Moc pekne auto,ale ty chromovane (nebo mozna jen sede) doplnky vypadaji pekne hnusne:-/
CX-7 je určitě velice povedené auto - měl jsem možnost řídit cca 500 km a byl jsem docela spokojen - i když samozřejmě stávající benzínový motor 2,3 je trochu upapaný - přičemž relativně malá nádrž Vás nasměruje na časté návštěvy čerpací stanice. Z facelitu jsem ovšem zklamaný - nemyslím opticky, ale shrnul bych to do tří bodů :1) Absence automatické převodovky - pro mnoho lidí je absence automatické převodovky v nabídce v Evropě důvodem pro ignoraci CX-7 při koupi2) Je sice dobře, že Mazda (po dlouhé době) rozšířila nabídku i o dieselovou motorizaci, nicméně montovaný diesel je relativně slabý a trochu tak popírá sportovní zaměření CX-73) Nová integrovaná navigace s rozměry 4" působí v dnešní době 8" navigací jako hloupý vtip - displej je opravu legračně malý - to co je přijatelné pro malé modely například Garminu působí v CX-7 jako pěst na oko a je značně nedůstojné
Legrační je označovat 127 kW / 400 Nm turbodieselu za "poměrně slabý". Přímý konkurent VW Tiguan má 125 kW / 350 Nm a trochu menší Subaru Forester má 108 kW / 350 Nm. Mercedes-Benz GLK sice má i 6 válce ale základem je CDI 220 (125 kW / 400 Nm).Takže tento turbodiesel je zcela dostatečný.Navíc...Mazda má odvahu přijít jako první v Evropě se systémem likvidace emisí NOx pomocí SCR. Pokud tedy nebudu počítat Mercedes s 6válci... To je malinko jinde.10 kW ztráty oproti M3, M5 a M6 padá navrub jinému nastavení pro SUV a také navrub SCR.
Tak tolik teorie technických parametrů samotného motoru - a teď ještě druhá "várka" parametrů - stačí jen nebýt líný a trochu číst - dovolím si přeposlat příspěvek kolegy na jiném serveru :-------------------------------------------------otakarm:Mě je spíše divné, proč je to auto (CX-7) tak "líne a žravé". Jen tak narychlo jsem kouknul na par SUV s podobnym vykonem a váhou avšichni jsou trochu jinde ???Mazda CX7 2.2D 127kW/400Nm hm.1768kg zrychleni 11,3 s komb.spotreba 7,5vs VW Tiguan 2,0 TDI 125kW/350Nm hm.ph. 1609 zrychlení 8,9s komb.spotř. 6,6 Audi Q5 2TDI 125kW/350Nm hm.1730kg zrychleni 9,5s komb.spotreba 6,7Volvo XC 60 2,4D AWD 120kW/420Nm hm.1825kg zrychleni 10,2s komb.spotreba 6,9BMW X3 2D 130kW/350Nm hm.1825kg zrychleni 8,9 s komb.spotreba 6,5Mercedes GLK 2.2D 125kW/400Nm hm.1845kg zrychleni 8,8 s komb. spotreba 6,9 (automat)---------------------------------- je potřeba komentář, nebo Vám stále připadá výkon diesel Mazdy CX-7 tak oslnivý ?
Ono je nejlepsi ten motor oznacovat za slaby, kdyz v tom jeste clovek nejel, ze :-)
V cem mel jet? Ten motor neni u Mazdy novinkou. S M6 a ani s M3 nijak dramaticky nehyba, takze s CX7 to nebude jinak, ba prave naopak. Horsi aerodynamika + vyssi vaha bude pro tu jizdu jeste horsi. Takze co si tu budeme nalhavat? Proste to nijak zajimave nepojede. Vuci benzinove verzi to je radikalni propad dynamiky.
tak, tak
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.