Mazda Premacy prošla lehkou úpravou

Konkurence v kategorii velkoprostorových vanů se velmi rychle zvětšuje, a tak je třeba starší modely přizpůsobit současným trendům. Faceliftem nedávno prošla i stálice mezi vozy mpv – Mazda Premacy.
Mazda Premacy prošla lehkou úpravou
Současní majitelé Premacy (loni jich v ČR přibylo dalších šest set) si na voze chválí především všestranně využitelné uspořádání sedadel, variabilitu vnitřku, objemný zavazadelník, vynikající ovladatelnost, dobré jízdní vlastnosti a také přijatelnou cenu. Všechny tyto přednosti bude mít Premacy i nadále. A ještě něco navíc …

Lehké úpravy

Premacy prošla do dalšího období své existence lehkými změnami, které se dotýkají všech částí vozidla - Klepněte pro větší obrázekinteriéru, exteriéru, podvozku, bezpečnosti i celkové propracovanosti. Nyní je k dispozici také varianta vybavená zcela novým agregátem o obsahu 2,0 litru. Ale popořádku …

Nejnápadnější změny exteriéru byly provedeny na přední části vozu. Nová je nyní pětiúhelníková přední maska, integrovaný nárazník s mohutnými ventilačními otvory,Klepněte pro větší obrázek spojler předního nárazníku a hlavní světlomety. Rovněž na zádi vozu byly použity Klepněte pro větší obrázeknové kombinované svítilny. Vozy jsou rovněž vybaveny novým typem disků kol a zcela přepracovaným čalouněním interiéru.

Za účelem zvýšení komfortu byl u nové Premacy přepracován tvar opěradel i sedáků a současně byl na čalounění a dveřních výplních použit kvalitnější materiál, jenž umocňuje dojem luxusu. V interiéru přibyly i další prostory pro uložení drobných předmětů.

Nový motor

K dosavadnímu zážehovému motoru 1,8 litru a přeplňovanému vznětovému agregátu 2,0 litru (oba s Klepněte pro větší obrázekvýkonem 74 kW) přibude nový výkonný, avšak dobře vyladěný zážehový motor o objemu 2,0 litru. Nabízí maximální výkon 96 kW a maximální točivý moment 171 N.m při 4500 ot./min. Kromě systému proměnné délky sání a senzoru klepání přispívá nyní ke zvýšení výkonu motoru hlavní tlumič výfuku s nízkým zpětným tlakem. Modely s Klepněte pro větší obrázekmanuální převodovkou mají nelineární ovládání škrtící klapky, což umožňuje přesnější a plynulejší ovládání plynového pedálu. Všechny motory v modelech Premacy splňují emisní standardy Euro 3.

Ceny pro český trh

Faceliftovaná Mazda Premacy je v současné době již v nabídce jednotlivých prodejců. Její základní cena je 519 900 Kč (1,8i ve výbavě Comfort), s novým dvoulitrem přijde ve vyšší výbavě Exclusive o 100 korun dráž.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků