Mazda CX-5 dostala decentní „tuning“ ještě před faceliftem

O Mazdě CX-5 se aktuálně mluví v souvislosti s chystaným faceliftem. V Maďarsku ovšem na facelift nečekali a připravili atraktivnější verzi stávajícího provedení. Výsledek sice dostal pouze minimum úprav, ale pořád platí, že jde na pohled o zajímavou záležitost.

Mazda CX-5: Také facelift japonského SUV byl předčasně odhalen

Mazda CX-5: Také facelift japonského SUV byl předčasně odhalen

Auto, které si můžete prohlédnout v přiložené fotogalerii, vzniklo ze spolupráce maďarského zastoupení Mazdy a společnosti Totalcar. Cílem údajně bylo sportovně vypadající provedení CX-5 a k tomu evidentně stačilo udělat jen pár úprav. Japonské SUV dostalo matnou kapotu a střechu, červenou barvou zvýrazněné detaily a devatenáctipalcová kola. To je vše.

Mazda CX-5: oficiální české představení

Mazda CX-5: oficiální české představení

Do techniky nikdo nijak nezasahoval. Tento konkrétní exemplář má tedy pod kapotou benzinový dvoulitr Skyactiv-G s parametry 121 kW (165 koní) a 210 Nm. Čtyřválec spolupracuje se šestistupňovým manuálem a poháněná je přední náprava.   

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

včera | Milan Lažanský | 19 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků