Mazda představila vlastní prodejní síť v Mexiku

Mazda Motor Corporation oznámila, že v Mexiku zahájí prodej svých vozů prostřednictvím nově založené společnosti „Mazda Motor de Mexico“.

Vozy se budou prodávat prostřednictvím rozsáhlé sítě samostatných dealerů, kterou bude podporovat mezinárodní manažerský tým. Ten bude reportovat jak hlavní centrále v japonské Hirošimě, tak centrále v Severní Americe.

V první fázi se prodeje v Mexiku soustředí na tři největší oblasti – Guadalajara, Monterrey a Mexico City – a společnost bude nabízet modely: RX-8, Mazda3 v provedení HB i SDN a Mazda6 SDN.

Společnost plánuje, že prodeje zahájí s pěti samostatnými show-roomy. Další informace ohledně dealerské sítě a objemu prodejů jsou předmětem budoucích oznámení.

„Hisakazu Imaki, president Mazda Motor Corporation řekl: „Dnešní oznámení potvrzuje význam, jaký Mazda přikládá mexickým zákazníkům a také rozhodující roli, kterou Mexiko sehraje v budoucnosti značky. Duch úspěchu je živý jak v Japonsku, tak i kdekoliv jinde na světe a já mám naprostou důvěru k tomu, že se Mexico brzy stane zářící hvězdou v naší síti.“

Na základě obchodní smlouvy mezi Japonském a Mexikem, která vstoupí v platnost na jaře 2005, získá Mazda přístup na mexický trh osvobozený od dovozních cel. Než byla tato smlouva podepsána, byly všechny japonské automobilky bez vlastní výroby v Mexiku zatíženy vysokými cly na dovážené vozy, čímž byla výrazně ovlivněna volba zákazníků.

„Řadu let jsme jen pozorovali, co by mohl trh jako je Mexiko přinést společnosti jakou je Mazda a viděli jsme mnoho možností, které by byly k užitku Mexiku i Mazdě,“ řekl Leopoldo Polo Orellana, ředitel Mazda Motor de Mexico. „Cítíme, že samotné načasování i trh jsou připraveny, aby nastartovaly rozvoj značky v Mexiku a přispěly k prodejům Mazdy.“

V současné době centrála Mazdy v Hirošimě prodává ročně více než milion osobních a užitkových vozů v téměř 130 zemích světa.

Mazda Motor de Mexico je zodpovědná za prodej a marketing, náhradní díly a zákaznickou podporu značky Mazda v Mexiku. Centrála společnosti se nachází v Mexico City.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků