asi pockam az ji uvidim nazivo, ale tohle se mne teda nelibi, a ani zadni svetla ve stylu Jaguaru to nezachrani :-/ale je pravda ze sem nikdy nebyl cilova skupina pro roadster, takze je to stejne uplne jedno
Toto nie je kompaktne, ale komicky male.
Uz jsi jel ve stare MX-5? Pak by ti zase prislel trebas takovy WV Eos, nebo Opel Cascada apod. jako nesmyslne nudny a zbytecne velky. Toto nema byt auto pro prakticke ridice, ale auto pro pozitek z jizdy. Ono celkove Mazda ma jinou filosofii - vem si Golf VII - to je spis takove dedkovske auto ve srovnani s trojkou (myslim co se silnice tyka) - dostanes 1.2, ci 1.4TSI strikacku, kterou nemusis tocit, protoze turbo a podvozek je naladen spis na jizdu po rovine a v zatackach se chova tezkopadne. Holt nekomu se libi konzervativni koncern a nekdo rad ridi, tak by si od WV nic nekoupil.Pokud tato mazda vykouzli usmev na tvari jako ta predchozi, nebude te zajimat jak vypada, kolik to zere apod. - ale bude to po dlouhe dobe auto pro opravdove ridice.
Nebavime sa o bezpohlavnom VW a Cascade tazkej ako tank, ale o Jagu XK, Infiniti G, Mustangu a podobnych. MX5 je vizualne mala a ako moje auto vypada ma zaujima hodne. Tym nespochybnujem, ze MX5 jazdi zabavne, ale ja jazdim aj mimo mesto.
Mazda je mozna agilnejsi nez golf, ale vyssi rychlost v zatacce dosahne ten golf. Rozdil 3 km/h ve slalomu mluvi celkem jasne (jen pro predstavu, golf je o ty same 3 km/h pomalejsi nez 911 S).
U Miaty o rychlost nikdy nešlo.
To je jedna vec. Druha vec je ta, ze na zahranicnim serveru he Mazda rychlejsi jak ve slalomu tak zvladne vetsi lateralni pretizeni - a tam se testovalo na stejnych pneumatikach. Jedine co bylo u Golfu lepsi - o fous kratsi brzdna draha.
Nic moc. Hlavně mi nesedí ta příď s velkou tlamou a prasečíma očičkama. Zbytek exteriéru OK, interíér a technika super.
Vidim to podobne, predek takovej nejakej nezajimavej, snad to bude nazivo lepsi. Skoda, pritom nad M3 jsem uslintaval a byt jen trochu levnejsi, stala by uz pred barakem.
Je to krasavice...na letní projížďky (tzn u nás tak 30dní v roce) si nedokážu představit nic lepšího.
S hardtopem celý rok;-)
Krásné auto, doufejme že bude jezdit stejně dobře, jako ta stará.
Trochu mi ten interier pripomina novou Mazdu 3 a to je dobre. Kdyz jsem se rozhodoval mezi WV a Mazdou, interier byl jednim z plusu u Mazdy ( WV je proste takove bez emoci).
Trošku Jaguár F type, čo si ale myslím že je len výhoda! pekné
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.