Mazda MX-5 Spyder a Speedster míří na show SEMA 2015

Americká tuningová show SEMA 2015 zažívá premiéru dvou speciálních upravených konceptů nové Mazdy MX-5. Na svědomí je má přímo automobilka, respektive její severoamerická divize. Jedná se o otevřený model Speedster bez střechy i bez čelního okna a o Spyder s malou látkovou střechou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mazda MX-5 Speedster váží 943 kg. Nejspíš jste si už všimli, že nemá ani čelní okno. Místo něj je tu pouze větrný deflektor. Sériová výroba? Zapomeňte

Oba koncepty mají dvoulitrový čtyřválec Skyactiv, snížený nastavitelný podvozek a vpředu čtyřpístkové brzdy Brembo s vrtanými kotouči. Koncept MX-5 Spyder jezdí na 17" kolech s pneumatikami Yokohama ADVAN A048 o rozměru 225/45 R17. Hmotnost Spyderu je 1043 kg.

5 důvodů, proč ignorujete Mazdu MX-5 neprávem

5 důvodů, proč ignorujete Mazdu MX-5 neprávem

Koncept Speedster dostal 16" kola RAYS 57 Extreme Gram Lights s pneumatikami Kumho Ecsta V710 o rozměru 225/50 R16.Váží 943 kg a v kabině má například odlehčené skořepinové sedačky potažené Alcantarou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Spyder vypadá civilněji, ale do prodeje se dostanou maximálně mlhovky v masce, kola a nějaké ty samolepky či detaily v interiéru

Naději na sériovou výrobu si také nedělejte, což se dá ale říct prakticky o všech exemplářích vystavovaných na SEMA 2015. Ačkoli některé doplňky by se mohly dostat do nabídky originálního příslušenství, čelní okno vám Mazda z nové MX-5 asi neuřízne.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 4 příspěvky
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků