Mazda MX-5 Spyder a Speedster míří na show SEMA 2015

Americká tuningová show SEMA 2015 zažívá premiéru dvou speciálních upravených konceptů nové Mazdy MX-5. Na svědomí je má přímo automobilka, respektive její severoamerická divize. Jedná se o otevřený model Speedster bez střechy i bez čelního okna a o Spyder s malou látkovou střechou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mazda MX-5 Speedster váží 943 kg. Nejspíš jste si už všimli, že nemá ani čelní okno. Místo něj je tu pouze větrný deflektor. Sériová výroba? Zapomeňte

Oba koncepty mají dvoulitrový čtyřválec Skyactiv, snížený nastavitelný podvozek a vpředu čtyřpístkové brzdy Brembo s vrtanými kotouči. Koncept MX-5 Spyder jezdí na 17" kolech s pneumatikami Yokohama ADVAN A048 o rozměru 225/45 R17. Hmotnost Spyderu je 1043 kg.

5 důvodů, proč ignorujete Mazdu MX-5 neprávem

5 důvodů, proč ignorujete Mazdu MX-5 neprávem

Koncept Speedster dostal 16" kola RAYS 57 Extreme Gram Lights s pneumatikami Kumho Ecsta V710 o rozměru 225/50 R16.Váží 943 kg a v kabině má například odlehčené skořepinové sedačky potažené Alcantarou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Spyder vypadá civilněji, ale do prodeje se dostanou maximálně mlhovky v masce, kola a nějaké ty samolepky či detaily v interiéru

Naději na sériovou výrobu si také nedělejte, což se dá ale říct prakticky o všech exemplářích vystavovaných na SEMA 2015. Ačkoli některé doplňky by se mohly dostat do nabídky originálního příslušenství, čelní okno vám Mazda z nové MX-5 asi neuřízne.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 12 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků