Mazda míří do Ruska

Mazda Motor Europe (MME) učinila první kroky k využití možností, které skýtá ruský trh, když zahájila dovozní operace a činnost prvních tří dealerských zastoupení v Moskvě, Petěrburku a Jekatěrinburku.
Mazda míří do Ruska
Mazda Motor Europe (MME) učinila první kroky k využití možností, které skýtá ruský trh, když zahájila dovozní operace a činnost prvních tří dealerských zastoupení v Moskvě, Petěrburku a Jekatěrinburku.

První tři dealeři zahájí svou činnost prodejem vozů Mazda 323, 626 a vozů B-serie. V příštím roce na podzim obohatí tuto nabídku vůz SUV Mazda Tribute, jehož prodej bude v Evropě zahájen v první polovině roku 2001. Ostatní modely rozšíří nabídku později.

První vozy z Japonska určené pro ruský trh právě dorazily a dealeři očekávají, že tyto vozy dodají svým zákazníkům ještě do konce tohoto měsíce.

Jan Brentebraten, President Mazda Motor Europe, řekl: „Je zřejmé, že ruský trh představuje obrovský dlouhodobý potenciál pro růst značky Mazda. Činíme první kroky. Naším cílem je poznat trh a připravit se na budoucí rozvoj a další expanzi.“

„Mazda je rozsahem své nabídky a služeb ideálně připravena, aby naplnila specifické požadavky tohoto trhu. Jsme přesvědčeni, že v Rusku můžeme budovat a rozvíjet značku Mazda díky její dobré celosvětové pověsti s ohledem na kvalitu, spolehlivost a zákaznickou spokojenost.“

Prvními dealery jsou: Kuntsevo Auto (Moskva), Autoland (Jekatěrinburk) a Eurosib (Petěrburk). Přičemž Eurosib již s vozy Mazda zkušenost má, protože prodával vozy dovážené od distributora z Finska.

Vozy budou dodávány přímo, a to z Japonska (323, 626), Thajska (B-serie) a Spojených států (Tribute) do Hanko ve Finsku a pak budou přepravovány k dealerům. Náhradními díly bude dealery zásobovat Mazda Logistics Europe (MLE) z evropské centrály náhradních dílů v Belgii.

Zahájení činnosti v Rusku je součástí strategie MME s cílem dosáhnout růstu značky rozvojem aktivit na nových a vznikajících trzích. Současně je to i otázka převzetí odpovědnosti za distribuci na těch trzích, kde je přímá kontrola vhodná k dosažení plného potenciálu trhu. MME již řídí distribuci v Německu, Španělsku, Itálii a Portugalsku a je připravena převzít 50% distribuce Rakouska.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků