Mazda CX-5 má za sebou facelift a dostala nový motor

Seznam kapitol
  1. Facelift pro SUV Mazda CX-5
  2. Fotogalerie: Mazda CX-5

Mazda představuje na autosalonu v Los Angeles po odhalení nového malého SUV CX-3 i facelift pro SUV CX-5. Nemění se nic zásadního, snad jen nové masky si člověk všimne na první pohled, ale automobilka zapracovala hlavně na interiéru a zlepšení kvality a kultivovanosti. Pod kapotu se dostal i nový motor a stávající jednotky jsou úspornější.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zvenku ani uvnitř moc velké změny nečekejte. Hlavní má být zlepšení kultivovanosti a pohodlí. Nová je i elektronická parkovací brzda

Interiér slibuje materiály kvalitnější nejen na pohled, ale také na omak. Zapracovat se mělo i na samotné kvalitě dílenského zpracování, aby se neozývalo vrzání a chrastění. S akustikou souvisí i dodatečná protihluková izolace, což bylo poměrně kritizované místo stávající Mazdy CX-5.

Retro | Sportovní auta | Zajímavosti | Kabriolety | Mazda

10 věcí, které jste (možná) nevěděli o roadsteru Mazda MX-5

Nová je středová konzola s dodatečnými odkládacími místy a nově se tu objevuje elektronická parkovací brzda, čímž se prý také ušetřilo místo. Další novinky se týkají především výbavy a funkcí palubních systémů. Detaily se pak dozvíme s novým českým ceníkem.

Co se motorů týká, evropská verze SUV Mazda CX-5 zůstane u benzínového dvoulitru o výkonu 160 (4x4) či 165 koní (verze s pohonem předních kol) nebo turbodieselu 2,2 l s výkony 150 a 175 koní. Novinkou má být atmosférický benzínový čtyřválec 2,5 l s výkonem 141 kW (192 k) a točivým momentem 256 Nm. Motory lze v závislosti na výbavě kombinovat s manuální nebo automatickou šestistupňovou převodovkou. Motor 2,5 l by měl být standardně s automatem.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Facelift pro SUV Mazda CX-5
  2. Fotogalerie: Mazda CX-5
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků