Mazda MX-5 Spyder a Speedster míří na show SEMA 2015

Americká tuningová show SEMA 2015 zažívá premiéru dvou speciálních upravených konceptů nové Mazdy MX-5. Na svědomí je má přímo automobilka, respektive její severoamerická divize. Jedná se o otevřený model Speedster bez střechy i bez čelního okna a o Spyder s malou látkovou střechou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mazda MX-5 Speedster váží 943 kg. Nejspíš jste si už všimli, že nemá ani čelní okno. Místo něj je tu pouze větrný deflektor. Sériová výroba? Zapomeňte

Oba koncepty mají dvoulitrový čtyřválec Skyactiv, snížený nastavitelný podvozek a vpředu čtyřpístkové brzdy Brembo s vrtanými kotouči. Koncept MX-5 Spyder jezdí na 17" kolech s pneumatikami Yokohama ADVAN A048 o rozměru 225/45 R17. Hmotnost Spyderu je 1043 kg.

5 důvodů, proč ignorujete Mazdu MX-5 neprávem

5 důvodů, proč ignorujete Mazdu MX-5 neprávem

Koncept Speedster dostal 16" kola RAYS 57 Extreme Gram Lights s pneumatikami Kumho Ecsta V710 o rozměru 225/50 R16.Váží 943 kg a v kabině má například odlehčené skořepinové sedačky potažené Alcantarou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Spyder vypadá civilněji, ale do prodeje se dostanou maximálně mlhovky v masce, kola a nějaké ty samolepky či detaily v interiéru

Naději na sériovou výrobu si také nedělejte, což se dá ale říct prakticky o všech exemplářích vystavovaných na SEMA 2015. Ačkoli některé doplňky by se mohly dostat do nabídky originálního příslušenství, čelní okno vám Mazda z nové MX-5 asi neuřízne.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků