Mazda Senku, nástupce pro RX-8?

Okázalý sportovní vůz, Mazda RX-8, se bude pomalu loučit se svým životem. Nástupcem tohoto sporťáku by mohl být nový koncept Senku. Senku připomíná spíše hatchback, než klasické pojetí sporťáku a je vybaveno wankelovým motorem. To by nebylo až tak zajímavé, ale tento motor je spojen s elektromotorem a tak koncept budoucí RX-8 se představí jako hybridní sporťák. Koncept se drží tradice dobrého rozložení hmotnosti a tak na každou nápravu připadá 50% z hmotnosti vozu. O přenos výkonu se postarají 22" kola z lehkých slitin s pneu o rozměru 235/40. Senku je 4650 mm dlouhé, 1850 mm široké a 1400 mm vysoké. Za povšimnutí stojí úctyhodný rozvor 3100 mm. Stejně nynější RX-8, je i tento koncept připraven převézt až čtyřčlennou posádku.

Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Kombinovat různé značky pneumatik se nevyplácí. Test ukázal, proč to nedělat

Kombinovat různé značky pneumatik se nevyplácí. Test ukázal, proč to nedělat

Pokud chcete vědět, proč není dobrý nápad kombinovat na autě špičkové pneumatiky s těmi nejlevnějším a kvalitativně podprůměrnými, následující test by vám mohl otevřít oči.

včera | Miro Mihálik | 7 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 57 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků