Mazda CX-3 má šanci být nejzábavnější malý crossover

Seznam kapitol
  1. Nová Mazda CX-3
  2. Fotogalerie: Mazda CX-3

Nová Mazda CX-3 už není žádným tajemstvím. Automobilka ještě nezveřejnila přesnější technická data ani rozměry, ale velikostí bychom novinku mohli zařadit asi někam mezi novou Mazdu 2 a větší Mazdu CX-5. Nicméně složení pohonných jednotek napovídá, že to úplně malé a lehké auto nebude.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pokud bude Mazda CX-3 jezdit stejně dobře jako ostatní nové Mazdy, mohl by to být skutečně nejzábavnější malý crossover, aspoň co se řízení týče

Pod kapotou Mazdy CX-3 bude atmosférický benzínový dvoulitr SkyActiv-G a evropští zákazníci dostanou možnost koupit si i naftovou patnáctistovku SkyActiv-D. Všechny motory budou standardně s šestistupňovým manuálem, za připlatek lze dodat automat. Standardně se také jedná o předokolku, pohon 4x4 bude za příplatek k vybraným motorizacím.

Nová Mazda MX-5 poprvé naživo

Nová Mazda MX-5 poprvé naživo

Mazda toho skutečně ještě moc neřekla. Dá se však předpokládat stejný přístup jako u ostatních modelů využívající tovární úspornou technologii SkyActiv. Ovšem porovnávat posun hmotnosti s nějakým jiným modelem dost dobře nejde, protože Mazda ještě malý crossover nikdy nedělala.

Mazda CX-3 dostane také moderní bezpečnostní a asistenční systémy a rozšířené možnosti konektivity s chytrými telefony, což bude určitě užitečné pro někoho, kdo stráví během jízdy autem očima více času na Facebooku než na silnici.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Nová Mazda CX-3
  2. Fotogalerie: Mazda CX-3
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 12 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků