Mazda MX-5: facelift tentokrát již oficiálně

Zhruba před dvěma týdny byly na stránkách Evropského harmonizačního úřadu pro vnitřní trh nalezeny rendery zachycující omlazenou verzi velice populárního roadsteru MX-5. Ačkoli to už pro nás tedy není žádné překvapení, automobilka pustila do světa i první oficiální fotografii svého faceliftovaného modelu, který se svého představení dočká již za necelý měsíc v Paříži.

Současná verze nejprodávanějšího roadsteru světa již skutečně potřebovala omlazení jako sůl, a tak se návrháři pustili zejména do přední části, kterou upravili v duchu nejnovější designové koncepce Mazdy. Příď tak dostala trochu ostřejší charakter, který je podtržen černými kryty kolem mlhovek a protáhnutým otvorem. Drobné kosmetické úpravy byly provedeny i kolem předních světlometů. Spolu s faceliftem bylo do katalogu přidáno i několik nových litých kol, které v duchu filosofie „kola dělají auto“ můžou ve značné míře ovlivnit celkové působení vozu. Pár změn zaznamenáváme i z profilu, kde si takřka nelze nevšimnout nového prahu s dominantní hranou.

Automobilka novým vzhledem své žijící legendě skutečně pomohla a už teď jsou ohlasy ze strany veřejnosti převážně pozitivní. Na další fotografie a detaily si však ještě budeme muset počkat.

Klepněte pro větší obrázek
Mazda MX-5 Facelift

 

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků