Mazda RX-8 Nemesis: Limitované rotácie

Mazda chce svoje športové kupé ešte zatraktívniť, a tak pripravila ďalšiu limitovanú edíciu s prívlastkom Nemesis.
Mazda RX-8 Nemesis: Limitované rotácie

RX-8 Nemesis je už treťou limitovanou edíciou tohto modelu. Teraz sa však všetko zameralo na exkluzivitu a zvýhodnenú výbavu. Na výber budú špeciálne metalické farby (Copper red a Stormy blue) a exkluzívne prvky výbavy za zvýhodnenú cenu 22 995 libier (cca 1 250 000 Sk/980 000 Kč) , čo je o 330 libier menej ako za štandardný model dovybavený na túto úroveň.

Vyznávači poriadneho výkonu budú najskôr sklamaní – pod kapotou sa totiž nachádza slabšia z verzií rotačného Wankelu s objemom 1,3 l a výkonom 192 koní spojeného s päťstupňovou manuálnou prevodovkou. To stačí na zvládnutie stovky za 7,2 sekundy a dosiahnutie maximálnej rýchlosti 223 km/h.

V interiéri sú samozrejmosťou elektricky ovládateľné a vyhrievané sedadlá kožené sedadlá, jednotlivé prvky potiahnuté čiernou kožou a audiosystém Bose s 9 reproduktormi. Na stredovom paneli sa v limitovanej edícii objavuje viac použitého lešteného hliníku.

Samozrejmosťou sú bezpečnostné prvky ako šestica airbagov, stabilizačný systém a poteší taktiež zadný samosvorný diferenciál.

Cenové zvýhodnenie tak dosahuje 325 libier za farbu a 620 libier za jednotlivé doplnky. Jediným problémom je, že táto RX osmička je určená len na trh Veľkej Británie, kde bude dodaných len 350 kusov. O určitú exkluzivitu tak určite núdza nebude.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mazda RX-8 Nemesis

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků