Bracha ji ma, uvazuju o ni take. Nadherny auto, napul motorka, ten zvuk motoru, to se neda popsat, to se musi zazit. uvidim jak mu bude jezdit
Myslím, že každé auto má svoje mouchy a rozhodně Rx je opravdu skvost a jak se říká: Komu se to nelíbí, ať si pr... políbí. A v dnešní době frčí malé obsahy a to tahle 1.3 krásně splňuje. A i ten prostor vevnitř a spousta salších věcí. Prostě kdo jí nezná a nic o ní neví tak nemá právo soudit co je a není špatné!!!
no taky jsem tou RX-89 nadšen, ale takto to asi brát nelze. Tato informace může být přece zcela zásadní pro eventuální úvahu o koupi ojeté RX-8. No uvidíme - budu to taky sledovat ....RX-7 jsem vzdal, nedala se tehdy dovézt, uvidíme jak to bude s RX-8 :-)
Tato zpráva je "pouze" 14 dní stará :-PRotaryNews.com, Aug 21st:Any engine that does not pass a vacuum test must be replaced, said Robert Davis, head of product development and quality at Mazda North American Operations. a pokračování 25.8.: půjde o sérii testů a navíc:For those that do not require an engine replacement, the ECU will be reflashed to provide for more lubrication (an already released Flash).Celkově se recall týká : 2004, 2005 and some 2006 Mazda RX-8s. Pěkná reklama pro Mazdu :-O
mhm, dej mi sem link - ta RX-8mě fakt hodně zajímá .....už jsem se těšil na nějakou pěkně ojetou ....no tak bohužel , počkám jak to dopadne
to už máš lepčí koupit RX7 z posledního roku výroby-byly dotažený,jinak u wankela púroblém s těsností a trvanlivostí keramický vložky byl vždycky, rx8 totiž používá spousta ženskejch na jízdy na nákup a přitom jet s wankelem trasu pod 30km je pokus o jeho vraždu...
tak tak, podle toho co píšou tak nejvíc vadí (a právě poškození těsnění vzniká) když1) se málo vytáčí - proto taky ten reflash, aby se přistřikovalo víc oleje v nízkých otáčkách2) vypíná se ještě studený motor (krátký popojíždění)prostě to musíš koupit od ňákýho závodníka B-]
Vzhledem k tomu, ze dnes uz Wankel nema v podstate zadne zasadni vyhody oproti bezne konstrukci je spise otazkou, proc se na to Mazda nevyprdne a neda do toho nejaky standardni povedeny, primerene vykonny kousek. Asi by to usetrilo hodne problemu vsem zucastnenym.
Asi je stalo vice nevyhod, ale vyhoda je minimalne jedna. Z 1.3 objemu dostat 231koni a to pouze u atmosfericke verze, to je dobry vykon, ne?
pri spotrebe ktora sa rovna hociktoremu V8 v tom nevidim nic super
hmotnost motoru, opotřebení navazujících dílů (tlumiče atp.).. třeba.
srovnatelný objem klasického (Otto) motoru : 3.9 l ... a to pak 231 HP zas taková sláva není :-P
sorry, pro oči nevidím :-P koukám uvádíš RotaryNews.com ( díky )
I když jsem ho v souvislosti s tím motorem čekal dřív.Jen aby se z toho nevyklubal průser jak hrom.:-|
No,a přitom s tím vyhráli LeMans :-Durčitě tomu nepomáhá, pokud tam někdo naleje syntetický olej - navíc teď Mazda (stejně jako Ford ale i Honda) -aspoň teda v Americe - prosazuje 5W-20, kvůli snížení "corporate" spotřeby v povinných testech - no a jestli to dávaj i do RX-8, tak je na průšvih zaděláno; i když je minerální, tak je to hrozně řídkej olej...
Pro Mr.Digital:"The replacement engines will correct for issues ranging from flooding, hard starting, complete loss of compression."prostě ztráta komprese - to co u wankelů odjakživa problém - těsnění, spalování oleje, atd.
nechci zveličovat, ale máš pravdu , těsnění zrovna u Wankela - to je hodně špatná zpráva pro další prodej
RX - 8 je asi srdeční záležitost mnoha lidí, pokud se zde najde alespoň jeden majitel a napíše v čem je vlastně dnešní problém budu moc rád. Mazda to komentovat zcela určitě nebude.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.