Mazda míří do Ruska

Mazda Motor Europe (MME) učinila první kroky k využití možností, které skýtá ruský trh, když zahájila dovozní operace a činnost prvních tří dealerských zastoupení v Moskvě, Petěrburku a Jekatěrinburku.
Mazda míří do Ruska
Mazda Motor Europe (MME) učinila první kroky k využití možností, které skýtá ruský trh, když zahájila dovozní operace a činnost prvních tří dealerských zastoupení v Moskvě, Petěrburku a Jekatěrinburku.

První tři dealeři zahájí svou činnost prodejem vozů Mazda 323, 626 a vozů B-serie. V příštím roce na podzim obohatí tuto nabídku vůz SUV Mazda Tribute, jehož prodej bude v Evropě zahájen v první polovině roku 2001. Ostatní modely rozšíří nabídku později.

První vozy z Japonska určené pro ruský trh právě dorazily a dealeři očekávají, že tyto vozy dodají svým zákazníkům ještě do konce tohoto měsíce.

Jan Brentebraten, President Mazda Motor Europe, řekl: „Je zřejmé, že ruský trh představuje obrovský dlouhodobý potenciál pro růst značky Mazda. Činíme první kroky. Naším cílem je poznat trh a připravit se na budoucí rozvoj a další expanzi.“

„Mazda je rozsahem své nabídky a služeb ideálně připravena, aby naplnila specifické požadavky tohoto trhu. Jsme přesvědčeni, že v Rusku můžeme budovat a rozvíjet značku Mazda díky její dobré celosvětové pověsti s ohledem na kvalitu, spolehlivost a zákaznickou spokojenost.“

Prvními dealery jsou: Kuntsevo Auto (Moskva), Autoland (Jekatěrinburk) a Eurosib (Petěrburk). Přičemž Eurosib již s vozy Mazda zkušenost má, protože prodával vozy dovážené od distributora z Finska.

Vozy budou dodávány přímo, a to z Japonska (323, 626), Thajska (B-serie) a Spojených států (Tribute) do Hanko ve Finsku a pak budou přepravovány k dealerům. Náhradními díly bude dealery zásobovat Mazda Logistics Europe (MLE) z evropské centrály náhradních dílů v Belgii.

Zahájení činnosti v Rusku je součástí strategie MME s cílem dosáhnout růstu značky rozvojem aktivit na nových a vznikajících trzích. Současně je to i otázka převzetí odpovědnosti za distribuci na těch trzích, kde je přímá kontrola vhodná k dosažení plného potenciálu trhu. MME již řídí distribuci v Německu, Španělsku, Itálii a Portugalsku a je připravena převzít 50% distribuce Rakouska.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 6 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků