Mazda na Chicago Auto Show představí příslušenství pro MX-5

Mazda na Chicago Auto Show představí příslušenství pro MX-5

Ještě před ženevským autosalonem nás čeká Chicago Auto Show. Nejde sice o tak velký motoristický svátek, ale i zde budou k vidění zajímavé premiéry. Jednu takovou najdeme na stánku Mazdy, která zde představí koncept nové MX-5 vyzdobený různými doplňky.

Oficiálně: Základní Mazda MX-5 dostane 131 koní +fotogalerie

Oficiálně: Základní Mazda MX-5 dostane 131 koní +fotogalerie

O co zhruba půjde, to naznačuje první oficiální fotografie, která prozrazuje decentní spoiler na víku zavazadelníku, novou koncovku výfuku nebo lité černé disky BBS. Na kompletní odhalení nebudeme čekat dlouhou, Chicago Auto Show totiž začíná pro média už zítra. 

Mazda2 je Skyactiv v kapesním balení první jízdní dojmy

Mazda2 je Skyactiv v kapesním balení první jízdní dojmy

Mimochodem to byl právě autosalon v Chicagu, kde se v roce 1989 poprvé světu ukázala první generace Mazdy MX-5. Od té doby se prodalo přes 949 000 exemplářů a tento model navíc nasbíral stovky různých ocenění. Evropským zákazníkům by se nejnovější vydání MX-5 mělo ukázat v Goodwoodu, na český trh pak dorazí zhruba v září.

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

dnes | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 39 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků