Mazda MX-5 čtvrté generace odhalena, je nejkompaktnější v historii

Čtvrtá generace legendárního roadsteru MX-5 byla představena. Bohužel hned na začátek vám musíme sdělit jednu ne úplně dobrou zprávu. Už sice víme, jak nová MX-5 vypadá, ale co se technických podrobností týká, nevíme vůbec nic. Mazda vydala pouze velmi stručnou tiskovou zprávu, kde zmiňuje jen několik základních faktů.

Mazda MX-5: Premiéra proběhne zítra brzy ráno. Sledujte vše on-line

Mazda MX-5: Premiéra proběhne zítra brzy ráno. Sledujte vše on-line

Tím nejdůležitějším je jednoznačně hmotnost. Čtvrtá generace označená jako ND je údajně nejkompaktnější v historii, což kromě jiného znamená také hmotnost nižší o více než 100 kilogramů. Auto je zároveň celkově nižší a širší. Designéři připravili pro novou Mazdu výrazné blatníky a relativně nízké dveře, což má kromě jiného zlepšit výhled z vozu.

Fotogalerie: Kultovní Mazda MX-5 slaví 25. výročí

Fotogalerie: Kultovní Mazda MX-5 slaví 25. výročí

Co přesně najdeme pod kapotou a jak rychlá japonská novinka bude, to zatím ještě s určitostí říci nemůžeme. Jako základ poslouží technologie Skyactive. Podle předběžných zpráv by se měl o pohon starat benzinový dvoulitr nebo menší patnáctistovka. Jakmile budeme mít další podrobnosti, bez prodlení vám je naservírujeme.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 1 příspěvek
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků