Mazda prodlužuje záruku na wankel v RX-8

Japonská automobilka jako jedna z mála až do teď s oblibou osazuje do některých svých modelů Wankelův rotační agregát. Za ta léta, co jej využívá ve vozech řady RX, prošel již několika výraznými modifikacemi. Nyní se agregát vyznačuje solidní spolehlivostí, hladkým chodem a v neposlední řadě i vysokým výkonem. 

V současnosti se v modelu RX-8 používá 1,3 litrový motor s označením Renesis, který je prý ze všech „Wankelů“ nejspolehlivější. Aby o tom automobilka přesvědčila i své zákazníky, severoamerická divize rozšiřuje u vozů vyrobených mezi léty 2004 až 2008 záruku na celý motor o 161 000 km. Zda se rozšíření záruky týká i evropských zákazníků, bychom měli vědět již zanedlouho.
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků