Mazda představila vlastní prodejní síť v Mexiku

Mazda Motor Corporation oznámila, že v Mexiku zahájí prodej svých vozů prostřednictvím nově založené společnosti „Mazda Motor de Mexico“.

Vozy se budou prodávat prostřednictvím rozsáhlé sítě samostatných dealerů, kterou bude podporovat mezinárodní manažerský tým. Ten bude reportovat jak hlavní centrále v japonské Hirošimě, tak centrále v Severní Americe.

V první fázi se prodeje v Mexiku soustředí na tři největší oblasti – Guadalajara, Monterrey a Mexico City – a společnost bude nabízet modely: RX-8, Mazda3 v provedení HB i SDN a Mazda6 SDN.

Společnost plánuje, že prodeje zahájí s pěti samostatnými show-roomy. Další informace ohledně dealerské sítě a objemu prodejů jsou předmětem budoucích oznámení.

„Hisakazu Imaki, president Mazda Motor Corporation řekl: „Dnešní oznámení potvrzuje význam, jaký Mazda přikládá mexickým zákazníkům a také rozhodující roli, kterou Mexiko sehraje v budoucnosti značky. Duch úspěchu je živý jak v Japonsku, tak i kdekoliv jinde na světe a já mám naprostou důvěru k tomu, že se Mexico brzy stane zářící hvězdou v naší síti.“

Na základě obchodní smlouvy mezi Japonském a Mexikem, která vstoupí v platnost na jaře 2005, získá Mazda přístup na mexický trh osvobozený od dovozních cel. Než byla tato smlouva podepsána, byly všechny japonské automobilky bez vlastní výroby v Mexiku zatíženy vysokými cly na dovážené vozy, čímž byla výrazně ovlivněna volba zákazníků.

„Řadu let jsme jen pozorovali, co by mohl trh jako je Mexiko přinést společnosti jakou je Mazda a viděli jsme mnoho možností, které by byly k užitku Mexiku i Mazdě,“ řekl Leopoldo Polo Orellana, ředitel Mazda Motor de Mexico. „Cítíme, že samotné načasování i trh jsou připraveny, aby nastartovaly rozvoj značky v Mexiku a přispěly k prodejům Mazdy.“

V současné době centrála Mazdy v Hirošimě prodává ročně více než milion osobních a užitkových vozů v téměř 130 zemích světa.

Mazda Motor de Mexico je zodpovědná za prodej a marketing, náhradní díly a zákaznickou podporu značky Mazda v Mexiku. Centrála společnosti se nachází v Mexico City.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků