Mazda se výrazně prosadila v německém J.D.Power

Vozy automobilky Mazda dosáhly výborného výsledku ve statistice J.D.Power v Německu. Výsledky této statistiky jsou založeny na odpovědích více než 22 000 německých řidičů, kteří hodnotili své vozy mladší dvou let z pohledu přitažlivosti vozu, jeho spolehlivosti, provozních nákladů a spokojenosti s dealerskými službami.

Model Mazda6 dosáhla vůbec nejvyššího bodového hodnocení ze všech vozů této ankety, když získal 861 bodů. Zároveň samozřejmě vyhrál i svou kategorii střední třídy. Ve třídě sportovních vozů zvítězil model Mazda MX-5. Model Mazda3 se pak umístil na druhém místě v segmentu kompaktních vozů a model Premacy obsadil druhé místo v kategorii van.

Samotná automobilka Mazda pak skončila v Německu na třetím místě s výsledkem 834 bodů.

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků