Mazda Motor Logistics Europe dosáhla vysoké mety

Mazda Motor Logistics Europe (MLE) působící ve Willebroeku, byla v roce 2005 největší belgickou společností v oblasti automobilů, náhradních dílů a příslušenství, když se dostala do čela seznamu 300 společností, které jsou v tomto sektoru aktivní. MLE odpovídá za dodávky vozů a náhradních dílů do více než 2000 dealerských zastoupení po celé Evropě.
Mazda Motor Logistics Europe dosáhla vysoké mety

Dle nejnovějšího vydání belgického Trends Top 30 000 bylo MLE z pohledu obratu na 10. místě mezi 100 společnostmi v Belgii, když jeho příjmy dosáhly za rok 2005 3,926 mld. EUR, a na prvním místě v rámci automobilového sektoru. Společnost byla co do obratu také třetí největší společností za rok 2005 v provincii Antverpy; umístila se tak hned za společnostmi Esso a BASF.

„Tyto výsledky jsou odrazem nejnom se zvyšující oblíbenosti vozů značky Mazda v Evropě,“ řekl James Muir, President a CEO Mazda Motor Europe. „Bez spolehlivých a účinných logistických služeb bychom nemohli tak snadno zvýšit prodej o 90 000)* vozů za poslední tři roky. Výsledky jsou důsledkem pokračujícího upevňování klíčových funkcí kanceláře v Belgii. Kvalita a flexibilita našich zaměstnanců a schopnost přijmout vysoce kvalifikované pracovníky sehrály hlavní roli v našim úspěchu. To ve spojení se skvělými vztahy s lokálními a federálními vládními agenturami vytvořilo skutečný vzorec pro úspěch.“

Mazda Motor Logistics Europe zvýšila svůj obrat ze 400 mil. EUR v roce 1998 na téměř 4 mld. EUR. Současně se zvýšil počet zaměstnanců ve Willebroeku ze 150 v roce 1998 na současných 350, což znamená, že je Mazda významným přispěvatelem do lokální ekonomiky.

Distribuce a logistika Mazdy v Evropě byla posílena koncem devadesátých let a nyní zásobuje náhradními díly dealery Mazda po celé Evropě přímo z centrálního skladu blízko Antverp. Současně došlo k rozšíření distribuce vozů do čtyř přístavů – Antverpy, Barcelona, Rotterdam a Bremerhaven – z nichž každý distribuuje vozy do odpovídajícího regionu v Evropě. To zlepšilo dodací lhůty a vytvořilo prostor pro přepravu více vozů a učinilo dodávky náhradních dílů rychlejší a efektivnější.

„Pro nás jako pro importéra je životně důležité, abychom dodali nové vozy a náhradní díly k našim dealerům co možná nejrychleji,“ řekl Jorgen Olesen, Vice President pro zákaznické služby a logistiku Mazda Motor Europe. „To na druhou stranu napomáhá tomu, že nákup vozu Mazda je z pohledu prodeje velice pozitivní zkušeností. Značka Mazda je jednou z nejlepších v Evropě z hlediska zákaznické spokojenosti a jedním z důvodů - kromě skvělé dealerské sítě a vynikajících vozů – je efektivní podpora logistiky a distribuce našim dealerům.“

)* interní retailová prodejní čísla Mazda Motor Europe 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Mazda 6 2
Rok výroby: 2010
Stav: 150 646 km
Cena: 196 000 Kč
Mazda MPV 2
Rok výroby: 2003
Stav: 199 001 km
Cena: 62 000 Kč
Mazda 3 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 286 953 km
Cena: 36 000 Kč
Mazda CX 7 2,3
Rok výroby: 2010
Stav: 83 380 km
Cena: 236 000 Kč
Mazda 5 2,3
Rok výroby: 2005
Stav: 55 750 km
Cena: 116 000 Kč
Mazda 6 2
Rok výroby: 2005
Stav: 191 109 km
Cena: 64 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků