Mazda Motor Europe založí národní prodejní společnosti v České republice a na Slovensku

Mazda Motor Europe plánuje rozšířit evropskou bázi svých národních prodejních společností (NSCs), když v roce 2006 založí dvě nové NSCs – v České republice a na Slovensku.

Philip Waring, Vice-President pro prodej, včera v Praze představil plán Mazdy nezávislým dealerům z obou dvou trhů. Plán počítá s převodem distribuce vozů Mazda a náhradních dílů v České republice a na Slovensku ze stávajícího importéra Auto Palace Praha na Mazdou vlastněné společnosti k 1. říjnu 2006.

 

„Tento krok je součástí strategie Mazda vlastnit svoje národní prodejní společnosti na zavedených trzích v Evropě,“ řekl Waring. „Těšili jsme se dlouhému a pozitivnímu partnerství s Auto Palace Praha jako naším nezávislým distribučním partnerem na českém a slovenském trhu. Jsme potěšeni, že se nás rozhodli i nadále zastupovat jako nezávislí dealeři  v Praze a v Bratislavě. Také nás potěšila včerejší pozitivní reakce od našich nezávislých dealerských partnerů z obou trhů, když jsme představili naše plány.“

 

Mazda rozšířila za posledních deset let počet svých evropských NSCs na 11, a to z pouhých dvou v roce 1995, zatímco pokračovala v úzké spoluráci s nezávislými importéry a postupně pokračovala v expanzi na nové trhy. Mazda v současné době působí prostřednictvím svých NSCs a nezávislých importérů na 38 evropských trzích a v období mezi 2001 a koncem roku 2004 byla nejrychleji rostoucí značkou. Mazdou vlastněné společnosti v České republice a na Slovensku přispějí k tomuto prodejnímu růstu.

 

„V Čechách a na Slovensku máme skvělou prodejní síť, která pro Mazdu i její zákazníky odvádí vynikající práci,“ řekl Waring. „Plánujeme, že budeme v tomto partnerství pokračovat se všemi našimi dealery a založíme dvě oddělené národní

 

prodejní společnosti, s tím, že budeme plně respektovat důležité rozdíly mezi oběmi zeměmi. Budeme úzce spolupracovat s Auto Palace Praha a našimi dealery, abychom pro naše zákazníky zabezpečili dobrý přechod na novou strukturu. Budeme pracovat na zvýšení zákaznické spokojenosti a na zvýšení prodejů a zisků pro naše dealery a pro nás samotné, v těchto dvou pulsujících evropských ekonomikách.“

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků