Mazda MX-5 Karai: 165 kusů pro německý trh

Mazda představila další z řady limitovaných edicí modelu MX-5. Tentokrát bude vyrobena série 165 kusů, přičemž všechny poputují na německý trh.

Klepněte pro větší obrázek

Mazda přidala k označení MX-5 slůvko Karai, což znamená ostrý. Tohle provedení bezpečně poznáte podle jedovatě zeleného laku karoserie, který je kombinován s černými zrcátky a černou pevnou skládací střechou. Jde tedy o verzi Roadster Coupé. Ačkoliv má být limitovaná Mazda MX-5 ostrá, žádné úpravy na motoru nečekejte. Pod kapotou je standardní dvoulitr produkující sériových 160 koní. Pokud ale přeci jen toužíte po trochu sportovnějším chování, můžete si dokoupit upravené sání, případně si lze nechat doladit podvozek.

V interiéru převládá černá barva. Sportovní sedadla Recaro kombinují černou kůži a Alcantaru, přičemž je vše doladěno bílými švy. Na sportovní city majitelů mají hrát také kovové pedály. Speciálně u této edice nenajdete stříbrné dekory, jak tomu je u klasických verzí, vše je nahrazeno černým lakem. Základní cena Mazdy MX-5 Karai je 30 000 euro. 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků