Mazda MX-5 dostala od společnosti Aimgain hodně výrazný tuning

Mazda MX-5 dostala od společnosti Aimgain hodně výrazný tuning

Tento týden nám dělá v redakci společnost dvoulitrová Mazda MX-5. Jde o výborné auta, které snad ani mnoho úprav nepotřebuje, ale najdou se tací, kteří tento názor nesdílí. Takoví zákazníci pak mohou sáhnout po něčem na způsob úpravy od japonské společnosti Aimgain.

5 důvodů, proč ignorujete Mazdu MX-5 neprávem

5 důvodů, proč ignorujete Mazdu MX-5 neprávem

Ta opatřila malý roadster především pořádně vytaženými blatníky a řádně rozšířeným rozchodem kol na obou nápravách. Samozřejmě se přidávaly i další záležitosti typu zadního křídla nebo karbonových doplňků.

New York 2016 živě: Mazda odhalila MX-5 s pevnou skládací střechou

New York 2016 živě: Mazda odhalila MX-5 s pevnou skládací střechou

Už od pohledu je také jasné, že velkými úpravami prošel taktéž podvozek, o patřičný zvuk se stará nový výfuk. Motoru se ale podle všeho úprava nedotkla. Dvoulitrová MX-5 sice není supersport, nicméně dynamika jí ani v sériovém provedení opravdu neschází.

Výsledek řádění lidí od Aimgain si můžete prohlédnout na prvních fotkách.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků