Tak jsem taky myslel, že to sem CX-7 nikdo nedováží a švára si ji objednal u DENKER v Brně. Zde je odkaz: http://www.denker.cz/nabidka/Mazda/CX-7/567/ Vč. záruky a servisní pomoci. Zde je ceník výbavy: http://www.denker.cz/data/2007_MAZDA_CX-7.pdf Zde je dobrá galerie, vlastně wallpaper: http://www.denker.cz/wallpaper/2007MazdaCX-7/page_01.htm
No tak si myslím, že jestli se tohle dostane k nám se základní cenovkou do 670 000,- tak se po ní jen zapráší. Vypadá draze, luxusně, sportovně, a je kvalitní, teda alespoň doufám. Je to Mazda, tak musí být. Jo a abych nezapoměl, je sice menší ale kdybych se měl rozhodnout mezi Touaregem kterýho potkávám na každym rohu (ale jen když nestojí v servisu) a CX-7 tak beru MAZDU!!!!!!
No ona je to navíc naprosto jiná cenová kategorie ... Těžko říct kolik bude vybavená CX-7 stát, ale Touareg začíná na 1.299.000 .- Kč a to - alespon z mého pohledu - těžko obhajitelnou 2,5 TDI R5 128 kW (rozuměj na tenhle vůz neuvěřitelně slabé) ... 3,2 V6 177 kW benzín je už o 100.000 dražší ... a nebudeme si namlouvat že teprve V8 4,2 nebo V10 5,0 TDI je ta pravá motorizace (2.029.000 - případně 2.411.000 .- Kč za V10)
az na ten ohavny volant je to celkom slusne
"Na evropském trhu by se tento vůz měl objevit začátkem roku 2007. " viz http://www.mazda.cz/index.htm
Nemam rad obrovske SUV... ale CX-7 je celkom .. fajn aj design .. a nevyzera nejako extremne obrovske...
nesnáším SUV, ale tohle vypadá docela k světu...
cisty LEXUS
spinave bryle
Skoda, ze je urceno jen pro USA+CAN, me se SUV nelibi, ale tohle je vyjimka a urcite bych byl potencionalnim kupcem, kdyby jej prodavali i u nas.
Já bych jen připomněl drobnost:: velikost zavazadlového prostoru u tohoto auta byla počítána dle americké metodiky, kdy se měří až po strop. Dle evropské metodiky (tedy dle té na kterou jsme zvyklí - t.j. po dolní hranu oken) bude ten prostor sotva 500 litrů (spíš bych řekl ještě dost míň.)
Ono je to dnes celkově zamotané. Žádně směrodatné normy neexistují a tak záleží pouze na výrobci, jakou zvolí. A není ani vyjímka, že napr. při uvádění základního objemu a poté po sklopení sedaček použije normy dvě. Tedy první hodnotu udá po hranu, druhou po strop a opačně. Pokud se tedy nepodaří zjistit, jakou přesnou normu používal, je to třeba brát s nadhledem.Ostatně stejná situace panuje u zrychlení. Někdo má dvě osoby, půlku nádrže a výbavu, někdo jede sám + 20 kg + čtvrtina nádrže a témař nikdo oficiálně nesdělí, jakou metodiku používá.
Někde jsem četl, že tam mají být i 6-ti válce 3.0 a 3.5 litru.....
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.