Mazda Motor Logistics Europe dosáhla vysoké mety

Mazda Motor Logistics Europe (MLE) působící ve Willebroeku, byla v roce 2005 největší belgickou společností v oblasti automobilů, náhradních dílů a příslušenství, když se dostala do čela seznamu 300 společností, které jsou v tomto sektoru aktivní. MLE odpovídá za dodávky vozů a náhradních dílů do více než 2000 dealerských zastoupení po celé Evropě.

Dle nejnovějšího vydání belgického Trends Top 30 000 bylo MLE z pohledu obratu na 10. místě mezi 100 společnostmi v Belgii, když jeho příjmy dosáhly za rok 2005 3,926 mld. EUR, a na prvním místě v rámci automobilového sektoru. Společnost byla co do obratu také třetí největší společností za rok 2005 v provincii Antverpy; umístila se tak hned za společnostmi Esso a BASF.

„Tyto výsledky jsou odrazem nejnom se zvyšující oblíbenosti vozů značky Mazda v Evropě,“ řekl James Muir, President a CEO Mazda Motor Europe. „Bez spolehlivých a účinných logistických služeb bychom nemohli tak snadno zvýšit prodej o 90 000)* vozů za poslední tři roky. Výsledky jsou důsledkem pokračujícího upevňování klíčových funkcí kanceláře v Belgii. Kvalita a flexibilita našich zaměstnanců a schopnost přijmout vysoce kvalifikované pracovníky sehrály hlavní roli v našim úspěchu. To ve spojení se skvělými vztahy s lokálními a federálními vládními agenturami vytvořilo skutečný vzorec pro úspěch.“

Mazda Motor Logistics Europe zvýšila svůj obrat ze 400 mil. EUR v roce 1998 na téměř 4 mld. EUR. Současně se zvýšil počet zaměstnanců ve Willebroeku ze 150 v roce 1998 na současných 350, což znamená, že je Mazda významným přispěvatelem do lokální ekonomiky.

Distribuce a logistika Mazdy v Evropě byla posílena koncem devadesátých let a nyní zásobuje náhradními díly dealery Mazda po celé Evropě přímo z centrálního skladu blízko Antverp. Současně došlo k rozšíření distribuce vozů do čtyř přístavů – Antverpy, Barcelona, Rotterdam a Bremerhaven – z nichž každý distribuuje vozy do odpovídajícího regionu v Evropě. To zlepšilo dodací lhůty a vytvořilo prostor pro přepravu více vozů a učinilo dodávky náhradních dílů rychlejší a efektivnější.

„Pro nás jako pro importéra je životně důležité, abychom dodali nové vozy a náhradní díly k našim dealerům co možná nejrychleji,“ řekl Jorgen Olesen, Vice President pro zákaznické služby a logistiku Mazda Motor Europe. „To na druhou stranu napomáhá tomu, že nákup vozu Mazda je z pohledu prodeje velice pozitivní zkušeností. Značka Mazda je jednou z nejlepších v Evropě z hlediska zákaznické spokojenosti a jedním z důvodů - kromě skvělé dealerské sítě a vynikajících vozů – je efektivní podpora logistiky a distribuce našim dealerům.“

)* interní retailová prodejní čísla Mazda Motor Europe 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

dnes | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků