Mazda MX-5 dostala od společnosti Aimgain hodně výrazný tuning

Mazda MX-5 dostala od společnosti Aimgain hodně výrazný tuning

Tento týden nám dělá v redakci společnost dvoulitrová Mazda MX-5. Jde o výborné auta, které snad ani mnoho úprav nepotřebuje, ale najdou se tací, kteří tento názor nesdílí. Takoví zákazníci pak mohou sáhnout po něčem na způsob úpravy od japonské společnosti Aimgain.

5 důvodů, proč ignorujete Mazdu MX-5 neprávem

5 důvodů, proč ignorujete Mazdu MX-5 neprávem

Ta opatřila malý roadster především pořádně vytaženými blatníky a řádně rozšířeným rozchodem kol na obou nápravách. Samozřejmě se přidávaly i další záležitosti typu zadního křídla nebo karbonových doplňků.

New York 2016 živě: Mazda odhalila MX-5 s pevnou skládací střechou

New York 2016 živě: Mazda odhalila MX-5 s pevnou skládací střechou

Už od pohledu je také jasné, že velkými úpravami prošel taktéž podvozek, o patřičný zvuk se stará nový výfuk. Motoru se ale podle všeho úprava nedotkla. Dvoulitrová MX-5 sice není supersport, nicméně dynamika jí ani v sériovém provedení opravdu neschází.

Výsledek řádění lidí od Aimgain si můžete prohlédnout na prvních fotkách.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků