Mazda MX-5 posílí. 184 koní nově nabídne i v Evropě

Assasin  |  20. 06. 2018 17:03

Ano, souhlasím pane Mičko. Do podobného auta není potřeba cpát oturbené 300 koňová monstra. To auto je vážně krásný. Neměl jsem to štěstí se svézt, snad v blízké budoucnosti. Jezdil jsem pouze generace NA a NB. Tam vážně stačilo těch 100 koníků. Je to autíčko pro pohodičku, kochačku. Hmotnost je na velice nízké úrovni, takže i driftovat se dá.

Odpovědět  |   | 
Honza6  |  20. 06. 2018 18:50

Mx5 není supersport, ale auto pro radost z jízdy
160 koní v 2-litrové NC k tomu na zatáčkovitých okreskách úplně stačí. Jezdit po dálnicích je otrava (i když to taky umí), pár koní navíc by se mi líbilo snad jen v alpských kopcích, ale zabudování kompresoru vycházelo na 50 000 - to jsem oželel. Driftování dost neprospívá zadním gumám, ale na rozdíl od "superaut" má pneu v rozměru jen 205/45-17 tzn. ještě "za hubičku"

Odpovědět  |   | 
 |  20. 06. 2018 18:32

na youtube už jsou americké testy modernizace..má to například Brembo brzdy či BBS kola..a byla i přepracována 1.5(či jen pro usa a jpn nevím) a sloupek řízení se dá přitáhnout k sobě..

Odpovědět  |   | 
ACE  |  20. 06. 2018 20:01

1.5 se taky změní, ale výkon s šoupne na rozdíl od 2 jen o zlomek.

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  21. 06. 2018 09:19

To auto se mi hrozně libí a za tu cenu je to až neuvěřitené, ale bohužel je to jen pro malé lidi. Volant jde nastavit jen výškově, takže když jsem si posunul sedačku, abych tam nacpal nohy, měl jsem ruce na volantu úplně propnuté a slovy mého kamaráda, vypadáš jak vosa na bombóně a to nejsem obézní prasce ani basketbalista...

Odpovědět  |   | 
ACE  |  21. 06. 2018 11:05

Já ji mám při 186 jak na zakázku, ale Tvůj problém možná pomůže vyřešit nové nastavování volantu i podélně.

Odpovědět  |   | 
 |  21. 06. 2018 11:08

přesně..japonci pořád modernizují..

Odpovědět  |   | 
Mat  |  22. 06. 2018 08:28

Nemá v rámci modernizace byt i volant konečně polohovany podélně?

Odpovědět  |   | 
Honza6  |  25. 06. 2018 10:47

Máš úplnou pravdu - na sedadlo spolujezdce se se svými 176 cm nevejdu a oproti všem jiným kabrioletům je proud vzduchu nad předním sklem nízko = bez čepice/šátku na hlavě se to dá stěží přežít, ale i šátek si spolujezdkyně může uvázat slušivě a Mazdě to nijak neubírá její zábavnost - je to japonské auto a lidi nad 180 jsou pro Japonce zkrátka moc přerostlí

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

včera | Svět motorů | 48 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A