Mazda Tribute s dvěma novými motory v prodeji

Mazda Tribute vždy kombinovala komfort sedanu s robustností off-roadu. Nyní prošla Mazda Tribute face-liftem, aby ještě více podtrhla tyto vlastnosti. Nejvýznamnější změnou jsou motory.

Nový zážehový o objemu 2,3 litru s výkonem 110 kW/150 k z rodiny motorů MZR nahrazuje dosavadní 2,0i. Tato moderní pohonná jednotka je ideální kombinací výkonu a hladkého průběhu motoru, splňující emisní normy Euro IV. Také V6 byl vylepšen, aby poskytoval vyšší výkon než předchozí motor. Nyní je jeho výkon na 149 kW/203 k. Zatímco 2,3i přichází s 5MT, 3,0i je k dostání s 4AT.

Sportovní a elegantní design 

Vedle dvou nových motorů doznal změn také exteriér vozu Tribute – má nový design předního a zadního nárazníku, stejně jako hlavní světlomety a zadní světla. Tyto prvky kombinované s novou barvou bočních zrcátek a novým tvarem předního grilu dodávají face-liftovanému Tributu ještě více na eleganci. Sportovní švih dodávají vozu nová standardní 16“ litá kola a odvážně tvarované lemy blatníků. Uvnitř vozu je zcela nově designovaná středová konzole a řazení automatické převodovky bylo přesunuto ze sloupku volantu na podlahu.

Více standardní bezpečnostní výbavy

Tribute byl vždy bezpečným vozem, ale nový Tribute je ještě bezpečnější. Dvoufázové přední airbagy – jak na místě řidiče, tak na místě spolujezdce, stejně jako okenní airbagy (tyto airbagy chrání nejenom hlavu, ale i boční část těla řidiče i všech cestujících) jsou nyní standardem, boční airbagy je možné pořídit za příplatek 10 000 Kč. Dále jsou standardní výbavou opěrky hlavy a tříbodové bezpečnostní pásy na všech třech sedadlech vzadu. Kotoučové brzdy na všech kolech a ABS s EBD jsou nyní také standardem u všech modelů.

Vylepšený systém AWD

Nová Mazda Tribute má nyní systém AWD s aktivním řízením točivého momentu přenášeného na jednotlivé nápravy (=ATTC) standardně ve všech modelech bez ohledu na motor či stupeň výbavy. Tento systém monitoruje rychlost kol a pozici plynového pedálu, aby přenášel točivý moment, prostřednictvím elektromagnetické spojky, automaticky na zadní kola, když je to potřeba. Systém ATTC v novém Tributu reaguje velice rychle na měnící se podmínky a pomáhá zlepšovat trakční vlastnosti na kluzkých površích.

Ceny Mazda Tribute F/L

Mazda Tribute 2,3i Touring    799 900,- Kč
Mazda Tribute 3,0i V6 Sport    999 900,- Kč

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

včera | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 30 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků