Mazda míří do Ruska

Mazda Motor Europe (MME) učinila první kroky k využití možností, které skýtá ruský trh, když zahájila dovozní operace a činnost prvních tří dealerských zastoupení v Moskvě, Petěrburku a Jekatěrinburku.
Mazda míří do Ruska
Mazda Motor Europe (MME) učinila první kroky k využití možností, které skýtá ruský trh, když zahájila dovozní operace a činnost prvních tří dealerských zastoupení v Moskvě, Petěrburku a Jekatěrinburku.

První tři dealeři zahájí svou činnost prodejem vozů Mazda 323, 626 a vozů B-serie. V příštím roce na podzim obohatí tuto nabídku vůz SUV Mazda Tribute, jehož prodej bude v Evropě zahájen v první polovině roku 2001. Ostatní modely rozšíří nabídku později.

První vozy z Japonska určené pro ruský trh právě dorazily a dealeři očekávají, že tyto vozy dodají svým zákazníkům ještě do konce tohoto měsíce.

Jan Brentebraten, President Mazda Motor Europe, řekl: „Je zřejmé, že ruský trh představuje obrovský dlouhodobý potenciál pro růst značky Mazda. Činíme první kroky. Naším cílem je poznat trh a připravit se na budoucí rozvoj a další expanzi.“

„Mazda je rozsahem své nabídky a služeb ideálně připravena, aby naplnila specifické požadavky tohoto trhu. Jsme přesvědčeni, že v Rusku můžeme budovat a rozvíjet značku Mazda díky její dobré celosvětové pověsti s ohledem na kvalitu, spolehlivost a zákaznickou spokojenost.“

Prvními dealery jsou: Kuntsevo Auto (Moskva), Autoland (Jekatěrinburk) a Eurosib (Petěrburk). Přičemž Eurosib již s vozy Mazda zkušenost má, protože prodával vozy dovážené od distributora z Finska.

Vozy budou dodávány přímo, a to z Japonska (323, 626), Thajska (B-serie) a Spojených států (Tribute) do Hanko ve Finsku a pak budou přepravovány k dealerům. Náhradními díly bude dealery zásobovat Mazda Logistics Europe (MLE) z evropské centrály náhradních dílů v Belgii.

Zahájení činnosti v Rusku je součástí strategie MME s cílem dosáhnout růstu značky rozvojem aktivit na nových a vznikajících trzích. Současně je to i otázka převzetí odpovědnosti za distribuci na těch trzích, kde je přímá kontrola vhodná k dosažení plného potenciálu trhu. MME již řídí distribuci v Německu, Španělsku, Itálii a Portugalsku a je připravena převzít 50% distribuce Rakouska.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků