Mazda oficiálně ukázala crossover CX-4. Zatím jen jako auto pro Čínu

Ani Mazda nechybí na autosalonu v Pekingu a také tato automobilka si pro tuto příležitost připravila jednu důležitou novinku. Jde o model CX-4, který kombinuje, podobně jako dnes už několik jiných modelů jiných značek, karoserii SUV a kupé. 

Nová Mazda CX-4 opět nafocena před premiérou

Nová Mazda CX-4 opět nafocena před premiérou

Protože ale už dříve unikla do éteru řada fotek nemaskovaného automobilu, příliš velké designové překvapení se nekoná. Technicky vychází Mazda CX-4 z CX-5, což ukazují už vnější rozměry. Novinka je dlouhá 4633 mm, široká 1840 mm a vysoká 1535 mm, přičemž rozvor nabídne 2,7 m. Oproti CX-5 je tedy delší a nižší. Šířku mají oba modely shodnou, stejně jako rozvor. 

Mazda zatím prezentuje CX-4 jako vůz pro čínský trh, kde se bude nabízet s jedním ze dvou benzinových čtyřválců. Ten menší má objem dvou litrů a výkon 116 kW (158 k), silnější alternativa disponuje objemem o půl litru větším a výkonem 141 kW (192 k). 

Mazda CX-5 a Mazda6: Facelift dorazil na český trh [první dojmy]

Mazda CX-5 a Mazda6: Facelift dorazil na český trh [první dojmy]

Dvoulitr je dostupný s manuální převodovkou, nebo s automatem, který má šest rychlostí. Silnější verzi si budou moci zájemci pořídit pouze s automatem a dostanou jí také s pohonem všech kol, který u slabší jednotky dostupný nebude. 

Prodej nové Mazdy CX-4 odstartuje na čínském trhu v červnu letošního roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

včera | Vladimír Kadera | 15 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků