Mazda představila hybridní Tribute

Japonská automobilka představila svůj hybridní SUV model Tribute. Novinka se představila v Detroitu na tradičním autosalonu.

Hybridní pohon je u Mazdy tradičního typu, tedy spojuje benzínový motor s elektromotory. Základ tvoří čtyřválec 2,3 l o výkonu 98 kW (133 k), který doplňuje elektromotor o výkonu 70 kW (94 k).

Elektrická energie se pak ukládá do speciálních 300 voltových baterií, které umožní jízdu čistě na elektřinu až sedm minut. Elektromotor se připojuje vždy při akceleraci a také při nízkých rychlostech ve městě.

Přesné specifikace Mazda neudává, ale informuje, že celková dynamika vozu je na úrovni třílitrových šestiválců konkurenčních vozů. Hlavní výhodou je pak úspora paliva, který v ideálních podmínkách může činit až 75 % proti benzínovému motoru.

Díky tomu, že hybridní Tribute vykazuje velmi nízkou spotřebu a emise, bude možno na nákup uplatnit i daňové zvýhodnění, které zatím u nás chybí.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Mazda Tribute hybrid
TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 61 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků