Mazda Senku, nástupce pro RX-8?

Okázalý sportovní vůz, Mazda RX-8, se bude pomalu loučit se svým životem. Nástupcem tohoto sporťáku by mohl být nový koncept Senku. Senku připomíná spíše hatchback, než klasické pojetí sporťáku a je vybaveno wankelovým motorem. To by nebylo až tak zajímavé, ale tento motor je spojen s elektromotorem a tak koncept budoucí RX-8 se představí jako hybridní sporťák. Koncept se drží tradice dobrého rozložení hmotnosti a tak na každou nápravu připadá 50% z hmotnosti vozu. O přenos výkonu se postarají 22" kola z lehkých slitin s pneu o rozměru 235/40. Senku je 4650 mm dlouhé, 1850 mm široké a 1400 mm vysoké. Za povšimnutí stojí úctyhodný rozvor 3100 mm. Stejně nynější RX-8, je i tento koncept připraven převézt až čtyřčlennou posádku.

Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků