Mazda Premacy prošla lehkou úpravou

Konkurence v kategorii velkoprostorových vanů se velmi rychle zvětšuje, a tak je třeba starší modely přizpůsobit současným trendům. Faceliftem nedávno prošla i stálice mezi vozy mpv – Mazda Premacy.
Mazda Premacy prošla lehkou úpravou
Současní majitelé Premacy (loni jich v ČR přibylo dalších šest set) si na voze chválí především všestranně využitelné uspořádání sedadel, variabilitu vnitřku, objemný zavazadelník, vynikající ovladatelnost, dobré jízdní vlastnosti a také přijatelnou cenu. Všechny tyto přednosti bude mít Premacy i nadále. A ještě něco navíc …

Lehké úpravy

Premacy prošla do dalšího období své existence lehkými změnami, které se dotýkají všech částí vozidla - Klepněte pro větší obrázekinteriéru, exteriéru, podvozku, bezpečnosti i celkové propracovanosti. Nyní je k dispozici také varianta vybavená zcela novým agregátem o obsahu 2,0 litru. Ale popořádku …

Nejnápadnější změny exteriéru byly provedeny na přední části vozu. Nová je nyní pětiúhelníková přední maska, integrovaný nárazník s mohutnými ventilačními otvory,Klepněte pro větší obrázek spojler předního nárazníku a hlavní světlomety. Rovněž na zádi vozu byly použity Klepněte pro větší obrázeknové kombinované svítilny. Vozy jsou rovněž vybaveny novým typem disků kol a zcela přepracovaným čalouněním interiéru.

Za účelem zvýšení komfortu byl u nové Premacy přepracován tvar opěradel i sedáků a současně byl na čalounění a dveřních výplních použit kvalitnější materiál, jenž umocňuje dojem luxusu. V interiéru přibyly i další prostory pro uložení drobných předmětů.

Nový motor

K dosavadnímu zážehovému motoru 1,8 litru a přeplňovanému vznětovému agregátu 2,0 litru (oba s Klepněte pro větší obrázekvýkonem 74 kW) přibude nový výkonný, avšak dobře vyladěný zážehový motor o objemu 2,0 litru. Nabízí maximální výkon 96 kW a maximální točivý moment 171 N.m při 4500 ot./min. Kromě systému proměnné délky sání a senzoru klepání přispívá nyní ke zvýšení výkonu motoru hlavní tlumič výfuku s nízkým zpětným tlakem. Modely s Klepněte pro větší obrázekmanuální převodovkou mají nelineární ovládání škrtící klapky, což umožňuje přesnější a plynulejší ovládání plynového pedálu. Všechny motory v modelech Premacy splňují emisní standardy Euro 3.

Ceny pro český trh

Faceliftovaná Mazda Premacy je v současné době již v nabídce jednotlivých prodejců. Její základní cena je 519 900 Kč (1,8i ve výbavě Comfort), s novým dvoulitrem přijde ve vyšší výbavě Exclusive o 100 korun dráž.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Mazda 3 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 286 953 km
Cena: 36 000 Kč
Mazda CX 7 2,3
Rok výroby: 2010
Stav: 83 380 km
Cena: 236 000 Kč
Mazda 6 2
Rok výroby: 2005
Stav: 191 109 km
Cena: 64 000 Kč
Mazda CX-3 2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 470 000 Kč
Mazda 2 1,2
Rok výroby: 2005
Stav: 87 798 km
Cena: 88 000 Kč
Mazda CX 5 2,2
Rok výroby: 2015
Stav: 20 135 km
Cena: 680 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

dnes | Milan Lažanský
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků