Krátké auto + krátký rozvor + obří podběhy = málo místa v podélném směru. Zlepšili už alespoň ta sedadla? Když jsem v Cx5 seděl naposledy (tak 3 roky) hodila se velikostí tak do Trabanta.
To je zvláštní, tuhle hloupost tady čtu minimálně jednou ročně. Mazda CX5 podélný prostor vpředu min/max (mm): 990 / 1240 podélný prostor vzadu min/max (mm): 650 / 910 Kodiaq podélný prostor vpředu min/max (mm): 860 / 1100 podélný prostor vzadu min/max (mm): 650 / 870 Tiguan podélný prostor vpředu min/max (mm): 850 / 1090 podélný prostor vzadu min/max (mm): 640 / 880
Tak pro hloupého každý hloupý. Ta tvá hausnumera jsou naprosto absurdní nesmysly, netuším, kde jsi je vzal, ale pokud je někdo naměřil, tak zřejmě měřil u každého auta něco úplně jiného. Ta vzdálenost 990/1240 u Mazdy je přece pitomost. A jak píše kolega výše, stačí si do těch aut sednout - v Tiguanu (brácha Kodiaqu) si nohy natáhnu dle potřeby a velebím si v pomalu královském křesle (ve srovnání se sedátkem Mazdy) a ani nemusím mít sedadlo v nejzazší poloze. V Mazdě jsem měl i v nejzazší poloze sedačky kolena pomalu zaražená do palubní desky. Mimochodem, kdyby byla minimální vzdálenost u Mazdy 990 mm, tak někteří menší lidé s kratšíma nohama nedosáhnou na pedály (běžně je u všech aut tato minimální vzdálenost o cca 10 cm menší).
Mozna misto tabulkovyho kovboje je lepsi si do tech aut sednout. CX5 je vevnitr opravdu mala. Sedaky taky nic extra.
190 cmhttps://www.youtube.com/watch...
Sice 190 cm, ale celkem krátký nohy, a že by si tam vepředu nějak velebil, se taky říct nedá. Jinak neřešíme kolik kdo měří, ale kolik je v tom kterém autě prostoru a já říkám, že v Tiguanu je ho tak o 5-10 cm více.
A jak víš, že jsem v ní neseděl? Představ si, že jsem s ní dokonce i jezdil. Tak máš asi metr s jiným rozměrem, než ti, co to měří. Před cca rokem tady zase někdo tvrdil, že je úzká. Tak to si najdi sám, jak je to doopravdy. Já nehodnotil sedáky, jestli sis nevšimnul. V Kodiaqu jsem jen seděl, rozhodně v něm nebylo více místa.
treba si pockat na dalsiu gen ked bude v zaklade zadnokolka, stym sa to uz priblizi k premii
Snad uz konecne vymenili tu parkovaci kameru za neco, co nema kvalitu obrazu jako nokia z devadesatek.Novy model je potreba jako sul. I stavajici generace je vlastne jen vetsi facelift ty minuly ... jako u Golfa.Navic bez nejakych hybridu apod. se to auto uz v Evrope kvuli emisim snad ani nevyplati prodavat.
Funguje už ta nafta spolehlivě? 2,5i nemá na dálnici při 4x4 žádnou výkonovou rezervu a pokud chceš jet svižněji musíš ji točit.
Každý atm. motor musíš točit, když z něj chceš výkon, většinou lineárně stoupá do nějakejch 6t., u sportovních klidně i o 1-2t výš. Často čtu jak je potřeba výkonová rezerva na dálnici, já ji mám rád taky hlavně když na běžné silnici potřebuju předjet, ale zrovna na dálnici kde jedu třeba i stovky km na tempomat ustálenou rychlostí?
Ten motor mám v Maz6, ale v CX5 už mi nepříjde na dálnici při zrychlení 90-140 dostatečně výkonný.
Pravda, když jsem ho v CX5 zkoušel, nebylo to na žádnou divočinu v šestce mi připadal daleko živější.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.