Mazda CX-3 má šanci být nejzábavnější malý crossover

Seznam kapitol
  1. Nová Mazda CX-3
  2. Fotogalerie: Mazda CX-3

Nová Mazda CX-3 už není žádným tajemstvím. Automobilka ještě nezveřejnila přesnější technická data ani rozměry, ale velikostí bychom novinku mohli zařadit asi někam mezi novou Mazdu 2 a větší Mazdu CX-5. Nicméně složení pohonných jednotek napovídá, že to úplně malé a lehké auto nebude.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pokud bude Mazda CX-3 jezdit stejně dobře jako ostatní nové Mazdy, mohl by to být skutečně nejzábavnější malý crossover, aspoň co se řízení týče

Pod kapotou Mazdy CX-3 bude atmosférický benzínový dvoulitr SkyActiv-G a evropští zákazníci dostanou možnost koupit si i naftovou patnáctistovku SkyActiv-D. Všechny motory budou standardně s šestistupňovým manuálem, za připlatek lze dodat automat. Standardně se také jedná o předokolku, pohon 4x4 bude za příplatek k vybraným motorizacím.

Nová Mazda MX-5 poprvé naživo

Nová Mazda MX-5 poprvé naživo

Mazda toho skutečně ještě moc neřekla. Dá se však předpokládat stejný přístup jako u ostatních modelů využívající tovární úspornou technologii SkyActiv. Ovšem porovnávat posun hmotnosti s nějakým jiným modelem dost dobře nejde, protože Mazda ještě malý crossover nikdy nedělala.

Mazda CX-3 dostane také moderní bezpečnostní a asistenční systémy a rozšířené možnosti konektivity s chytrými telefony, což bude určitě užitečné pro někoho, kdo stráví během jízdy autem očima více času na Facebooku než na silnici.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Nová Mazda CX-3
  2. Fotogalerie: Mazda CX-3
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků