Mazda Tribute s dvěma novými motory v prodeji

Mazda Tribute s dvěma novými motory v prodeji
Mazda Tribute vždy kombinovala komfort sedanu s robustností off-roadu. Nyní prošla Mazda Tribute face-liftem, aby ještě více podtrhla tyto vlastnosti. Nejvýznamnější změnou jsou motory.

Nový zážehový o objemu 2,3 litru s výkonem 110 kW/150 k z rodiny motorů MZR nahrazuje dosavadní 2,0i. Tato moderní pohonná jednotka je ideální kombinací výkonu a hladkého průběhu motoru, splňující emisní normy Euro IV. Také V6 byl vylepšen, aby poskytoval vyšší výkon než předchozí motor. Nyní je jeho výkon na 149 kW/203 k. Zatímco 2,3i přichází s 5MT, 3,0i je k dostání s 4AT.

Sportovní a elegantní design 

Vedle dvou nových motorů doznal změn také exteriér vozu Tribute – má nový design předního a zadního nárazníku, stejně jako hlavní světlomety a zadní světla. Tyto prvky kombinované s novou barvou bočních zrcátek a novým tvarem předního grilu dodávají face-liftovanému Tributu ještě více na eleganci. Sportovní švih dodávají vozu nová standardní 16“ litá kola a odvážně tvarované lemy blatníků. Uvnitř vozu je zcela nově designovaná středová konzole a řazení automatické převodovky bylo přesunuto ze sloupku volantu na podlahu.

Více standardní bezpečnostní výbavy

Tribute byl vždy bezpečným vozem, ale nový Tribute je ještě bezpečnější. Dvoufázové přední airbagy – jak na místě řidiče, tak na místě spolujezdce, stejně jako okenní airbagy (tyto airbagy chrání nejenom hlavu, ale i boční část těla řidiče i všech cestujících) jsou nyní standardem, boční airbagy je možné pořídit za příplatek 10 000 Kč. Dále jsou standardní výbavou opěrky hlavy a tříbodové bezpečnostní pásy na všech třech sedadlech vzadu. Kotoučové brzdy na všech kolech a ABS s EBD jsou nyní také standardem u všech modelů.

Vylepšený systém AWD

Nová Mazda Tribute má nyní systém AWD s aktivním řízením točivého momentu přenášeného na jednotlivé nápravy (=ATTC) standardně ve všech modelech bez ohledu na motor či stupeň výbavy. Tento systém monitoruje rychlost kol a pozici plynového pedálu, aby přenášel točivý moment, prostřednictvím elektromagnetické spojky, automaticky na zadní kola, když je to potřeba. Systém ATTC v novém Tributu reaguje velice rychle na měnící se podmínky a pomáhá zlepšovat trakční vlastnosti na kluzkých površích.

Ceny Mazda Tribute F/L

Mazda Tribute 2,3i Touring    799 900,- Kč
Mazda Tribute 3,0i V6 Sport    999 900,- Kč

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Mazda 6 2,2
Rok výroby: 2010
Stav: 141 208 km
Cena: 221 000 Kč
Mazda 6 2
Rok výroby: 2005
Stav: 182 302 km
Cena: 62 000 Kč
Mazda CX 7 2,2
Rok výroby: 2009
Stav: 89 864 km
Cena: 280 000 Kč
Mazda 6 2,2
Rok výroby: 2009
Stav: 132 856 km
Cena: 191 000 Kč
Mazda 6 2
Rok výroby: 2010
Stav: 150 646 km
Cena: 196 000 Kč
Mazda MPV 2
Rok výroby: 2003
Stav: 199 001 km
Cena: 62 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků