Mazda CX-5 má za sebou facelift a dostala nový motor

Seznam kapitol
  1. Facelift pro SUV Mazda CX-5
  2. Fotogalerie: Mazda CX-5

Mazda představuje na autosalonu v Los Angeles po odhalení nového malého SUV CX-3 i facelift pro SUV CX-5. Nemění se nic zásadního, snad jen nové masky si člověk všimne na první pohled, ale automobilka zapracovala hlavně na interiéru a zlepšení kvality a kultivovanosti. Pod kapotu se dostal i nový motor a stávající jednotky jsou úspornější.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zvenku ani uvnitř moc velké změny nečekejte. Hlavní má být zlepšení kultivovanosti a pohodlí. Nová je i elektronická parkovací brzda

Interiér slibuje materiály kvalitnější nejen na pohled, ale také na omak. Zapracovat se mělo i na samotné kvalitě dílenského zpracování, aby se neozývalo vrzání a chrastění. S akustikou souvisí i dodatečná protihluková izolace, což bylo poměrně kritizované místo stávající Mazdy CX-5.

10 věcí, které jste (možná) nevěděli o roadsteru Mazda MX-5

10 věcí, které jste (možná) nevěděli o roadsteru Mazda MX-5

Nová je středová konzola s dodatečnými odkládacími místy a nově se tu objevuje elektronická parkovací brzda, čímž se prý také ušetřilo místo. Další novinky se týkají především výbavy a funkcí palubních systémů. Detaily se pak dozvíme s novým českým ceníkem.

Co se motorů týká, evropská verze SUV Mazda CX-5 zůstane u benzínového dvoulitru o výkonu 160 (4x4) či 165 koní (verze s pohonem předních kol) nebo turbodieselu 2,2 l s výkony 150 a 175 koní. Novinkou má být atmosférický benzínový čtyřválec 2,5 l s výkonem 141 kW (192 k) a točivým momentem 256 Nm. Motory lze v závislosti na výbavě kombinovat s manuální nebo automatickou šestistupňovou převodovkou. Motor 2,5 l by měl být standardně s automatem.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Facelift pro SUV Mazda CX-5
  2. Fotogalerie: Mazda CX-5
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků