Mazda míří do Ruska

Mazda Motor Europe (MME) učinila první kroky k využití možností, které skýtá ruský trh, když zahájila dovozní operace a činnost prvních tří dealerských zastoupení v Moskvě, Petěrburku a Jekatěrinburku.
Mazda míří do Ruska
Mazda Motor Europe (MME) učinila první kroky k využití možností, které skýtá ruský trh, když zahájila dovozní operace a činnost prvních tří dealerských zastoupení v Moskvě, Petěrburku a Jekatěrinburku.

První tři dealeři zahájí svou činnost prodejem vozů Mazda 323, 626 a vozů B-serie. V příštím roce na podzim obohatí tuto nabídku vůz SUV Mazda Tribute, jehož prodej bude v Evropě zahájen v první polovině roku 2001. Ostatní modely rozšíří nabídku později.

První vozy z Japonska určené pro ruský trh právě dorazily a dealeři očekávají, že tyto vozy dodají svým zákazníkům ještě do konce tohoto měsíce.

Jan Brentebraten, President Mazda Motor Europe, řekl: „Je zřejmé, že ruský trh představuje obrovský dlouhodobý potenciál pro růst značky Mazda. Činíme první kroky. Naším cílem je poznat trh a připravit se na budoucí rozvoj a další expanzi.“

„Mazda je rozsahem své nabídky a služeb ideálně připravena, aby naplnila specifické požadavky tohoto trhu. Jsme přesvědčeni, že v Rusku můžeme budovat a rozvíjet značku Mazda díky její dobré celosvětové pověsti s ohledem na kvalitu, spolehlivost a zákaznickou spokojenost.“

Prvními dealery jsou: Kuntsevo Auto (Moskva), Autoland (Jekatěrinburk) a Eurosib (Petěrburk). Přičemž Eurosib již s vozy Mazda zkušenost má, protože prodával vozy dovážené od distributora z Finska.

Vozy budou dodávány přímo, a to z Japonska (323, 626), Thajska (B-serie) a Spojených států (Tribute) do Hanko ve Finsku a pak budou přepravovány k dealerům. Náhradními díly bude dealery zásobovat Mazda Logistics Europe (MLE) z evropské centrály náhradních dílů v Belgii.

Zahájení činnosti v Rusku je součástí strategie MME s cílem dosáhnout růstu značky rozvojem aktivit na nových a vznikajících trzích. Současně je to i otázka převzetí odpovědnosti za distribuci na těch trzích, kde je přímá kontrola vhodná k dosažení plného potenciálu trhu. MME již řídí distribuci v Německu, Španělsku, Itálii a Portugalsku a je připravena převzít 50% distribuce Rakouska.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Mazda CX 7 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 69 489 km
Cena: 360 000 Kč
Mazda CX-3 1,5
Rok výroby: 2016
Stav: 46 147 km
Cena: 400 000 Kč
Mazda 6 2
Rok výroby: 2014
Stav: 58 876 km
Cena: 460 000 Kč
Mazda 6 2
Rok výroby: 2008
Stav: 306 373 km
Cena: 130 000 Kč
Mazda 6 2
Rok výroby: 2003
Stav: 180 016 km
Cena: 69 000 Kč
Mazda 3 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 198 739 km
Cena: 56 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků