Mazda CX-5 dostala decentní „tuning“ ještě před faceliftem

O Mazdě CX-5 se aktuálně mluví v souvislosti s chystaným faceliftem. V Maďarsku ovšem na facelift nečekali a připravili atraktivnější verzi stávajícího provedení. Výsledek sice dostal pouze minimum úprav, ale pořád platí, že jde na pohled o zajímavou záležitost.

Mazda CX-5: Také facelift japonského SUV byl předčasně odhalen

Mazda CX-5: Také facelift japonského SUV byl předčasně odhalen

Auto, které si můžete prohlédnout v přiložené fotogalerii, vzniklo ze spolupráce maďarského zastoupení Mazdy a společnosti Totalcar. Cílem údajně bylo sportovně vypadající provedení CX-5 a k tomu evidentně stačilo udělat jen pár úprav. Japonské SUV dostalo matnou kapotu a střechu, červenou barvou zvýrazněné detaily a devatenáctipalcová kola. To je vše.

Mazda CX-5: oficiální české představení

Mazda CX-5: oficiální české představení

Do techniky nikdo nijak nezasahoval. Tento konkrétní exemplář má tedy pod kapotou benzinový dvoulitr Skyactiv-G s parametry 121 kW (165 koní) a 210 Nm. Čtyřválec spolupracuje se šestistupňovým manuálem a poháněná je přední náprava.   

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků