Mazda CX-30 má české ceny. Dostává i revoluční motor Skyactiv-X

59 komentářů

Evžen Oněgin
21. července • 8:55

Nechápu, proč mají ten základní atmosferický dvou litr tak výkonově uškrcený. Resp. chápal bych to, kdyby nabízeli výkonnější verzi stejného motoru s cca 120 kW. Já vím, že mají tu zázračnou dieselovo-benzínovou osmnácti stovku, která by zas nejspíš neměla prodeje. Je to prostě těžké. Ale já bych chtěl dvou litr s cca 120 kW, jako tomu bylo u předchozí generace. S tou osmnácti stovkou měli jít výkonově mnohem výš.

Milan
21. července • 10:57

Práve preto, že výkonnejší dvojliter bude ten Sky X a chcú k nemu nechať nejaký relevantntý výkonový odstup. Ten G122 má svojimi parametrami skôr konkurovať podobne výkonným oturbeným motorom (výkon, kr. moment). Napr. v Austrálii ponúkajú novú 3ku so 155 k dvojlitrom Sky G. Videl som na YT test. Takže oni ten výkonnejší Sky G stále ponúkajú, len nie u nás. Ostatne na zámorských trhoch sa aj predchádzajúca 3ka ponúkala s motorom 2,5 l a EU mala smolu...

jean44
21. července • 1:19

Tak si kupte Škodovku. Teprve uvidíte co je to šmejd.

Velitel tanku
21. července • 13:40

Škodovku již mají po celé Evropě fyzické osoby v několikáté generaci a dle prodejních výsledků, zřejmě plná spokojenost.

Michal
20. července • 20:14

Přímý vstřikování do města pár km tam a pak zpět je špatný jak u benzínu tak nafty a je jedno jestli Mazda,Vw nebo ostatní(v servisní knížce u seatu je to napsané jako"nesprávné použ vozidla"=benzin/nafta v oleji).Jak můžete vědět že auto ne/rezaví když je zespodu skoro celé zakryté plasty.

Stary pes
19. července • 18:48

Je to pekne auticko, dizajner je milovnik plastu?

Peter
21. července • 12:00

A co oplastované verze Škoda Scout?

petr r. (petrumr)
19. července • 19:14

a aby se jim to nepřehřálo, tak tomu dají chladíč xxxl Ochrana chodců určitě není lepší jak u fabie II.

Peter
21. července • 12:02

Jak podle velikosti masky poznáš velikost chladiče?

E15
19. července • 19:46

Chodce to krájí vejpůl, alespoň to má hned za sebou... :-P

Neřeknu
19. července • 17:43

Tak toto byl taky revoluční motor od Mazdy:
https://m.youtube.com/watch

XC
20. července • 12:22

Sky-D je zmetek s dodnes nevyřešenou konstrukční vadou. Ale daleko větší průser nadělala Mazda s Wankelem, to byly srajdy, které často vydržely sotva 30tkm a bylo po srandě.

setr
20. července • 12:46

To je ale zvláštní, že tu srajdu a průser nikdo jiný na světě nedělal.... a že se světový značky pokoušely. Dokonce ta srajda vyhrála 24h Le Mans. Neexistuje výkonnější a jednodušší spalovací motor, než je Wankel. Pro silniční dopravu se pravda moc nehodí, ale že by to byl průser? Nemáte Vy nějakou fekální fixaci?

XC
20. července • 21:54

Jasně a pro jeho skvělé vlastnosti ho Mazda hodila k ledu.

Neřeknu
19. července • 16:49

Hezké auto, rad bych si ho i koupil, ale kde mám jistotu, ze to nedopadne stejne jako s motory skyactiv -D???
Opravdu se jedna o unikátní dobrodružství jak přijít o 800.000,-Kč http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/zadreny-motor-...
https://forum.autoforum.cz/viewtopic.php
http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php

kacko
24. července • 8:12

Prodej Mazd po česku. Byznys za hranou!
Mazda prodávala auta s výrobní konstrukční vadou. Veřejně to přiznal i sám šéf zastoupení Mazda cz,sk p Kiriakovský. Tady to je:
http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/pozarucni-rekl... ...
Následně to dva roky maskuje předčasnou VÝMĚNOU OLEJE A MĚREK. Třetím rokem ale už neuznává 3-letou záruku, kterou se už několik let chlubí v ČR. A když ti chudáci co naletěli už neví kudy kam, tak jim nabídnou, že to auto vykoupí, pochopitelně za hodně podhodnocenou cenu. To ale ti šmejdi mají zaplacené výrobní náklady auta s výrobní konstrukční vadou, které ale klidně můžou prodat dál jako prověřené a málo jeté vozidlo. Druhý majitel, než to zjistil tak už bylo i po tříleté záruce. A tak mu radí měnit olej po každých 10.000km, protže ma v 5-ti litrech oleje až jeden litr nafty. Spousta lidi ale než by jim to prodala za směšné peníze tak to prodala na inzerát nebo bazar. Takže těch podvedeních je hned 2x tolik, kolik bylo prodaných aut. Nejedná se o jeden nepovedený kus. Jde o stovky aut s vyrobní konstrukční vadou. Ty měrky se měnili dodatečně, dokonce někde ve vši tichost, nenápadně. To, že se měnili měrky je samo o sobě usvědčuje z podvodu. Nafta v oleji nemá co dělat, je to čistě technický nesmysl, na to nepotřebuji ani maturitu. To je to samé jako kdyby tvrdili voda v benzínu nevadí. Cituji Tomáše Dusila , který to napsal v časopise auto.cz, jak jinak než na objednávku těch šmejdů: Olejová měrka. Na ní najdete klasické rysky minima, maxima a pak ještě o něco výše rysku „X“. Pokud k ní olej dostoupá, musí se neprodleně vyměnit. http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php... p;start=2700 http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/pozarucni-rekl... ... 9412?kols=4
http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/2-2-skyactiv-d... ... http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php...
Tady je jasně vidět co prodávali:
https://youtu.be/Th58DpEIX98... tady je strojový překlad diskuse pod videem:
Vlastním Mazda6 Skyactiv 2013 s motorem 2,2D 175HP, nástupcem motoru v tomto videu, a měl koncem 16. srpna a podruhé za rok varování „Nízký tlak oleje“.
Tentokrát jsem nebyl schopen dokončit cestu domů a zachránil jsem se na dálnici.
Po dvou měsících jsem konečně dostal svou Mazdu6 zpět, nízký tlak oleje měl následující následky:
- vačkové hřídele + kolébky + výměna krytu
- kompletní výměna turbo (osa zkroucená v důsledku špatného mazání)
- výměna tyčí
- náhrada kloubů vstřikovačů (to byla hlavní příčina)
- výměna filtru olejového čerpadla
- kompletní čištění motoru výměnou motorového oleje a filtru, výměna oleje převodovky, ...
Také zjistili, že baterie byla téměř mrtvá (jedná se o speciální baterii, která vyžaduje reset i-eloop) a také vakuovou pumpu.
Má být přidán do MRCC radaru, který zemřel, podruhé také několik měsíců před tím.
Celkové náklady, jen pro části, byly kolem 13K $ a Mazda za to nechtěla zaplatit, protože k selhání došlo po skončení záruky.
Přesně necelé 2 měsíce po ...
Garáž naštěstí našla způsob, jak tyto náklady snížit až na 7000 $, včetně radaru.
Nejsem s
i jistý, jak přesně to udělali, ale to zachránilo auto před vrakováním, protože když jsem slyšel o 13k $, začal jsem hledat náhradu ...
I když se teď auto zdá být v pořádku, naprosto jsem v něm a výrobce ztrácel důvěru ...http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/zadreny-motor-... ...

Miike
20. července • 9:43

Zdravim,vyberte si jakykoliv motor od VW z trosku novejsi doby a najdete nasobne vetsi mnozstvi zadrenych, znicenych motoru :-) A u tech nejnovejsiNikdo neni dokonaly ale Japonci maj v 99% problem jen u nafty, to navic obcas a stavi se tomu celem. Aktualne jsou nafty od mazdy 100% ok.

Miike
20. července • 9:49

a u tech nejnovejsich se teprv uvidi

HH1982
19. července • 22:15

Tak ona je Mazda tou největší ostudou celého japonského automobilového průmyslu, prostě větší šmejd momentálně není. X generací hnijících aut, problémy s motory, špatné asistenty (třeba ten jízdních pruhů), teď ten nesmyslný motor, který je tak složitý a prošpikovaný tolika čidly, že se jednou budou majitelé opravdu hodně divit toho, co všechno je čeká. Neznám nikoho, kdo by šel do Mazdy více než jednou, každý se spálil a šel o dům dál... Největší komedie je to, že snílci nabití informacemi z hospodských pomlouvaček maloobjemových turbomotorů (to může být kupodivu i něco jiného než 1.0TSI tříválec) sní tady o těch Mazda dvoulitr atmosférách jako o nějaké spáse. Kdyby zjistili, že jim auto po záruce neopraví Pepa ze sousední vesnice za 250Kč/h, ale že budou musel celý život jezdit k Mazdě, protože se v tom autě nikdo jiný nevyzná, platit brutálně drahé náhradní díly, každé 3 roky stříkat spodek auta jako diví, aby se to nerozpadlo, tak by je asi to nadšení rychle opustilo. Celý Skyactive je prostě jen další japonský zkrat a výkřk do tmy, oni to mají prostě v povaze - vymykat se normálu. Stačí se podívat na to, jak to hrnou korejci, jak jsou s každou generací aut o kus dál, z japonských automobilek vše až na Toyotu a Subaru totálně upadá, za pár let ty ruiny bývalých slavných značek pokoupí číňani a bude klid. Když vidím jak se u Mitsubishi svářují auta ručně v těch fabrikách nemodernizovaných od devadesátých let, tak se mi chce tak akorát brečet.

macoxx
21. července • 19:19

Tak moje honda civic hnila už po osmi letech a jak jsem byl měsíc v Thajsku tak ten stejný ročník jak jsem měl já tam jezdil ve stavu jako by před týdnem sjel z fabriky, nic nekorodovalo, takže to je tím naším prostředím a solením silnic v zimě. Ošetřovat pravidelně spodek auta proti korozi má v manuálu i Honda, jedině že bys tvrdil že i ona je ostudou celého japonského průmyslu, takže asi plácáš hovadiny. Co se týče asistentů v pruhu tak já žádné nepotřebuju na rozdíl od tebe takže ho vypnu a neřeším. O novým motoru víš akurát kulové tak jak můžeš vědět že je nesmyslný a že se všichni majitelé z toho budou divit? Mazda v budoucnu ani jiné motory než Skyactiv vyrábět nebude a bude ho dále jenom vylepšovat a čidel je dneska v motorech už tolik takže když tam budou tři navíc tak co se změní? V korejci nebo škodě sedí kdejaký dřevák, každý by do toho nesedl, třeba já a to co tady před nedávnem vyváděl hundai tak toho bych nechtěl ani zadarmo.

Prakuba
20. července • 15:37

Co slovo, to debilita. Mazda a šmejd? Tak to jsou auto novináři retardovaní, že nevidí to co vy. Neznáte nikoho kdo by šel znovu do Mazdy = neznáte nikoho s Mazdou a jen plácáte. Drahé díly? Z prvé: to dnes vyjde cca na stejno u všech značek (demagog z ceníků vytáhne příklady dramatických rozdílů v cenách), za druhé: majitel Mazdy ty díly nepotřebuje. Koroze? Už vylezte z té putyky. Zkuste si promluvit s někým, kdo vlastní Mazdu od nového vozu, ne nějakého rumoblba, co koupil od kámoše nějaký svařenec ze 3 aut za 50.000.

Joe Doe
20. července • 13:42

Chlapce, ty si bud prachobycajny hlupak, ktory sa v autach absolutne nevyzna, alebo neschopny trol."Neznám nikoho, kdo by šel do Mazdy více než jednou, každý se spálil a šel o dům dál... "Ono je to tak, ze Mazdy si spravidla kupuju inteligentni ludia - a nas okruh znamych ludi ako ti skratka zosiroka obchadza.

Velitel tanku
20. července • 15:23

Prodeje mluví za vše. Kdyby byl někdo spokojený, nejsou tam, kde jsou:
http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/m... ... 1.5% pro mainstream je těžký průser.

ACE
20. července • 18:36

Takže jde prodej nahoru. V čem vidíš problem? 😄

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Velitel tanku
20. července • 19:38

Problém je v tom, že ty jsi si vůz již zakoupil, takže příští rok zase spadnou :-D

ACE
21. července • 20:06

Ale příští rok kupuju další, takže pujdou nahoru. :-D

Luděk
20. července • 9:49

Problém je spíš, že Pepa hovno umí, hodně mluví a jedině co jakžtakž opraví je VW a Škodovka. Jezdím do kvalitního autoservisu a 100% spokojenost ale ta přišla až u třetího servisu a asi po 5 Pepovi. Originál servis byl taky bez problému ale drahý, ovšem když přijdu poradí.:)Opravdu hnila jen Mazda 6 G1 a to jen do nápravy během výroby, pak průměr. Další generace jsou dobré. Na korozni ochranu např. Laguny 3 nemá ale to ani VW :)

ACE
20. července • 5:26

Vynikající parodie na totálního dementa plnýho předsudků a klišé a navrch výrazně nacucanýho pivem gratuluju. Ještě že to je vtip, ale je to až přehnaný, protože takhle tupej nemůže být snad jen jeden člověk. Ale jinak paráda, výborně zahraný :-D

Neřeknu
20. července • 8:24

Tomu rikas parodie?
Tady je jasně vidět co prodávali:
https://youtu.be/Th58DpEIX98 tady je strojový překlad diskuse pod videem:
Vlastním Mazda6 Skyactiv 2013 s motorem 2,2D 175HP, nástupcem motoru v tomto videu, a měl koncem 16. srpna a podruhé za rok varování „Nízký tlak oleje“.
Tentokrát jsem nebyl schopen dokončit cestu domů a zachránil jsem se na dálnici.
Po dvou měsících jsem konečně dostal svou Mazdu6 zpět, nízký tlak oleje měl následující následky:
- vačkové hřídele + kolébky + výměna krytu
- kompletní výměna turbo (osa zkroucená v důsledku špatného mazání)
- výměna tyčí
- náhrada kloubů vstřikovačů (to byla hlavní příčina)
- výměna filtru olejového čerpadla
- kompletní čištění motoru výměnou motorového oleje a filtru, výměna oleje převodovky, ...
Také zjistili, že baterie byla téměř mrtvá (jedná se o speciální baterii, která vyžaduje reset i-eloop) a také vakuovou pumpu.
Má být přidán do MRCC radaru, který zemřel, podruhé také několik měsíců před tím.
Celkové náklady, jen pro části, byly kolem 13K $ a Mazda za to nechtěla zaplatit, protože k selhání došlo po skončení záruky.
Přesně necelé 2 měsíce po ...
Garáž naštěstí našla způsob, jak tyto náklady snížit až na 7000 $, včetně radaru.
Nejsem s
i jistý, jak přesně to udělali, ale to zachránilo auto před vrakováním, protože když jsem slyšel o 13k $, začal jsem hledat náhradu ...
I když se teď auto zdá být v pořádku, naprosto jsem v něm a výrobce ztrácel důvěru ...

ACE
20. července • 10:31

Už to chápu to nebyl vtip. Tys jen dokur.... jedno auto a na tom děláš závěry a píšeš kravoviny jako že už nikdo nikdy si Mazdu nekoupi a že se každá posere. To by si půlka lidí co znám nekoupila druhý auto automobilkama napříč, protože u každý značky slyšíš děsivou story a následně že jen hlupáci se nechaji napálit. Já jsem v pohodě, náklady jen na dolejvani voleje po rzi ani památky a další beru nejspíš zase Mazdu.

skodafil
19. července • 23:36

Kdybys nekecal. Skyactiv-D je davno vyreseny. V mem nejblizsim okoli maji Mazdu tri lide a vsichni by si ji vzali znovu. Kupoval-li bych nove auto, take bych ji vazne zvazoval.

Neřeknu
20. července • 8:30

Nic není vyřešené. Vesele maskuje, lze a podvádí. Reklamace neresi, lepe řečeno řeší ale tak, ze to auto vykoupi za směšnou cenu a pak to bouchne dal aby uz nebyla možnost to reklamovat. Tím ale podvede dalsiho klienta. Takže tech podvedenych je hned dvojnásobek.

Honza
20. července • 9:57

Jste prostě lhář a magor p. Neřeknu. Nemám slov. Argumentace by u Vás nepochodila, ostatním doporučuji google

Mirek
19. července • 23:24

A nepíšeš tak trochu hospodské kecy ty? Netvrdím, že se jim vše povedlo, ale soused měl deset let Mazdu 3, jednu generaci vynechal a nyní má asi 4 roky předposlední generaci Mazdy 3. Vše kupované nové, benzín. Kupodivu mu předchozí Mazda 3 nezrezivěla. Dcera mého dobrého známého si koupila před 3 roky Mazdu CX3, také benzín, on se chystá si jí koupit také. Na můj dotaz a co rez odpověděl, že žádná nikde není. Mazda vyrábí pro Toyotu auta. https://www.auto.cz/nova-generace-toyoty-yari... ...
V současné době bych své nové auto žádnému Pepovi ze sousední vesnice nenechal opravovat, ale každý je sám svého štěstí strůjce, a také i problémů.

Neřeknu
20. července • 8:21

To nejsou hospodské kecy. To je realita!
Prodej aut po česku. Byznys za hranou!
Mazda prodávala auta s výrobní konstrukční vadou. Veřejně to přiznal i sám šéf zastoupení Mazda cz,sk p Kiriakovský. Tady to je: http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/pozarucni-rekl... s=4 Následně to dva roky maskuje předčasnou VÝMĚNOU OLEJE A MĚREK. Třetím rokem ale už neuznává 3-letou záruku, kterou se už několik let chlubí v ČR. A když ti chudáci co naletěli už neví kudy kam, tak jim nabídnou, že to auto vykoupí, pochopitelně za hodně podhodnocenou cenu. To ale ti šmejdi mají zaplacené výrobní náklady auta s výrobní konstrukční vadou, které ale klidně můžou prodat dál jako prověřené a málo jeté vozidlo. Druhý majitel, než to zjistil tak už bylo i po tříleté záruce. A tak mu radí měnit olej po každých 10.000km, protže ma v 5-ti litrech oleje až jeden litr nafty. Spousta lidi ale než by jim to prodala za směšné peníze tak to prodala na inzerát nebo bazar. Takže těch podvedeních je hned 2x tolik, kolik bylo prodaných aut. Nejedná se o jeden nepovedený kus. Jde o stovky aut s vyrobní konstrukční vadou. Ty měrky se měnili dodatečně, dokonce někde ve vši tichost, nenápadně. To, že se měnili měrky je samo o sobě usvědčuje z podvodu. Nafta v oleji nemá co dělat, je to čistě technický nesmysl, na to nepotřebuji ani maturitu. To je to samé jako kdyby tvrdili voda v benzínu nevadí. Cituji Tomáše Dusila , který to napsal v časopise auto.cz, jak jinak než na objednávku těch šmejdů: Olejová měrka. Na ní najdete klasické rysky minima, maxima a pak ještě o něco výše rysku „X“. Pokud k ní olej dostoupá, musí se neprodleně vyměnit. http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php p;start=2700 http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/pozarucni-rekl... 9412?kols=4
http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/2-2-skyactiv-d...http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php

Mirek
20. července • 15:40

Zjevně neumíš číst, já nepsal, že nemají s ničím problém, ale reagoval jsem na hlouposti o tom, že kdo si jednou koupí auto Mazda, tak ho nikdy více nekoupí a že auta Mazda brzo zreziví a navíc dnešní auto svěřit nějakému garážovému specialistovi...
A co potom Ford se svými ekoboosty, kterým prskají písty, řetězy motorů tsi.... Chceš říci, že jiné automobilky nemají, neměly, problémy? A jak se zachoval Ford ke svým problémům, nevykašlal se náhodou na lidi? Pokud jsi již neměl auto v záruce, tak jsi dopadl s motorem úplně stejně. Dej si trochu odstup od tohoto problému a zkus se podívat, jak to vypadá i u jiných automobilek.
Již jsem to tady v tomto spojení psal vícekrát, Felicie byla vyhlášena rezivěním, znamená to jednou provždy, že Škodovky reziví?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jadran
12. srpna • 17:07

Já mám druhou Mazdu a tudíž na rozdíl od toho zdejšího bojovníka proti Mazdě (asi nějaký zpožděný influencer, která se inspiroval u "cestovatelů" a "návštěvníků" drahých restaurací) má osobní zkušenost jako hrom (1. šestka RV 2003 13 let, bez problém a žádná kastle mi nerezla, prodej s 210 najetými tisíci za 65 tis a druhá čtvrtým rokem CX trojka a rovněž bez problémů a s velice solidním značkovým servisem. A to nemluvím o spotřebě, kde je to to jediná značka, kde při běžném (opakuji běžném) ježdění faktická spotřeba odpovídá té výrobcem deklarované, pravda u té šestky byla ve skutečnosti o litr nižší než tabulková. Takže to jsou fakta a plácaní nějakého nepovím či jak se ten nick prezentuje mně nechává klidným. A CX 30 mně zajímá hodně, to musím přiznat, protože jestli bych něco své CX3 vytkl, je vzadu moc malá a je z ní trochu horší výhled. Ale to byla věc, se kterou jsme počítal, věděl jsme co kupuji, nakonec jsme si ji u svého prodejce mohl projet docela slušně (200 km). No a co se týká podobných mouder, většinou je šíří lidé, které s tím autem nebo s tou značkou nemají absolutně žádné zkušenosti. Je to stejné, jako když více jak před deseti lety u jednoho z pražských Maker omylem natočili do nádrže na benzín naftu. Byl to průšvih, to netvrdím že ne, Makro se k tomu postavilo čelem, ale podobná individua tady budou pořád, ještě za dvacet let psát, u Makra se nedá tankovat, tam se lejou benzín do nafty...

Dnn
19. července • 15:27

Nerozumiem tejto politike viazat potrebnu vybavu(predne senzory, klima) spolu s hromadou nezmyslov(bezklučovy pristup, elektricke 5.dvere) do paketov z ktorych človek 2/3 veci nepotrebuje ale musi si ich zaplatit. To už aj zamrdana fabia za 13tisic € ma priplatene predne senzory, cuvaciu kameru, ale Mazda 3 ma tieto prvky až vo vybave Revolution za 24tisic €...

petr r. (petrumr)
19. července • 16:46

japonce si neobjednáváš, japonce si kupuješ . Evropský auto si objednáš a na pásu ti ho smontují jak chceš.

E15
19. července • 19:41

Tak jasně a když si z těch tří napevno daných variant, co nabízí, nevyberu, tak japonce prostě nekupuju.

mpolan
19. července • 19:14

Jo, ale Japonec funguje, zatímco u evropského auta doufáš, že se ty skládačky mezi sebou nebudou hádat.

petr r. (petrumr)
19. července • 21:03

nejlepší skládanku má bmw, u některých verzí nejde objednat ani měrka oleje.:-))

E15
19. července • 19:43

takže pevné spojení parkovacích senzorů, koženého čalounění a nízkoprofilových pneumatik je podmínkou/zárukou bezporuchovosti? To jsou věci :-D

Michal
19. července • 16:35

Dnn a proto nemám mazdu ale škodu protože když jsem chtěl xenony,vyhř před sesel a autoklimu musel bych před skoro 5lety vzít skoro top výbavu.To bylo už levnější a s větším výkonem vzít Rso co to měla v sérii.

E15
19. července • 16:02

tyhle japonské výbavové úlety člověk zvyklý na koncern prostě nemůže pochopit. Bojoval jsem s tím u Toyoty, kdy nepřipadala v úvahu jiná než nejvyšší možná výbava, protože v té nižší vždy něco, co jsem chtěl, chybělo. Ovšem ta nejvyšší výbava obsahovala i hromadu vyslovených nesmyslů a pikačovin (které byly víc ke škodě než k užitku) a navrch byla drahá jako kráva. To je prostě jiný svět ti Japonci...

Lukej
20. července • 9:38

Výrazně tím snižují nálady na výrobu, fakt to dělá hodně. I proto jsou cenově konkurenční i přes CLO, které by mělo být brzo zrušeno:) Ale souhlas, člověk se musí přizpůsobit ale u mě se docela trefují

Mirek
20. července • 15:29

Pokud mne paměť neklame, tak clo 10% na auta padlo skoro před šesti měsíci. Tím jen chci říci, že si peníze rozebrali výrobci a obchodníci, nic se nezlevnilo, takže jim asi prodeje stačí v takové výši, jak byly.
http://www.ibestof.cz/stripky-ze-spolecnosti/no... ...
https://eurozpravy.cz/ekonomika/evropa/247953-a... ...

macoxx
21. července • 18:46

Žádné peníze si nikdo nerozebral protože to clo bylo rozvrženo postupně do osmi let a za tu dobu dobu to stejně sežere inflace takže nula od nuly pošla.

E15
20. července • 23:22

jj. clo 10% bylo zrušeno a Toyota v reakci na to o 10% zdražila. Asi to kucí šikmoocí popletli :-D

Velitel tanku
19. července • 15:43

Senzory nejsou třeba a 90 kw stačí. Jen by mě zajímalo, jestli můžeme zadní střílny osadit svojí technikou. Skvělé bojové vozidlo!

19. července • 14:14

Vykon 90 kw dvoulitru me pride v dnesni dobe smesny. Takove motory maji bezne kolem 110 kw.

Joe Doe
19. července • 14:56

A este musia mat tachometer naciachovany minimalne do 300, vsak.

Shimi
19. července • 14:03

Čím víc plastu, tím víc Mazda.

E15
19. července • 14:34

náhodou je to praktické, zkuste na tom autě odřít lak, když tam skoro žádný nezbyl :-D

opalena palicka
19. července • 12:35

To by mne zajimalo, kdy skonci cekani na novu 6.

Wolfsteen
19. července • 14:52

Příští rok ;-)

dudaq strakonicquej
19. července • 16:44

A uz se neco vi? Nejake uniky fotek apod.?

papy
19. července • 19:22

Už sa vie, že to bude zadokolka s pozdĺžne uloženým šestvalcom SkyActiv-X, ktorý ešte musia vyvinúť na základe dnešného SkyX štvorvalca. A budúci rok to určite nebude. To nestíhajú, keď ešte nemajú ani vyvinutú platformu. Možnom koncom budúceho roka nejaký predprodukčný koncept.

ACE
20. července • 5:21

A proč si myslíš, že nemají...?

Doporučujeme

Články odjinud