Mazda RX-8 RS: v novém a sportovněji

24 komentářů

Hany
12. ledna • 14:12

Tak ja se ted trochu temihle auty zabyvam, rad bych si jedno takove poridil do garaze. Nejsem zadny sporilek, ale proste auto co zere ve meste 14 litru, to je fakt na mne trochu moc....
Tak zatim u mne furt vede 2.0, A5, 154 KW ;).
H.

Atlis
12. ledna • 16:28

Hm, kde si videl A5 2.0 so 154kW? BTW co je takeho strasneho na 14l v meste v aute ktore ma 170kW vykonu? Myslis si, ze ak by bol v Audi A5 motor 2.0TFSI, tak by zrala pod 10? No a hlavne, motor v RX8 toci to o com by sa Audine ani nesnivalo. BTW mame v praci tri A6, po 50tis km najazdenych zacina z ovladacov v interieri zliezat farba. To sa nestalo mne v Toyote s najazdenymi 100tis...

joj
13. ledna • 0:30

svata pravda to u VW a Audi nejak nevedia tie interiery normalne potiahnut mne tam z ovladacov uz tiez zliezlo cierneho az az.

Hany
12. ledna • 18:34

Kde jsem to videl??? V te brozure, co mne dal AUDI dealer, kdyz jsem se byl u nej predbezne informovat. A dokonce mne ten clovicek rekl, ze si mam poridit 2.0 s 132 KW a nechat ji chipnout na tech 155 KW (154 je spatne, jsem se uklepl), neb ty auta jsou stejne, jen SW v ridici jednotce je jiny ;) a rozdil v cene nacpat do vybavy.Nejsem zadny zastance Audin, Mazdy, BMW ci neceho jineho, jen vim kolik to auto najezdi a co od nej budu potrebovat a to fakt spotreba 14 l neni ;).
Nechci nikomu hanit jeho milacka, jen prezentuju svuj nazor.
Btw. do sportaku nafta nepatri ;).H.

pete
12. ledna • 19:06

Hehe, a myslite, ze to ve meste bude zrat mene nez 12 litru? To tezko. Dobra, mozna 11,7 papirove.... staci trochu vytocit a mate tam stejne 14 litru... Navic rozdil ceny paliva - Natural 98 (audi) a 95 (mazda) vam veskery rozdily ekonomiky provozu setre na pouhy rozdil v desetinach procent...

mananásek
11. ledna • 20:46

už při prvním představení se mi moc líbila a teď je to zas o něco lepší, hlavně jí sluší ty kola.

Atlis
11. ledna • 11:52

Facelift RX-8 len prospel a myslim, ze na nej ani netreba nic viac menit, je nadcasova...

hykertre
11. ledna • 17:11

Facelift neprospěl.

Atlis
12. ledna • 16:30

...ale prospel...:-P

jjjjjj
11. ledna • 10:06

takhle vypadat impreza... (a jeste zlaty kola, hehe)

mr.bojangles
11. ledna • 10:59

ty jses tukan jak svina... bez si nastrikat svoji skodlivku na modrou, jestli nekde najdes zlatou, tak udelej kola... jo a jestli chces STi tak vem ve skole tempery a namichej si trochu fialovy... :-P

mabosk
11. ledna • 9:50

Skoda, preplnovanie by tomu auto urcite pomohlo.

rotary
12. ledna • 18:15

B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]B-] ta silnejsia verzia ma turbo o tom niet pochyb !!B-]B-]B-]B-]B-]B-]230k 1,3 SE-3P bez turba? v ziadnom pripade(mohli poriesit street (bridge)porting na "poziadanie"):-D:-D:-P;-)

Arnie J
20. ledna • 23:15

Co je to za nesmysly? Jsou dvě verze (190k, 230k), obě samozřejmě bez turba! Na některých trzích má ten silnější motor 240k, v Japonsku 250.Zatím se neví nic o tom, že by po faceliftu měl motor nějak posílit.

mabosk
12. ledna • 18:37

To je Wankel motor tam ten obsah znamena nieco ine ;)

rotary PE
12. ledna • 20:38

jeej nevedel som :-D ze to je wankel .... sak niesom drbnuty!! :-(IBA VRAVIM ,ZE 170KW TURBO NEMA A 190KW HO MA V POVINNEJ VYBAVE!!!:-/TAKY BRIDGE PORT + 3 ROTORY= SPRAVNY CHRAPLAVY ZVUK (450K) :-O:-OMAZDA FURAI:-O:-OB-]B-]

mabosk
12. ledna • 20:58

Mozes mi dat nejake info / link na tu 190kW verziu?

tempe
11. ledna • 10:34

a k čemu? máš dojem,že 190kw je málo?:-D

mabosk
11. ledna • 13:21

Nieco mi uslo alebo myslis 170kW ?BTW. Vykonu nikdy neni dost.

TEMPE
11. ledna • 16:52

Ne myslím 190 kW.Jsou 2 verze.170 kW a 190 kW.Pochybuji že tahle verze bude mít míň než 190 .:-))

Ruja
11. ledna • 16:56

Taky vedle jeden motor ma vykon 141kw/7000ot a druhej 170kw/8200ot.B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
TEMPE
11. ledna • 20:01

ještě vedleji :-) To jsou staré modely .Nové mají 171 a 190 kW(sport ) :-)

mabosk
12. ledna • 18:36

Mozes dat nejaky link odkial beries tie informacie?

hugo
11. ledna • 20:38

ja by som do toho auta siel, len ma desi spotreba - 14 l v meste

Doporučujeme

Články odjinud