Mazda Tribute s dvěma novými motory v prodeji

Mazda Tribute vždy kombinovala komfort sedanu s robustností off-roadu. Nyní prošla Mazda Tribute face-liftem, aby ještě více podtrhla tyto vlastnosti. Nejvýznamnější změnou jsou motory.

Nový zážehový o objemu 2,3 litru s výkonem 110 kW/150 k z rodiny motorů MZR nahrazuje dosavadní 2,0i. Tato moderní pohonná jednotka je ideální kombinací výkonu a hladkého průběhu motoru, splňující emisní normy Euro IV. Také V6 byl vylepšen, aby poskytoval vyšší výkon než předchozí motor. Nyní je jeho výkon na 149 kW/203 k. Zatímco 2,3i přichází s 5MT, 3,0i je k dostání s 4AT.

Sportovní a elegantní design 

Vedle dvou nových motorů doznal změn také exteriér vozu Tribute – má nový design předního a zadního nárazníku, stejně jako hlavní světlomety a zadní světla. Tyto prvky kombinované s novou barvou bočních zrcátek a novým tvarem předního grilu dodávají face-liftovanému Tributu ještě více na eleganci. Sportovní švih dodávají vozu nová standardní 16“ litá kola a odvážně tvarované lemy blatníků. Uvnitř vozu je zcela nově designovaná středová konzole a řazení automatické převodovky bylo přesunuto ze sloupku volantu na podlahu.

Více standardní bezpečnostní výbavy

Tribute byl vždy bezpečným vozem, ale nový Tribute je ještě bezpečnější. Dvoufázové přední airbagy – jak na místě řidiče, tak na místě spolujezdce, stejně jako okenní airbagy (tyto airbagy chrání nejenom hlavu, ale i boční část těla řidiče i všech cestujících) jsou nyní standardem, boční airbagy je možné pořídit za příplatek 10 000 Kč. Dále jsou standardní výbavou opěrky hlavy a tříbodové bezpečnostní pásy na všech třech sedadlech vzadu. Kotoučové brzdy na všech kolech a ABS s EBD jsou nyní také standardem u všech modelů.

Vylepšený systém AWD

Nová Mazda Tribute má nyní systém AWD s aktivním řízením točivého momentu přenášeného na jednotlivé nápravy (=ATTC) standardně ve všech modelech bez ohledu na motor či stupeň výbavy. Tento systém monitoruje rychlost kol a pozici plynového pedálu, aby přenášel točivý moment, prostřednictvím elektromagnetické spojky, automaticky na zadní kola, když je to potřeba. Systém ATTC v novém Tributu reaguje velice rychle na měnící se podmínky a pomáhá zlepšovat trakční vlastnosti na kluzkých površích.

Ceny Mazda Tribute F/L

Mazda Tribute 2,3i Touring    799 900,- Kč
Mazda Tribute 3,0i V6 Sport    999 900,- Kč

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 1 příspěvek
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků