Mazda MX-5 Spyder a Speedster míří na show SEMA 2015

Americká tuningová show SEMA 2015 zažívá premiéru dvou speciálních upravených konceptů nové Mazdy MX-5. Na svědomí je má přímo automobilka, respektive její severoamerická divize. Jedná se o otevřený model Speedster bez střechy i bez čelního okna a o Spyder s malou látkovou střechou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mazda MX-5 Speedster váží 943 kg. Nejspíš jste si už všimli, že nemá ani čelní okno. Místo něj je tu pouze větrný deflektor. Sériová výroba? Zapomeňte

Oba koncepty mají dvoulitrový čtyřválec Skyactiv, snížený nastavitelný podvozek a vpředu čtyřpístkové brzdy Brembo s vrtanými kotouči. Koncept MX-5 Spyder jezdí na 17" kolech s pneumatikami Yokohama ADVAN A048 o rozměru 225/45 R17. Hmotnost Spyderu je 1043 kg.

5 důvodů, proč ignorujete Mazdu MX-5 neprávem

5 důvodů, proč ignorujete Mazdu MX-5 neprávem

Koncept Speedster dostal 16" kola RAYS 57 Extreme Gram Lights s pneumatikami Kumho Ecsta V710 o rozměru 225/50 R16.Váží 943 kg a v kabině má například odlehčené skořepinové sedačky potažené Alcantarou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Spyder vypadá civilněji, ale do prodeje se dostanou maximálně mlhovky v masce, kola a nějaké ty samolepky či detaily v interiéru

Naději na sériovou výrobu si také nedělejte, což se dá ale říct prakticky o všech exemplářích vystavovaných na SEMA 2015. Ačkoli některé doplňky by se mohly dostat do nabídky originálního příslušenství, čelní okno vám Mazda z nové MX-5 asi neuřízne.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků