Mazda MX-5 vstoupila do prodeje. Cena začíná na 530 000 Kč

Mazda MX-5 vstoupila do prodeje. Cena začíná na 530 000 Kč

Mazda zahájila prodej nové generace MX-5. Zájemci si mohou vybrat ze tří výbav, dvou převodovek a sedmi odstínů karoserie. Jak ale asi tušíte, je tu jeden menší háček. Tato zpráva se totiž týká domácího japonského trhu. Evropané si musí na start prodeje ještě pár měsíců počkat.

Zajímavosti | Video | Sportovní auta | Mazda

Nová Mazda MX-5 je už k dispozici. Zatím na herní konzoli

Nová generace MX-5 se na japonském trhu nabízí pod označením Roadster a s výbavami S, S Special Package a S Leather Package. Pod kapotou je zatím pouze benzinová patnáctistovka, přičemž kombinovat ji mohou zájemci se šestistupňovým manuálem Skyactiv-MT nebo šestistupňovým automatem EC-AT.

Zajímavosti | Sportovní auta | Byznys | Kabriolety | Mazda

Mazda dnes začala oficiálně vyrábět roadster MX-5

Nejdostupnější provedení stojí na japonském trhu v přepočtu 530 000 Kč. Naopak nejdražší Leather Package se šestistupňovým automatem vyjde na 670 000 Kč. Evropě se nová Mazda MX-5 představí až v červnu letošního roku na festivalu rychlosti v Goodwoodu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků