Opět se potvrdilo, že cenu tvoří trh a nikoliv různé změny cel či daní - ty pouze umožňují v případě potřeby jít s cenou dolů.
Všiměte si, že Mazda Premacy, MPV, RX-8 a B-Fighter jsou vyráběny v Japonsku (Thajsku) a se snížením cla jde cena dolů.
Mazda 6 je také vyráběna v Japonsku a nedochází ke změně ceny.
Mazda 3 je také vyráběna v Japonsku a přesto jde cena nahoru - takže snížení cla NEMÁ na stanovení ceny podstatný vliv.
Ten kdo čekal na vstup EU jak ušetří při koupi japonských a korejských vozů bude asi zklamaný.
To se mylis! Ja se dockal! RX8 stala 1,26 mil. kc a dnes? 1,09 mil. Kc. To je sleva 170 tis. Kc, pokud se nepletu A to je mega rozdil!
Přečti si co jsem psal - že snížení cla se promítne pouze v případě, kdy je to potřeba. V případě RX8 se jedná o snížení ceny v rámci podpory prodeje - kdyby se prodávala v množstvích, která byla plánována, tak s cenou hýbat nebudou. Opačný případ je u Mazdy 3, kterých se prodává více než se očekávalo, tak se s cenou lehce hejbne. Dobře vědí, že 10 tis. nikoho neodradí (nebo jen minimálně zájemců) a celkový profit bude vyšší.
Pro tvé info - já těch 10. tis ušetřil - už měsíc v M3 jezdím
Ja polemizoval s touto tvoji vetou: "Ten kdo čekal na vstup EU jak ušetří při koupi japonských a korejských vozů bude asi zklamaný."
Pro tve info, ja usetrim na podzim (to mi konci leasing na MX5) 170 tis. KC pri koupi RX8....
No já bych taky RX-8 bral, ale manželka mi to "nepovolila"
Ukecal jsem to jen na M3 Sport s paketem GT
Vase starosti bych chtel mit.
Právě mám na test M3 s paketem GT, tedy stejnou "potvůrku", jako máte vy; můžete mi hodit do mailu pár odstavců s plusy a minusy? Rád bych přidal do článku názor dlouhodobého uživatele...
Ja bychg rekl ze je to jasny - Mazdy 6 se proda relativne dost (importer je spokojen), takze proc snizovat cenu. Mazda 3 je na tom zrejme podobne (ne-li lip), takze zase neni duvod (zatim) snizovat cenu. Premacy, MPV a dalsi- ty se moc neprodavaji, takze je logicke ze dojde ke snizeni ceny (mimochodem ta Premacy me trochu laka - je to v podstate nejlevnejsi MPV v kompaktni kategorii a pritom na vybave nejak nestrada - ze by v tom byla nejaka finta?)
Žádná finta, ale je připraven nástupce a musí se mu vytvořit podmínky
Mazda 3 je drazsi. Byt to VW Golf, tak tady vznikne valka, co ze si to VW dovoluje. 10 000 Kc na tu vybavu a povestnou kvalitu je nic. V cene auta kolem 500 000 to snad nehraje zadnou roli. Jenom kdyby cena hodiny v servise byla levnejsi, to by bylo.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.