Mazda Tribute s pravostranným řízením

Mazda Motor Corporation zahájila v Japonsku výrobu Mazdy Tribute s pravostranným řízením. Slavnostní zahájení výroby se odehrálo v úterý 17.10. v továrně v Hofu a zúčastnil se ho též president Mazda Motor Corporation pan Mark Fields...
Mazda Tribute s pravostranným řízením
Mazda Motor Corporation zahájila v Japonsku výrobu Mazdy Tribute s pravostranným řízením. Slavnostní zahájení výroby se odehrálo v úterý 17.10. v továrně v Hofu a zúčastnil se ho též president Mazda Motor Corporation pan Mark Fields a zhruba 200 dalších zaměstnanců. Mazda plánuje, že ve své nejnovější továrně v Hofu, v Plant II. bude ročně vyrábět 40 000 kusů tohoto vozu.

„Tribute není jenom první model, který byl vyvinut na základě spolupráce Mazdy a Fordu, ale také vůz, se kterým Mazda vstupuje do nového tisíciletí. Věřím, že obě společnosti se z procesu plánování až po výrobu hodně naučily jedna od druhé a že úspěch tohoto modelu na trhu nám přinese mnohé další zkušenosti, jak můžeme společně pracovat“, řekl Mark Fields. „Tento model nabídne zákazníkům příjemné řízení a řadu nových myšlenek, které budou řídit jejich emoce“, dodal.

William Clay Ford Jr., předseda Ford Motor Company, pravnuk zakladatele společnosti, vyslal blahopřejné poselství zaměstnancům Mazdy. „Mazda a Ford vstoupily do nového věku vzájemného partnerství s nebývalým podílem znalostí a technologie a expandující výroby automobilů v každém dalším závodě. Mazda Tribute a Ford Escape jsou báječným příkladem jak naše společnosti mohou sdílet architekturu vozu, zatímco uchovávají jedinečnou image svých značek.“

Tribute má osobitý a sofistikovaný styl, který upoutá pozornost nejenom ve městě, ale i v terénu. Nabízí velký a pohodlný interiér ve funkčním balení a vynikající jízdní vlastnosti díky výkonnému 3,0 l V6 nebo úspornému dvoulitrovému čtyřválci. Tyto vlastnosti kombinují přesně to, co představuje Mazdu a její osobitost. Tedy „styl“, „naplněné očekávání“ a „duch“.

Výroba Mazdy Tribute s levostranným řízením byla zahájena v Kansas City v červnu, samotný prodej v Severní Americe pak v srpnu. Vzhled vozu, jeho výbava a vynikající jízdní vlastnosti si okamžitě získaly oblibu u zákazníků a tak prodeje překonaly veškeré předpoklady. Načítaný prodej totiž ke konci září dosáhl již 7 015 vozů.

Specifikace vozu Mazda Tribute a datum jeho uvedení na japonský trh budou oznámeny 30.10. 2000.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků