Mazda přibližuje své nové šestiválce. 3,3litrová nafta sotva přelezla hranici 250 koní, krouťákem ale potěší

20 komentářů

Měl mazdu
9. dubna • 23:53

Každý kouká na výkon a pak jezdí na krouťák. Mazda obecně není těžká jako prase. Takže dynamika bude dobrá, maximální rychlost nebude 250. Velký objem by měl být zárukou, že ten motor vydrží.

Martin
11. dubna • 11:50

Měl Mazdu: Přesně tak hezky napsáno 👍👍👍.

JoJo
10. dubna • 21:48

Motor to možná vydrží, ale papírové plechy s blbou ochranou to nevydrží a každá Mazda rychle zrezne. Takže majiteli zůstane motor do zahradního traktůrku.

Q
10. dubna • 9:40

Supermoderní diesel dojede spíše na drahou závadu DPF, SCR, EGR, vstřikovačů nebo cerpadla, než že by nevydržel klasické mechanické opotřebení. Je pak jedno, kolik má válců.

Martin
10. dubna • 0:18

👍Jediný kdo to pochopil.

neodborník
10. dubna • 8:11

Asi chcete říct, že to tedy nikdo kupovat nebude.

Kosanovič
9. dubna • 22:30

Tak to je těžké výkonové zklamání, tohle do prémie nemůže ani omylem, i takové blbé lidové vozítko umí v Turkovi dieselový šestiválec s 210 kW, hybrid páruje s šestiválcem a má 340 kW a v benalu má šestiválec s 250 kW. Vedle toho ta Mazda vypadá jak chudý příbuzný. A D3, tak ta je úplně někde jinde, Mazda zase netrefila ani vrata od stodoly a podle toho budou v Evropě vypadat její prodeje, v tradici posledních let od deseti k pěti.

12. dubna • 19:35

Mazda netrefila ani design, takže prodají zase pár desítek kusů a za pár let pápá.

9. dubna • 19:07

To se mi nelíbí, nechci jen 50 koní navíc oproti mému dvoulitru.

OnlyTruth
9. dubna • 14:05

Konecne niekto kto bojuje proti tymto blaznom.. vynikajuce.. okrem 6valca aj pozdlznej stavbe motora... takto ma vyzerat auto, ktore chce ist do premie...

neodborník
9. dubna • 17:59

A už máte objednáno, raději se tady dlouho nezdržujte ať to stihnete .... Nakonec to v reálu stejně nebude skoro nikdo kupovat, nebylo by to poprvé.

OnlyTruth
9. dubna • 18:15

ja mam dlhu dobu sedany ale uz sa pripravujem kupit druhe auto ako rodinne. a toto vyzera zatial naj s touto technikou

viper
9. dubna • 13:10

bravo Mazda

smějící se bestie 2
9. dubna • 18:03

Emise a spotřebu raději neuvádějí, aby neztrapnili ty litrový 3válce pod turbem.

smějící se bestie 2
9. dubna • 18:06

Koně nejsou všechno, " točák " je důležitejší a výdrž motoru.

homer
9. dubna • 16:59

250hp umí kdekdo ve dvoulitru a někteří i 250kw, bravo Mazda

Martin
11. dubna • 11:45

Homer: Tak si kup steriodama vyhoňenýho dvoulitra od koncernu ,a neotravuj zde blbýma řečma.Nevýš vůbec nic ,japonský motory jsou o kvalitě a výdrži takže jdi zase snít o TSI sbohem.

12. dubna • 19:33

To už dávno není pravda. :-D
Nehledě na fakt, že tenhle šestiválec se do Evropy kvůli nesmyslné spotřebě a emisím stěží podívá.

viper
13. dubna • 9:21

to jsem si myslel původně také, ale vypadá to, že Mazda má v plánu uvest oba šestiválce i v Evropě. A k těm emisiím: právě s důrazen na nizké emise byly obě nové pohonné jednotky navrženy .-)

viper
9. dubna • 17:28

nechápeš, ale to nevadí .-)

Doporučujeme

Články odjinud