Mazda CX-30 má české ceny. Dostává i revoluční motor Skyactiv-X

opalena palicka  |  19. 07. 2019 12:35

To by mne zajimalo, kdy skonci cekani na novu 6.

Odpovědět  |   | 
Wolfsteen  |  19. 07. 2019 14:52

Příští rok

Odpovědět  |   | 
dudaq strakonicquej  |  19. 07. 2019 16:44

A uz se neco vi? Nejake uniky fotek apod.?

Odpovědět  |   | 
papy  |  19. 07. 2019 19:22

Už sa vie, že to bude zadokolka s pozdĺžne uloženým šestvalcom SkyActiv-X, ktorý ešte musia vyvinúť na základe dnešného SkyX štvorvalca. A budúci rok to určite nebude. To nestíhajú, keď ešte nemajú ani vyvinutú platformu. Možnom koncom budúceho roka nejaký predprodukčný koncept.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  20. 07. 2019 05:21

A proč si myslíš, že nemají...?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  19. 07. 2019 14:03

Čím víc plastu, tím víc Mazda.

Odpovědět  |   | 
E15  |  19. 07. 2019 14:34

náhodou je to praktické, zkuste na tom autě odřít lak, když tam skoro žádný nezbyl

Odpovědět  |   | 
 |  19. 07. 2019 14:14

Vykon 90 kw dvoulitru me pride v dnesni dobe smesny. Takove motory maji bezne kolem 110 kw.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  19. 07. 2019 14:56

A este musia mat tachometer naciachovany minimalne do 300, vsak.

Odpovědět  |   | 
Dnn  |  19. 07. 2019 15:27

Nerozumiem tejto politike viazat potrebnu vybavu(predne senzory, klima) spolu s hromadou nezmyslov(bezklučovy pristup, elektricke 5.dvere) do paketov z ktorych človek 2/3 veci nepotrebuje ale musi si ich zaplatit. To už aj zamrdana fabia za 13tisic € ma priplatene predne senzory, cuvaciu kameru, ale Mazda 3 ma tieto prvky až vo vybave Revolution za 24tisic €...

Odpovědět  |   | 
Velitel tanku  |  19. 07. 2019 15:43

Senzory nejsou třeba a 90 kw stačí. Jen by mě zajímalo, jestli můžeme zadní střílny osadit svojí technikou. Skvělé bojové vozidlo!

Odpovědět  |   | 
E15  |  19. 07. 2019 16:02

tyhle japonské výbavové úlety člověk zvyklý na koncern prostě nemůže pochopit. Bojoval jsem s tím u Toyoty, kdy nepřipadala v úvahu jiná než nejvyšší možná výbava, protože v té nižší vždy něco, co jsem chtěl, chybělo. Ovšem ta nejvyšší výbava obsahovala i hromadu vyslovených nesmyslů a pikačovin (které byly víc ke škodě než k užitku) a navrch byla drahá jako kráva. To je prostě jiný svět ti Japonci...

Odpovědět  |   | 
Lukej  |  20. 07. 2019 09:38

Výrazně tím snižují nálady na výrobu, fakt to dělá hodně. I proto jsou cenově konkurenční i přes CLO, které by mělo být brzo zrušeno:) Ale souhlas, člověk se musí přizpůsobit ale u mě se docela trefují

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 07. 2019 15:29

Pokud mne paměť neklame, tak clo 10% na auta padlo skoro před šesti měsíci. Tím jen chci říci, že si peníze rozebrali výrobci a obchodníci, nic se nezlevnilo, takže jim asi prodeje stačí v takové výši, jak byly.
http://www.ibestof.cz/stripky-ze-spolecnosti/no... ...
https://eurozpravy.cz/ekonomika/evropa/247953-a... ...

Odpovědět  |   | 
E15  |  20. 07. 2019 23:22

jj. clo 10% bylo zrušeno a Toyota v reakci na to o 10% zdražila. Asi to kucí šikmoocí popletli

Odpovědět  |   | 
macoxx  |  21. 07. 2019 18:46

Žádné peníze si nikdo nerozebral protože to clo bylo rozvrženo postupně do osmi let a za tu dobu dobu to stejně sežere inflace takže nula od nuly pošla.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  19. 07. 2019 16:35

Dnn a proto nemám mazdu ale škodu protože když jsem chtěl xenony,vyhř před sesel a autoklimu musel bych před skoro 5lety vzít skoro top výbavu.To bylo už levnější a s větším výkonem vzít Rso co to měla v sérii.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  19. 07. 2019 16:46

japonce si neobjednáváš, japonce si kupuješ . Evropský auto si objednáš a na pásu ti ho smontují jak chceš.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 07. 2019 19:14

Jo, ale Japonec funguje, zatímco u evropského auta doufáš, že se ty skládačky mezi sebou nebudou hádat.

Odpovědět  |   | 
E15  |  19. 07. 2019 19:43

takže pevné spojení parkovacích senzorů, koženého čalounění a nízkoprofilových pneumatik je podmínkou/zárukou bezporuchovosti? To jsou věci

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  19. 07. 2019 21:03

nejlepší skládanku má bmw, u některých verzí nejde objednat ani měrka oleje.

Odpovědět  |   | 
E15  |  19. 07. 2019 19:41

Tak jasně a když si z těch tří napevno daných variant, co nabízí, nevyberu, tak japonce prostě nekupuju.

Odpovědět  |   | 
Neřeknu  |  19. 07. 2019 16:49

Hezké auto, rad bych si ho i koupil, ale kde mám jistotu, ze to nedopadne stejne jako s motory skyactiv -D???
Opravdu se jedna o unikátní dobrodružství jak přijít o 800.000,-Kč

http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/zadreny-motor-...
https://forum.autoforum.cz/viewtopic.php
http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php

Odpovědět  |   | 
HH1982  |  19. 07. 2019 22:15

Tak ona je Mazda tou největší ostudou celého japonského automobilového průmyslu, prostě větší šmejd momentálně není. X generací hnijících aut, problémy s motory, špatné asistenty (třeba ten jízdních pruhů), teď ten nesmyslný motor, který je tak složitý a prošpikovaný tolika čidly, že se jednou budou majitelé opravdu hodně divit toho, co všechno je čeká. Neznám nikoho, kdo by šel do Mazdy více než jednou, každý se spálil a šel o dům dál... Největší komedie je to, že snílci nabití informacemi z hospodských pomlouvaček maloobjemových turbomotorů (to může být kupodivu i něco jiného než 1.0TSI tříválec) sní tady o těch Mazda dvoulitr atmosférách jako o nějaké spáse. Kdyby zjistili, že jim auto po záruce neopraví Pepa ze sousední vesnice za 250Kč/h, ale že budou musel celý život jezdit k Mazdě, protože se v tom autě nikdo jiný nevyzná, platit brutálně drahé náhradní díly, každé 3 roky stříkat spodek auta jako diví, aby se to nerozpadlo, tak by je asi to nadšení rychle opustilo. Celý Skyactive je prostě jen další japonský zkrat a výkřk do tmy, oni to mají prostě v povaze - vymykat se normálu. Stačí se podívat na to, jak to hrnou korejci, jak jsou s každou generací aut o kus dál, z japonských automobilek vše až na Toyotu a Subaru totálně upadá, za pár let ty ruiny bývalých slavných značek pokoupí číňani a bude klid. Když vidím jak se u Mitsubishi svářují auta ručně v těch fabrikách nemodernizovaných od devadesátých let, tak se mi chce tak akorát brečet.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  19. 07. 2019 23:24

A nepíšeš tak trochu hospodské kecy ty? Netvrdím, že se jim vše povedlo, ale soused měl deset let Mazdu 3, jednu generaci vynechal a nyní má asi 4 roky předposlední generaci Mazdy 3. Vše kupované nové, benzín. Kupodivu mu předchozí Mazda 3 nezrezivěla. Dcera mého dobrého známého si koupila před 3 roky Mazdu CX3, také benzín, on se chystá si jí koupit také. Na můj dotaz a co rez odpověděl, že žádná nikde není. Mazda vyrábí pro Toyotu auta. https://www.auto.cz/nova-generace-toyoty-yari... ...
V současné době bych své nové auto žádnému Pepovi ze sousední vesnice nenechal opravovat, ale každý je sám svého štěstí strůjce, a také i problémů.

Odpovědět  |   | 
Neřeknu  |  20. 07. 2019 08:21

To nejsou hospodské kecy. To je realita!
Prodej aut po česku. Byznys za hranou!
Mazda prodávala auta s výrobní konstrukční vadou. Veřejně to přiznal i sám šéf zastoupení Mazda cz,sk p Kiriakovský. Tady to je: http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/pozarucni-rekl... s=4 Následně to dva roky maskuje předčasnou VÝMĚNOU OLEJE A MĚREK. Třetím rokem ale už neuznává 3-letou záruku, kterou se už několik let chlubí v ČR. A když ti chudáci co naletěli už neví kudy kam, tak jim nabídnou, že to auto vykoupí, pochopitelně za hodně podhodnocenou cenu. To ale ti šmejdi mají zaplacené výrobní náklady auta s výrobní konstrukční vadou, které ale klidně můžou prodat dál jako prověřené a málo jeté vozidlo. Druhý majitel, než to zjistil tak už bylo i po tříleté záruce. A tak mu radí měnit olej po každých 10.000km, protže ma v 5-ti litrech oleje až jeden litr nafty. Spousta lidi ale než by jim to prodala za směšné peníze tak to prodala na inzerát nebo bazar. Takže těch podvedeních je hned 2x tolik, kolik bylo prodaných aut. Nejedná se o jeden nepovedený kus. Jde o stovky aut s vyrobní konstrukční vadou. Ty měrky se měnili dodatečně, dokonce někde ve vši tichost, nenápadně. To, že se měnili měrky je samo o sobě usvědčuje z podvodu. Nafta v oleji nemá co dělat, je to čistě technický nesmysl, na to nepotřebuji ani maturitu. To je to samé jako kdyby tvrdili voda v benzínu nevadí. Cituji Tomáše Dusila , který to napsal v časopise auto.cz, jak jinak než na objednávku těch šmejdů: Olejová měrka. Na ní najdete klasické rysky minima, maxima a pak ještě o něco výše rysku „X“. Pokud k ní olej dostoupá, musí se neprodleně vyměnit. http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php p;start=2700 http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/pozarucni-rekl... 9412?kols=4
http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/2-2-skyactiv-d...

http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 07. 2019 15:40

Zjevně neumíš číst, já nepsal, že nemají s ničím problém, ale reagoval jsem na hlouposti o tom, že kdo si jednou koupí auto Mazda, tak ho nikdy více nekoupí a že auta Mazda brzo zreziví a navíc dnešní auto svěřit nějakému garážovému specialistovi...
A co potom Ford se svými ekoboosty, kterým prskají písty, řetězy motorů tsi.... Chceš říci, že jiné automobilky nemají, neměly, problémy? A jak se zachoval Ford ke svým problémům, nevykašlal se náhodou na lidi? Pokud jsi již neměl auto v záruce, tak jsi dopadl s motorem úplně stejně. Dej si trochu odstup od tohoto problému a zkus se podívat, jak to vypadá i u jiných automobilek.
Již jsem to tady v tomto spojení psal vícekrát, Felicie byla vyhlášena rezivěním, znamená to jednou provždy, že Škodovky reziví?

Odpovědět  |   | 
Jadran  |  12. 08. 2019 17:07

Já mám druhou Mazdu a tudíž na rozdíl od toho zdejšího bojovníka proti Mazdě (asi nějaký zpožděný influencer, která se inspiroval u "cestovatelů" a "návštěvníků" drahých restaurací) má osobní zkušenost jako hrom (1. šestka RV 2003 13 let, bez problém a žádná kastle mi nerezla, prodej s 210 najetými tisíci za 65 tis a druhá čtvrtým rokem CX trojka a rovněž bez problémů a s velice solidním značkovým servisem. A to nemluvím o spotřebě, kde je to to jediná značka, kde při běžném (opakuji běžném) ježdění faktická spotřeba odpovídá té výrobcem deklarované, pravda u té šestky byla ve skutečnosti o litr nižší než tabulková. Takže to jsou fakta a plácaní nějakého nepovím či jak se ten nick prezentuje mně nechává klidným. A CX 30 mně zajímá hodně, to musím přiznat, protože jestli bych něco své CX3 vytkl, je vzadu moc malá a je z ní trochu horší výhled. Ale to byla věc, se kterou jsme počítal, věděl jsme co kupuji, nakonec jsme si ji u svého prodejce mohl projet docela slušně (200 km). No a co se týká podobných mouder, většinou je šíří lidé, které s tím autem nebo s tou značkou nemají absolutně žádné zkušenosti. Je to stejné, jako když více jak před deseti lety u jednoho z pražských Maker omylem natočili do nádrže na benzín naftu. Byl to průšvih, to netvrdím že ne, Makro se k tomu postavilo čelem, ale podobná individua tady budou pořád, ještě za dvacet let psát, u Makra se nedá tankovat, tam se lejou benzín do nafty...

Odpovědět  |   | 
skodafil  |  19. 07. 2019 23:36

Kdybys nekecal. Skyactiv-D je davno vyreseny. V mem nejblizsim okoli maji Mazdu tri lide a vsichni by si ji vzali znovu. Kupoval-li bych nove auto, take bych ji vazne zvazoval.

Odpovědět  |   | 
Neřeknu  |  20. 07. 2019 08:30

Nic není vyřešené. Vesele maskuje, lze a podvádí. Reklamace neresi, lepe řečeno řeší ale tak, ze to auto vykoupi za směšnou cenu a pak to bouchne dal aby uz nebyla možnost to reklamovat. Tím ale podvede dalsiho klienta. Takže tech podvedenych je hned dvojnásobek.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  20. 07. 2019 09:57

Jste prostě lhář a magor p. Neřeknu. Nemám slov. Argumentace by u Vás nepochodila, ostatním doporučuji google

Odpovědět  |   | 
ACE  |  20. 07. 2019 05:26

Vynikající parodie na totálního dementa plnýho předsudků a klišé a navrch výrazně nacucanýho pivem gratuluju. Ještě že to je vtip, ale je to až přehnaný, protože takhle tupej nemůže být snad jen jeden člověk. Ale jinak paráda, výborně zahraný

Odpovědět  |   | 
Neřeknu  |  20. 07. 2019 08:24

Tomu rikas parodie?
Tady je jasně vidět co prodávali:
https://youtu.be/Th58DpEIX98

tady je strojový překlad diskuse pod videem:
Vlastním Mazda6 Skyactiv 2013 s motorem 2,2D 175HP, nástupcem motoru v tomto videu, a měl koncem 16. srpna a podruhé za rok varování „Nízký tlak oleje“.
Tentokrát jsem nebyl schopen dokončit cestu domů a zachránil jsem se na dálnici.
Po dvou měsících jsem konečně dostal svou Mazdu6 zpět, nízký tlak oleje měl následující následky:
- vačkové hřídele + kolébky + výměna krytu
- kompletní výměna turbo (osa zkroucená v důsledku špatného mazání)
- výměna tyčí
- náhrada kloubů vstřikovačů (to byla hlavní příčina)
- výměna filtru olejového čerpadla
- kompletní čištění motoru výměnou motorového oleje a filtru, výměna oleje převodovky, ...
Také zjistili, že baterie byla téměř mrtvá (jedná se o speciální baterii, která vyžaduje reset i-eloop) a také vakuovou pumpu.
Má být přidán do MRCC radaru, který zemřel, podruhé také několik měsíců před tím.
Celkové náklady, jen pro části, byly kolem 13K $ a Mazda za to nechtěla zaplatit, protože k selhání došlo po skončení záruky.
Přesně necelé 2 měsíce po ...
Garáž naštěstí našla způsob, jak tyto náklady snížit až na 7000 $, včetně radaru.
Nejsem s
i jistý, jak přesně to udělali, ale to zachránilo auto před vrakováním, protože když jsem slyšel o 13k $, začal jsem hledat náhradu ...
I když se teď auto zdá být v pořádku, naprosto jsem v něm a výrobce ztrácel důvěru ...

Odpovědět  |   | 
ACE  |  20. 07. 2019 10:31

Už to chápu to nebyl vtip. Tys jen dokur.... jedno auto a na tom děláš závěry a píšeš kravoviny jako že už nikdo nikdy si Mazdu nekoupi a že se každá posere. To by si půlka lidí co znám nekoupila druhý auto automobilkama napříč, protože u každý značky slyšíš děsivou story a následně že jen hlupáci se nechaji napálit. Já jsem v pohodě, náklady jen na dolejvani voleje po rzi ani památky a další beru nejspíš zase Mazdu.

Odpovědět  |   | 
Luděk  |  20. 07. 2019 09:49

Problém je spíš, že Pepa hovno umí, hodně mluví a jedině co jakžtakž opraví je VW a Škodovka. Jezdím do kvalitního autoservisu a 100% spokojenost ale ta přišla až u třetího servisu a asi po 5 Pepovi. Originál servis byl taky bez problému ale drahý, ovšem když přijdu poradí.:)

Opravdu hnila jen Mazda 6 G1 a to jen do nápravy během výroby, pak průměr. Další generace jsou dobré. Na korozni ochranu např. Laguny 3 nemá ale to ani VW :)

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  20. 07. 2019 13:42

Chlapce, ty si bud prachobycajny hlupak, ktory sa v autach absolutne nevyzna, alebo neschopny trol.

"Neznám nikoho, kdo by šel do Mazdy více než jednou, každý se spálil a šel o dům dál... "

Ono je to tak, ze Mazdy si spravidla kupuju inteligentni ludia - a nas okruh znamych ludi ako ti skratka zosiroka obchadza.

Odpovědět  |   | 
Velitel tanku  |  20. 07. 2019 15:23

Prodeje mluví za vše. Kdyby byl někdo spokojený, nejsou tam, kde jsou:
http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/m... ...

1.5% pro mainstream je těžký průser.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  20. 07. 2019 18:36

Takže jde prodej nahoru. V čem vidíš problem? 😄

Odpovědět  |   | 
Velitel tanku  |  20. 07. 2019 19:38

Problém je v tom, že ty jsi si vůz již zakoupil, takže příští rok zase spadnou

Odpovědět  |   | 
ACE  |  21. 07. 2019 20:06

Ale příští rok kupuju další, takže pujdou nahoru.

Odpovědět  |   | 
Prakuba  |  20. 07. 2019 15:37

Co slovo, to debilita. Mazda a šmejd? Tak to jsou auto novináři retardovaní, že nevidí to co vy. Neznáte nikoho kdo by šel znovu do Mazdy = neznáte nikoho s Mazdou a jen plácáte. Drahé díly? Z prvé: to dnes vyjde cca na stejno u všech značek (demagog z ceníků vytáhne příklady dramatických rozdílů v cenách), za druhé: majitel Mazdy ty díly nepotřebuje. Koroze? Už vylezte z té putyky. Zkuste si promluvit s někým, kdo vlastní Mazdu od nového vozu, ne nějakého rumoblba, co koupil od kámoše nějaký svařenec ze 3 aut za 50.000.

Odpovědět  |   | 
macoxx  |  21. 07. 2019 19:19

Tak moje honda civic hnila už po osmi letech a jak jsem byl měsíc v Thajsku tak ten stejný ročník jak jsem měl já tam jezdil ve stavu jako by před týdnem sjel z fabriky, nic nekorodovalo, takže to je tím naším prostředím a solením silnic v zimě. Ošetřovat pravidelně spodek auta proti korozi má v manuálu i Honda, jedině že bys tvrdil že i ona je ostudou celého japonského průmyslu, takže asi plácáš hovadiny. Co se týče asistentů v pruhu tak já žádné nepotřebuju na rozdíl od tebe takže ho vypnu a neřeším. O novým motoru víš akurát kulové tak jak můžeš vědět že je nesmyslný a že se všichni majitelé z toho budou divit? Mazda v budoucnu ani jiné motory než Skyactiv vyrábět nebude a bude ho dále jenom vylepšovat a čidel je dneska v motorech už tolik takže když tam budou tři navíc tak co se změní? V korejci nebo škodě sedí kdejaký dřevák, každý by do toho nesedl, třeba já a to co tady před nedávnem vyváděl hundai tak toho bych nechtěl ani zadarmo.

Odpovědět  |   | 
Miike  |  20. 07. 2019 09:43

Zdravim,

vyberte si jakykoliv motor od VW z trosku novejsi doby a najdete nasobne vetsi mnozstvi zadrenych, znicenych motoru A u tech nejnovejsi

Nikdo neni dokonaly ale Japonci maj v 99% problem jen u nafty, to navic obcas a stavi se tomu celem. Aktualne jsou nafty od mazdy 100% ok.

Odpovědět  |   | 
Miike  |  20. 07. 2019 09:49

a u tech nejnovejsich se teprv uvidi

Odpovědět  |   | 
kacko  |  24. 07. 2019 08:12

Prodej Mazd po česku. Byznys za hranou!
Mazda prodávala auta s výrobní konstrukční vadou. Veřejně to přiznal i sám šéf zastoupení Mazda cz,sk p Kiriakovský. Tady to je:
http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/pozarucni-rekl... ...
Následně to dva roky maskuje předčasnou VÝMĚNOU OLEJE A MĚREK. Třetím rokem ale už neuznává 3-letou záruku, kterou se už několik let chlubí v ČR. A když ti chudáci co naletěli už neví kudy kam, tak jim nabídnou, že to auto vykoupí, pochopitelně za hodně podhodnocenou cenu. To ale ti šmejdi mají zaplacené výrobní náklady auta s výrobní konstrukční vadou, které ale klidně můžou prodat dál jako prověřené a málo jeté vozidlo. Druhý majitel, než to zjistil tak už bylo i po tříleté záruce. A tak mu radí měnit olej po každých 10.000km, protže ma v 5-ti litrech oleje až jeden litr nafty. Spousta lidi ale než by jim to prodala za směšné peníze tak to prodala na inzerát nebo bazar. Takže těch podvedeních je hned 2x tolik, kolik bylo prodaných aut. Nejedná se o jeden nepovedený kus. Jde o stovky aut s vyrobní konstrukční vadou. Ty měrky se měnili dodatečně, dokonce někde ve vši tichost, nenápadně. To, že se měnili měrky je samo o sobě usvědčuje z podvodu. Nafta v oleji nemá co dělat, je to čistě technický nesmysl, na to nepotřebuji ani maturitu. To je to samé jako kdyby tvrdili voda v benzínu nevadí. Cituji Tomáše Dusila , který to napsal v časopise auto.cz, jak jinak než na objednávku těch šmejdů: Olejová měrka. Na ní najdete klasické rysky minima, maxima a pak ještě o něco výše rysku „X“. Pokud k ní olej dostoupá, musí se neprodleně vyměnit. http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php... p;start=2700 http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/pozarucni-rekl... ... 9412?kols=4
http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/2-2-skyactiv-d... ...

http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php...


Tady je jasně vidět co prodávali:
https://youtu.be/Th58DpEIX98...

tady je strojový překlad diskuse pod videem:
Vlastním Mazda6 Skyactiv 2013 s motorem 2,2D 175HP, nástupcem motoru v tomto videu, a měl koncem 16. srpna a podruhé za rok varování „Nízký tlak oleje“.
Tentokrát jsem nebyl schopen dokončit cestu domů a zachránil jsem se na dálnici.
Po dvou měsících jsem konečně dostal svou Mazdu6 zpět, nízký tlak oleje měl následující následky:
- vačkové hřídele + kolébky + výměna krytu
- kompletní výměna turbo (osa zkroucená v důsledku špatného mazání)
- výměna tyčí
- náhrada kloubů vstřikovačů (to byla hlavní příčina)
- výměna filtru olejového čerpadla
- kompletní čištění motoru výměnou motorového oleje a filtru, výměna oleje převodovky, ...
Také zjistili, že baterie byla téměř mrtvá (jedná se o speciální baterii, která vyžaduje reset i-eloop) a také vakuovou pumpu.
Má být přidán do MRCC radaru, který zemřel, podruhé také několik měsíců před tím.
Celkové náklady, jen pro části, byly kolem 13K $ a Mazda za to nechtěla zaplatit, protože k selhání došlo po skončení záruky.
Přesně necelé 2 měsíce po ...
Garáž naštěstí našla způsob, jak tyto náklady snížit až na 7000 $, včetně radaru.
Nejsem s
i jistý, jak přesně to udělali, ale to zachránilo auto před vrakováním, protože když jsem slyšel o 13k $, začal jsem hledat náhradu ...
I když se teď auto zdá být v pořádku, naprosto jsem v něm a výrobce ztrácel důvěru ...

http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/zadreny-motor-... ...


Odpovědět  |   | 
Neřeknu  |  19. 07. 2019 17:43

Tak toto byl taky revoluční motor od Mazdy:
https://m.youtube.com/watch

Odpovědět  |   | 
XC  |  20. 07. 2019 12:22

Sky-D je zmetek s dodnes nevyřešenou konstrukční vadou. Ale daleko větší průser nadělala Mazda s Wankelem, to byly srajdy, které často vydržely sotva 30tkm a bylo po srandě.

Odpovědět  |   | 
setr  |  20. 07. 2019 12:46

To je ale zvláštní, že tu srajdu a průser nikdo jiný na světě nedělal.... a že se světový značky pokoušely. Dokonce ta srajda vyhrála 24h Le Mans. Neexistuje výkonnější a jednodušší spalovací motor, než je Wankel. Pro silniční dopravu se pravda moc nehodí, ale že by to byl průser? Nemáte Vy nějakou fekální fixaci?

Odpovědět  |   | 
XC  |  20. 07. 2019 21:54

Jasně a pro jeho skvělé vlastnosti ho Mazda hodila k ledu.

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  19. 07. 2019 18:48

Je to pekne auticko, dizajner je milovnik plastu?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  19. 07. 2019 19:14

a aby se jim to nepřehřálo, tak tomu dají chladíč xxxl Ochrana chodců určitě není lepší jak u fabie II.

Odpovědět  |   | 
E15  |  19. 07. 2019 19:46

Chodce to krájí vejpůl, alespoň to má hned za sebou...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  21. 07. 2019 12:02

Jak podle velikosti masky poznáš velikost chladiče?

Odpovědět  |   | 
Peter  |  21. 07. 2019 12:00

A co oplastované verze Škoda Scout?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  20. 07. 2019 20:14

Přímý vstřikování do města pár km tam a pak zpět je špatný jak u benzínu tak nafty a je jedno jestli Mazda,Vw nebo ostatní(v servisní knížce u seatu je to napsané jako"nesprávné použ vozidla"=benzin/nafta v oleji).Jak můžete vědět že auto ne/rezaví když je zespodu skoro celé zakryté plasty.

Odpovědět  |   | 
jean44  |  21. 07. 2019 01:19

Tak si kupte Škodovku. Teprve uvidíte co je to šmejd.

Odpovědět  |   | 
Velitel tanku  |  21. 07. 2019 13:40

Škodovku již mají po celé Evropě fyzické osoby v několikáté generaci a dle prodejních výsledků, zřejmě plná spokojenost.

Odpovědět  |   | 
Evžen Oněgin  |  21. 07. 2019 08:55

Nechápu, proč mají ten základní atmosferický dvou litr tak výkonově uškrcený. Resp. chápal bych to, kdyby nabízeli výkonnější verzi stejného motoru s cca 120 kW. Já vím, že mají tu zázračnou dieselovo-benzínovou osmnácti stovku, která by zas nejspíš neměla prodeje. Je to prostě těžké. Ale já bych chtěl dvou litr s cca 120 kW, jako tomu bylo u předchozí generace. S tou osmnácti stovkou měli jít výkonově mnohem výš.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  21. 07. 2019 10:57

Práve preto, že výkonnejší dvojliter bude ten Sky X a chcú k nemu nechať nejaký relevantntý výkonový odstup. Ten G122 má svojimi parametrami skôr konkurovať podobne výkonným oturbeným motorom (výkon, kr. moment). Napr. v Austrálii ponúkajú novú 3ku so 155 k dvojlitrom Sky G. Videl som na YT test. Takže oni ten výkonnejší Sky G stále ponúkajú, len nie u nás. Ostatne na zámorských trhoch sa aj predchádzajúca 3ka ponúkala s motorom 2,5 l a EU mala smolu...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Renault Captur 1.3 TCe: 1,333 stříbrných stříkaček na rozloučenou

Renault Captur 1.3 TCe (minitest)

Crossover Renault Captur se již brzy dočká nové generace. Stihli jsme se proto rozloučit s tou současnou, která nám připomněla, proč je tento malý nezmar tak populární.

21.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 45 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 59 N/A