Mazda Tribute s dvěma novými motory v prodeji

Mazda Tribute vždy kombinovala komfort sedanu s robustností off-roadu. Nyní prošla Mazda Tribute face-liftem, aby ještě více podtrhla tyto vlastnosti. Nejvýznamnější změnou jsou motory.

Nový zážehový o objemu 2,3 litru s výkonem 110 kW/150 k z rodiny motorů MZR nahrazuje dosavadní 2,0i. Tato moderní pohonná jednotka je ideální kombinací výkonu a hladkého průběhu motoru, splňující emisní normy Euro IV. Také V6 byl vylepšen, aby poskytoval vyšší výkon než předchozí motor. Nyní je jeho výkon na 149 kW/203 k. Zatímco 2,3i přichází s 5MT, 3,0i je k dostání s 4AT.

Sportovní a elegantní design 

Vedle dvou nových motorů doznal změn také exteriér vozu Tribute – má nový design předního a zadního nárazníku, stejně jako hlavní světlomety a zadní světla. Tyto prvky kombinované s novou barvou bočních zrcátek a novým tvarem předního grilu dodávají face-liftovanému Tributu ještě více na eleganci. Sportovní švih dodávají vozu nová standardní 16“ litá kola a odvážně tvarované lemy blatníků. Uvnitř vozu je zcela nově designovaná středová konzole a řazení automatické převodovky bylo přesunuto ze sloupku volantu na podlahu.

Více standardní bezpečnostní výbavy

Tribute byl vždy bezpečným vozem, ale nový Tribute je ještě bezpečnější. Dvoufázové přední airbagy – jak na místě řidiče, tak na místě spolujezdce, stejně jako okenní airbagy (tyto airbagy chrání nejenom hlavu, ale i boční část těla řidiče i všech cestujících) jsou nyní standardem, boční airbagy je možné pořídit za příplatek 10 000 Kč. Dále jsou standardní výbavou opěrky hlavy a tříbodové bezpečnostní pásy na všech třech sedadlech vzadu. Kotoučové brzdy na všech kolech a ABS s EBD jsou nyní také standardem u všech modelů.

Vylepšený systém AWD

Nová Mazda Tribute má nyní systém AWD s aktivním řízením točivého momentu přenášeného na jednotlivé nápravy (=ATTC) standardně ve všech modelech bez ohledu na motor či stupeň výbavy. Tento systém monitoruje rychlost kol a pozici plynového pedálu, aby přenášel točivý moment, prostřednictvím elektromagnetické spojky, automaticky na zadní kola, když je to potřeba. Systém ATTC v novém Tributu reaguje velice rychle na měnící se podmínky a pomáhá zlepšovat trakční vlastnosti na kluzkých površích.

Ceny Mazda Tribute F/L

Mazda Tribute 2,3i Touring    799 900,- Kč
Mazda Tribute 3,0i V6 Sport    999 900,- Kč

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků