Mazda pro mladé závodníky

Mazda představila prototyp nového otevřeného roadsteru „NR-A“, který je vytvořen pro začínající závodníky. Vůz by měl být uveden do prodeje koncem letošního roku.
Mazda pro mladé závodníky
Roadster bude vybaven motorem 1600 DOHC, vylepšenými brzdami a závěsy kol, větším chladičem. Tento nový model je zkonstruován tak, aby mohl být zaregistrován s tím, že s ním jeho majitelé budou nejenom o víkendech závodit, ale přes týden ho i běžně používat. „NR-A“ je postaven na bázi závodního vozu, zkonstruovaném pro začátečníky. Předpokládaná maloobchodní cena by se měla pohybovat kolem 2.000.000 jenů, včetně doplňků.

Mazda vyvinula tento vůz v souladu s konceptem „jedinečný pocit sounáležitosti mezi řidičem a vozem“. Díky svému skvělému ovládání a celkovému stylu patří roadster mezi nejoblíbenější otevřené vozy po celém světě.

Se svou celkovou produkcí více než 600.000 vozů za 12 let je Mazda roadster zapsána do Guinessovy knihy světových rekordů jako nejprodávanější lehký dvousedadlový sportovní vůz.

Zahájením závodů Mazda nabídne nový životní styl rodinám a přátelům, kteří si budou moci společně užívat při víkendových závodech.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků