Mazda CX-5 má za sebou facelift a dostala nový motor

Seznam kapitol
  1. Facelift pro SUV Mazda CX-5
  2. Fotogalerie: Mazda CX-5

Mazda představuje na autosalonu v Los Angeles po odhalení nového malého SUV CX-3 i facelift pro SUV CX-5. Nemění se nic zásadního, snad jen nové masky si člověk všimne na první pohled, ale automobilka zapracovala hlavně na interiéru a zlepšení kvality a kultivovanosti. Pod kapotu se dostal i nový motor a stávající jednotky jsou úspornější.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zvenku ani uvnitř moc velké změny nečekejte. Hlavní má být zlepšení kultivovanosti a pohodlí. Nová je i elektronická parkovací brzda

Interiér slibuje materiály kvalitnější nejen na pohled, ale také na omak. Zapracovat se mělo i na samotné kvalitě dílenského zpracování, aby se neozývalo vrzání a chrastění. S akustikou souvisí i dodatečná protihluková izolace, což bylo poměrně kritizované místo stávající Mazdy CX-5.

10 věcí, které jste (možná) nevěděli o roadsteru Mazda MX-5

10 věcí, které jste (možná) nevěděli o roadsteru Mazda MX-5

Nová je středová konzola s dodatečnými odkládacími místy a nově se tu objevuje elektronická parkovací brzda, čímž se prý také ušetřilo místo. Další novinky se týkají především výbavy a funkcí palubních systémů. Detaily se pak dozvíme s novým českým ceníkem.

Co se motorů týká, evropská verze SUV Mazda CX-5 zůstane u benzínového dvoulitru o výkonu 160 (4x4) či 165 koní (verze s pohonem předních kol) nebo turbodieselu 2,2 l s výkony 150 a 175 koní. Novinkou má být atmosférický benzínový čtyřválec 2,5 l s výkonem 141 kW (192 k) a točivým momentem 256 Nm. Motory lze v závislosti na výbavě kombinovat s manuální nebo automatickou šestistupňovou převodovkou. Motor 2,5 l by měl být standardně s automatem.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Facelift pro SUV Mazda CX-5
  2. Fotogalerie: Mazda CX-5
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků