Video: V této krásné Mazdě exploduje wankelův motor. V deseti tisících otáčkách!

Na videu, které je přiloženo k článku uvidíte Mazdu Familia na tuningové soutěži. Po pár chvílích ale exploduje.
Video: V této krásné Mazdě exploduje wankelův motor. V deseti tisících otáčkách!

Tuningové soutěže bývají bláznivé. To v případě tohoto videa platí dvojnásob, protože na něm můžeme vidět něco, co původně byla Mazda Familia. Dnes z ní její majitel udělal tunigový vůz, který potkala zlá nehoda.

Nová Mazda 6 se na první pohled moc nezměnila, dostala však turbomotor

Nová Mazda 6 se na první pohled moc nezměnila, dostala však turbomotor

Musíme zaprvé říci, že nebyl nikdo zraněn, což se jeví jako malý zázrak vzhledem k tomu, kolik se kolem motoru nachází kovových částí, které by mohly uletět. Příčinou výbuchu je tedy pochopitelně nějaká součástka na rotačním motoru, není však přesně známo jaká.

Jedno je však jasné. Vůz se účastnil masivního shromáždění tuningových aut v australském Sydney a soutěžil v kategorii o nejhlasitější výfuk. Tomu bychom asi i věřili. Ostatně se můžete na videu přesvědčit sami a udělat si o tom svůj obrázek.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků