Mazda Premacy prošla lehkou úpravou

Konkurence v kategorii velkoprostorových vanů se velmi rychle zvětšuje, a tak je třeba starší modely přizpůsobit současným trendům. Faceliftem nedávno prošla i stálice mezi vozy mpv – Mazda Premacy.
Mazda Premacy prošla lehkou úpravou
Současní majitelé Premacy (loni jich v ČR přibylo dalších šest set) si na voze chválí především všestranně využitelné uspořádání sedadel, variabilitu vnitřku, objemný zavazadelník, vynikající ovladatelnost, dobré jízdní vlastnosti a také přijatelnou cenu. Všechny tyto přednosti bude mít Premacy i nadále. A ještě něco navíc …

Lehké úpravy

Premacy prošla do dalšího období své existence lehkými změnami, které se dotýkají všech částí vozidla - Klepněte pro větší obrázekinteriéru, exteriéru, podvozku, bezpečnosti i celkové propracovanosti. Nyní je k dispozici také varianta vybavená zcela novým agregátem o obsahu 2,0 litru. Ale popořádku …

Nejnápadnější změny exteriéru byly provedeny na přední části vozu. Nová je nyní pětiúhelníková přední maska, integrovaný nárazník s mohutnými ventilačními otvory,Klepněte pro větší obrázek spojler předního nárazníku a hlavní světlomety. Rovněž na zádi vozu byly použity Klepněte pro větší obrázeknové kombinované svítilny. Vozy jsou rovněž vybaveny novým typem disků kol a zcela přepracovaným čalouněním interiéru.

Za účelem zvýšení komfortu byl u nové Premacy přepracován tvar opěradel i sedáků a současně byl na čalounění a dveřních výplních použit kvalitnější materiál, jenž umocňuje dojem luxusu. V interiéru přibyly i další prostory pro uložení drobných předmětů.

Nový motor

K dosavadnímu zážehovému motoru 1,8 litru a přeplňovanému vznětovému agregátu 2,0 litru (oba s Klepněte pro větší obrázekvýkonem 74 kW) přibude nový výkonný, avšak dobře vyladěný zážehový motor o objemu 2,0 litru. Nabízí maximální výkon 96 kW a maximální točivý moment 171 N.m při 4500 ot./min. Kromě systému proměnné délky sání a senzoru klepání přispívá nyní ke zvýšení výkonu motoru hlavní tlumič výfuku s nízkým zpětným tlakem. Modely s Klepněte pro větší obrázekmanuální převodovkou mají nelineární ovládání škrtící klapky, což umožňuje přesnější a plynulejší ovládání plynového pedálu. Všechny motory v modelech Premacy splňují emisní standardy Euro 3.

Ceny pro český trh

Faceliftovaná Mazda Premacy je v současné době již v nabídce jednotlivých prodejců. Její základní cena je 519 900 Kč (1,8i ve výbavě Comfort), s novým dvoulitrem přijde ve vyšší výbavě Exclusive o 100 korun dráž.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků