Mazda CX-5 má za sebou facelift a dostala nový motor

Seznam kapitol
  1. Facelift pro SUV Mazda CX-5
  2. Fotogalerie: Mazda CX-5

Mazda představuje na autosalonu v Los Angeles po odhalení nového malého SUV CX-3 i facelift pro SUV CX-5. Nemění se nic zásadního, snad jen nové masky si člověk všimne na první pohled, ale automobilka zapracovala hlavně na interiéru a zlepšení kvality a kultivovanosti. Pod kapotu se dostal i nový motor a stávající jednotky jsou úspornější.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zvenku ani uvnitř moc velké změny nečekejte. Hlavní má být zlepšení kultivovanosti a pohodlí. Nová je i elektronická parkovací brzda

Interiér slibuje materiály kvalitnější nejen na pohled, ale také na omak. Zapracovat se mělo i na samotné kvalitě dílenského zpracování, aby se neozývalo vrzání a chrastění. S akustikou souvisí i dodatečná protihluková izolace, což bylo poměrně kritizované místo stávající Mazdy CX-5.

10 věcí, které jste (možná) nevěděli o roadsteru Mazda MX-5

10 věcí, které jste (možná) nevěděli o roadsteru Mazda MX-5

Nová je středová konzola s dodatečnými odkládacími místy a nově se tu objevuje elektronická parkovací brzda, čímž se prý také ušetřilo místo. Další novinky se týkají především výbavy a funkcí palubních systémů. Detaily se pak dozvíme s novým českým ceníkem.

Co se motorů týká, evropská verze SUV Mazda CX-5 zůstane u benzínového dvoulitru o výkonu 160 (4x4) či 165 koní (verze s pohonem předních kol) nebo turbodieselu 2,2 l s výkony 150 a 175 koní. Novinkou má být atmosférický benzínový čtyřválec 2,5 l s výkonem 141 kW (192 k) a točivým momentem 256 Nm. Motory lze v závislosti na výbavě kombinovat s manuální nebo automatickou šestistupňovou převodovkou. Motor 2,5 l by měl být standardně s automatem.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Facelift pro SUV Mazda CX-5
  2. Fotogalerie: Mazda CX-5
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků