Mazda Motor Europe představuje nové zákaznické webové stránky

Mazda Motor Europe po více než roce testování a vývoje uvedla do provozu zcela nové zákaznické webové stránky. Nejprve byly koncem roku 2005 stránky zprovozněny ve Velké Británii a nejnověji v Německu, Nové stránky vyvinula Mazda Motor Europe ve spolupráci s anglickou interaktivní agenturou Syzygy. Stránky byly upraveny po důsledném rozboru a analýzách webových stránek konkurence a jejich následném intenzivním testování.
Mazda Motor Europe představuje nové zákaznické webové stránky

Nové webové stránky jsou vstřícné vůči uživateli, jsou jednodušší, přehlednější a snadnější na použití než ty předchozí. To uživateli webu umožňuje komunikovat s Mazdou způsobem, který je z hlediska výstavby stránek intuitivní, který usnadňuje rychlý přístup k informacím o Mazdě a je snadno modulovatelný podle potřeb jednotlivých trhů. Nové stránky přinášejí zábavu a radost.

Nejedná se jen o funkčnost a snadnou navigaci, ale také o mnohem dynamičtější on-line přístup Zoom-Zoom.

Nový je také systém manažerského zázemí, který je extrémně flexibilní a dovoluje každé národní prodejní společnosti aktualizovat lokální informace podle jejich potřeby. Zákazníci na lokálních trzích tak budou informováni mnohem rychleji než kdy předtím.

„Mazda věnuje značné zdroje na optimalizaci marketingových aktivit prostřednictvím multimediálních kanálů, včetně online,“ řekl Pieter Dorenbosch, manažer pro webovou komunikaci a interaktivitu se zákazníky v rámci Mazda Motor Europe. „Naše nové zákaznické webové stránky jsou mnohem více Zoom-Zoom než kdy předtím a usnadňují zákazníkům komunikaci s Mazdou způsobem, který zvýší hodnotu znalosti značky v Evropě ve všech aspektech.“

Nové webové stránky budou během několika týdnů uvedeny do provozu také ve Španělsku a Švýcarsku. Poté bude během několika budoucích měsíců následovat dalších osm evropských trhů – Itálie, Švédsko, Dánsko, Norsko, Rakousko, Portugalsko a Francie.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků