Mazda MX-5 Spyder a Speedster míří na show SEMA 2015

Americká tuningová show SEMA 2015 zažívá premiéru dvou speciálních upravených konceptů nové Mazdy MX-5. Na svědomí je má přímo automobilka, respektive její severoamerická divize. Jedná se o otevřený model Speedster bez střechy i bez čelního okna a o Spyder s malou látkovou střechou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mazda MX-5 Speedster váží 943 kg. Nejspíš jste si už všimli, že nemá ani čelní okno. Místo něj je tu pouze větrný deflektor. Sériová výroba? Zapomeňte

Oba koncepty mají dvoulitrový čtyřválec Skyactiv, snížený nastavitelný podvozek a vpředu čtyřpístkové brzdy Brembo s vrtanými kotouči. Koncept MX-5 Spyder jezdí na 17" kolech s pneumatikami Yokohama ADVAN A048 o rozměru 225/45 R17. Hmotnost Spyderu je 1043 kg.

5 důvodů, proč ignorujete Mazdu MX-5 neprávem

5 důvodů, proč ignorujete Mazdu MX-5 neprávem

Koncept Speedster dostal 16" kola RAYS 57 Extreme Gram Lights s pneumatikami Kumho Ecsta V710 o rozměru 225/50 R16.Váží 943 kg a v kabině má například odlehčené skořepinové sedačky potažené Alcantarou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Spyder vypadá civilněji, ale do prodeje se dostanou maximálně mlhovky v masce, kola a nějaké ty samolepky či detaily v interiéru

Naději na sériovou výrobu si také nedělejte, což se dá ale říct prakticky o všech exemplářích vystavovaných na SEMA 2015. Ačkoli některé doplňky by se mohly dostat do nabídky originálního příslušenství, čelní okno vám Mazda z nové MX-5 asi neuřízne.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků