Mazda přibližuje své nové šestiválce. 3,3litrová nafta sotva přelezla hranici 250 koní, krouťákem ale potěší

Názory k článku

viper  |  09. 04. 2022 13:10

bravo Mazda

 |   |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
OnlyTruth  |  09. 04. 2022 14:05

Konecne niekto kto bojuje proti tymto blaznom.. vynikajuce.. okrem 6valca aj pozdlznej stavbe motora... takto ma vyzerat auto, ktore chce ist do premie...

 |   |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
 |  09. 04. 2022 19:07

To se mi nelíbí, nechci jen 50 koní navíc oproti mému dvoulitru.

 |   |  Odpovědět
Kosanovič  |  09. 04. 2022 22:30

Tak to je těžké výkonové zklamání, tohle do prémie nemůže ani omylem, i takové blbé lidové vozítko umí v Turkovi dieselový šestiválec s 210 kW, hybrid páruje s šestiválcem a má 340 kW a v benalu má šestiválec s 250 kW. Vedle toho ta Mazda vypadá jak chudý příbuzný. A D3, tak ta je úplně někde jinde, Mazda zase netrefila ani vrata od stodoly a podle toho budou v Evropě vypadat její prodeje, v tradici posledních let od deseti k pěti.

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Měl mazdu  |  09. 04. 2022 23:53

Každý kouká na výkon a pak jezdí na krouťák. Mazda obecně není těžká jako prase. Takže dynamika bude dobrá, maximální rychlost nebude 250. Velký objem by měl být zárukou, že ten motor vydrží.

 |   |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat reakce: Zasílat reakce Můj názor