Wankel v krabici? To je výsměch. Ten byl vždy dominantou sporťáku od Mazdy.
Tady bude sloužit jen jako malý benzínový pohon generátoru, což u MX 30 se slabou baterií dává smysl.Místo vpředu na něj je.
Problém MX-30 jsou ty dveře...je to prostě auto pro dva. Zadní cestující nemají v podstatě ani okna ani pohodlí..není to pro děti ani pro dospělé. Takže je to fakt jen pro madý bezdětný páry nebo pak pro starší po dětech. To není moc velká zákaznická základna.Přítomnost spalováku v EV ani nekomentuju. Kdyby vynaložili stejné úsilí na zástavbu větší baterie, udělali by líp.
To je Mazda, ta to dělá "jinak". Přístup sice nic moc stejně jako u tudorů. Malý okýnka , ano v letadle jsou podobná. Jasně že to není primárně na dlouhé cesty pro 4 dlouhány, ale šropy bych dozadu nakopal a když problém tak hybaj na autobus nebo vlak :-)
Taky tam mohli dat nejaky hybrid od Toyoty a fungovalo by to asi dobre a jezdilo za nejaky 4l.
Za čtyři sotva, pět je u tak velkého auta v příměstským provozu blíž realitě. Jak přibyde víc dálnice, pak spíš sedm.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.