Mazda MX-5 dostala od společnosti Aimgain hodně výrazný tuning

Mazda MX-5 dostala od společnosti Aimgain hodně výrazný tuning

Tento týden nám dělá v redakci společnost dvoulitrová Mazda MX-5. Jde o výborné auta, které snad ani mnoho úprav nepotřebuje, ale najdou se tací, kteří tento názor nesdílí. Takoví zákazníci pak mohou sáhnout po něčem na způsob úpravy od japonské společnosti Aimgain.

5 důvodů, proč ignorujete Mazdu MX-5 neprávem

5 důvodů, proč ignorujete Mazdu MX-5 neprávem

Ta opatřila malý roadster především pořádně vytaženými blatníky a řádně rozšířeným rozchodem kol na obou nápravách. Samozřejmě se přidávaly i další záležitosti typu zadního křídla nebo karbonových doplňků.

New York 2016 živě: Mazda odhalila MX-5 s pevnou skládací střechou

New York 2016 živě: Mazda odhalila MX-5 s pevnou skládací střechou

Už od pohledu je také jasné, že velkými úpravami prošel taktéž podvozek, o patřičný zvuk se stará nový výfuk. Motoru se ale podle všeho úprava nedotkla. Dvoulitrová MX-5 sice není supersport, nicméně dynamika jí ani v sériovém provedení opravdu neschází.

Výsledek řádění lidí od Aimgain si můžete prohlédnout na prvních fotkách.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Renault Captur 1.3 TCe: 1,333 stříbrných stříkaček na rozloučenou

Renault Captur 1.3 TCe (minitest)

Crossover Renault Captur se již brzy dočká nové generace. Stihli jsme se proto rozloučit s tou současnou, která nám připomněla, proč je tento malý nezmar tak populární.

21.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků