhodobé trvanlivosti podstatně spolehlivější než Subaru, ale ničím nevynikají a v tom zájemci spatřují jejich hodnotu. Není to moderna, nemá to nejnovější asistenty ani top parametry, občas se v tom (ne zcela úspěšně) objeví zajímavé technické řešení, které se nakonec opět ukáže být slepou cestou, ale v podstatě to funguje. A pro to všechno má svou relativně velmi věrnou klientelu.

neodborník
7. října • 20:42

Tak určitě deklasuje s těmi svými prodejními počty. Místo čím víc aut mají čím víc válec tím víc málo a nakonec z toho třeba bude šestibaterie.

Doporučujeme

Články odjinud