Mazda má problémy s wankelovým motorem, RX-8 musí do servisů

Problémy s netěsností spalovacích prostorů nyní řeší automobilka Mazda u svého modelu RX-8 s rotačním wankelovým motorem. Těsnost je přitom u tohoto motoru zásadní technický problém. Mazda toto řešila již u minulé generace, ovšem pouze u motorů s přeplňováním. Problémy u atmosféricky plněných motorů se vyskytly poprvé.

Do servisů budou muset nejspíš všechny vozy dnešní generace a to minimálně pro kontrolu. Přesnější informace o tom, jak toto bude probíhat Mazda prozatím nezveřejnila, ale již dnes je jasné, že nepůjde o malou a časově nenáročnou akci.

Pokud tedy vlastníte sportovní Mazdu RX-8, obraťte se na autorizovaného prodejce, který vám sdělí podrobnější informace.

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 24 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků