Mazda oznámila program pro Los Angeles. Dorazí CX-3, CX-5 i Mazda6

Mazda oznámila program pro Los Angeles. Dorazí CX-3, CX-5 i Mazda6

Včera proběhla internetem neoficiální zpráva o tom, že Mazda chystá pro autosalon v Los Angeles malý crossover CX-3. Jak to tak u podobných zpráv chodí, za definitivní je brát nemůžeme. To už ale v tomto konkrétním případě neplatí, protože japonská automobilka oficiální cestou představila program právě pro Los Angeles a tím také potvrdila, že si zde CX-3 opravdu odbude svou světovou premiéru.

Nová Mazda2 a základní technická data: S čím jde proti Fabii?

Nová Mazda2 a základní technická data: S čím jde proti Fabii?

K tématu CX-3 pak Mazda vypustila také první obrázek, podle kterého toho samozřejmě moc nepoznáme. Další informace prozatím dostupné nejsou, tedy pokud nepočítáme očekávané zmínky o technologiích Skyactiv a designu Kodo.

Nová Mazda MX-5 dorazí s motorem 1.5 SKYACTIV a hmotností 1020 kg

Nová Mazda MX-5 dorazí s motorem 1.5 SKYACTIV a hmotností 1020 kg

Mazda CX-3 ale nebude v Los Angeles jediným vystaveným exponátem. Kompaktní crossover doprovodí také nová MX-5 a dvě světové premiéry. V Los Angeles bude k vidění facelift pro CX-5 a první modernizace se dočkala také Mazda6. Poslední letošní velký autosalon začíná 21. listopadu. 

Klepněte pro větší obrázek

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků