Mazda MX-5 dostala od společnosti Aimgain hodně výrazný tuning

Mazda MX-5 dostala od společnosti Aimgain hodně výrazný tuning

Tento týden nám dělá v redakci společnost dvoulitrová Mazda MX-5. Jde o výborné auta, které snad ani mnoho úprav nepotřebuje, ale najdou se tací, kteří tento názor nesdílí. Takoví zákazníci pak mohou sáhnout po něčem na způsob úpravy od japonské společnosti Aimgain.

5 důvodů, proč ignorujete Mazdu MX-5 neprávem

5 důvodů, proč ignorujete Mazdu MX-5 neprávem

Ta opatřila malý roadster především pořádně vytaženými blatníky a řádně rozšířeným rozchodem kol na obou nápravách. Samozřejmě se přidávaly i další záležitosti typu zadního křídla nebo karbonových doplňků.

New York 2016 živě: Mazda odhalila MX-5 s pevnou skládací střechou

New York 2016 živě: Mazda odhalila MX-5 s pevnou skládací střechou

Už od pohledu je také jasné, že velkými úpravami prošel taktéž podvozek, o patřičný zvuk se stará nový výfuk. Motoru se ale podle všeho úprava nedotkla. Dvoulitrová MX-5 sice není supersport, nicméně dynamika jí ani v sériovém provedení opravdu neschází.

Výsledek řádění lidí od Aimgain si můžete prohlédnout na prvních fotkách.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Mazda

Japonskou automobilku založil v roce 1920 Jujiro Matsuda. Název se někdy odkazuje na jeho jméno, jindy na perského boha Ahura Mazda.

V roce 1979 vstoupil do Mazdy Ford, který postupně navyšoval a prodával svůj podíl. Dnes ale vlastní už malou část společnosti.

Mazda MX-30 • Mazda2 •​ Mazda3 •​ Mazda6 •​ Mazda CX-3 •​ Mazda CX-30 •​ Mazda CX-5 •​ Mazda MX-5

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků