Mazda MX-5 posílí. 184 koní nově nabídne i v Evropě

9 komentářů

Karlos
21. června • 9:19

To auto se mi hrozně libí a za tu cenu je to až neuvěřitené, ale bohužel je to jen pro malé lidi. Volant jde nastavit jen výškově, takže když jsem si posunul sedačku, abych tam nacpal nohy, měl jsem ruce na volantu úplně propnuté a slovy mého kamaráda, vypadáš jak vosa na bombóně a to nejsem obézní prasce ani basketbalista...

Honza6
25. června • 10:47

Máš úplnou pravdu - na sedadlo spolujezdce se se svými 176 cm nevejdu a oproti všem jiným kabrioletům je proud vzduchu nad předním sklem nízko = bez čepice/šátku na hlavě se to dá stěží přežít, ale i šátek si spolujezdkyně může uvázat slušivě a Mazdě to nijak neubírá její zábavnost - je to japonské auto a lidi nad 180 jsou pro Japonce zkrátka moc přerostlí;-)

Mat
22. června • 8:28

Nemá v rámci modernizace byt i volant konečně polohovany podélně?

ACE
21. června • 11:05

Já ji mám při 186 jak na zakázku, ale Tvůj problém možná pomůže vyřešit nové nastavování volantu i podélně.

21. června • 11:08

přesně..japonci pořád modernizují..

ACE
20. června • 20:01

1.5 se taky změní, ale výkon s šoupne na rozdíl od 2 jen o zlomek.

20. června • 18:32

na youtube už jsou americké testy modernizace..má to například Brembo brzdy či BBS kola..a byla i přepracována 1.5(či jen pro usa a jpn nevím) a sloupek řízení se dá přitáhnout k sobě..

Assasin
20. června • 17:03

Ano, souhlasím pane Mičko. Do podobného auta není potřeba cpát oturbené 300 koňová monstra. To auto je vážně krásný. Neměl jsem to štěstí se svézt, snad v blízké budoucnosti. Jezdil jsem pouze generace NA a NB. Tam vážně stačilo těch 100 koníků. Je to autíčko pro pohodičku, kochačku. Hmotnost je na velice nízké úrovni, takže i driftovat se dá. :-DB-]

Honza6
20. června • 18:50

Mx5 není supersport, ale auto pro radost z jízdy:-D
160 koní v 2-litrové NC k tomu na zatáčkovitých okreskách úplně stačí. Jezdit po dálnicích je otrava (i když to taky umí), pár koní navíc by se mi líbilo snad jen v alpských kopcích, ale zabudování kompresoru vycházelo na 50 0003-[ - to jsem oželel. Driftování dost neprospívá zadním gumám, ale na rozdíl od "superaut" má pneu v rozměru jen 205/45-17 tzn. ještě "za hubičku";-)

Doporučujeme

Články odjinud