Mazda Motor Europe založí národní prodejní společnosti v České republice a na Slovensku

Mazda Motor Europe plánuje rozšířit evropskou bázi svých národních prodejních společností (NSCs), když v roce 2006 založí dvě nové NSCs – v České republice a na Slovensku.

Philip Waring, Vice-President pro prodej, včera v Praze představil plán Mazdy nezávislým dealerům z obou dvou trhů. Plán počítá s převodem distribuce vozů Mazda a náhradních dílů v České republice a na Slovensku ze stávajícího importéra Auto Palace Praha na Mazdou vlastněné společnosti k 1. říjnu 2006.

 

„Tento krok je součástí strategie Mazda vlastnit svoje národní prodejní společnosti na zavedených trzích v Evropě,“ řekl Waring. „Těšili jsme se dlouhému a pozitivnímu partnerství s Auto Palace Praha jako naším nezávislým distribučním partnerem na českém a slovenském trhu. Jsme potěšeni, že se nás rozhodli i nadále zastupovat jako nezávislí dealeři  v Praze a v Bratislavě. Také nás potěšila včerejší pozitivní reakce od našich nezávislých dealerských partnerů z obou trhů, když jsme představili naše plány.“

 

Mazda rozšířila za posledních deset let počet svých evropských NSCs na 11, a to z pouhých dvou v roce 1995, zatímco pokračovala v úzké spoluráci s nezávislými importéry a postupně pokračovala v expanzi na nové trhy. Mazda v současné době působí prostřednictvím svých NSCs a nezávislých importérů na 38 evropských trzích a v období mezi 2001 a koncem roku 2004 byla nejrychleji rostoucí značkou. Mazdou vlastněné společnosti v České republice a na Slovensku přispějí k tomuto prodejnímu růstu.

 

„V Čechách a na Slovensku máme skvělou prodejní síť, která pro Mazdu i její zákazníky odvádí vynikající práci,“ řekl Waring. „Plánujeme, že budeme v tomto partnerství pokračovat se všemi našimi dealery a založíme dvě oddělené národní

 

prodejní společnosti, s tím, že budeme plně respektovat důležité rozdíly mezi oběmi zeměmi. Budeme úzce spolupracovat s Auto Palace Praha a našimi dealery, abychom pro naše zákazníky zabezpečili dobrý přechod na novou strukturu. Budeme pracovat na zvýšení zákaznické spokojenosti a na zvýšení prodejů a zisků pro naše dealery a pro nás samotné, v těchto dvou pulsujících evropských ekonomikách.“

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků