Mazda CX-3 má šanci být nejzábavnější malý crossover

Seznam kapitol
  1. Nová Mazda CX-3
  2. Fotogalerie: Mazda CX-3

Nová Mazda CX-3 už není žádným tajemstvím. Automobilka ještě nezveřejnila přesnější technická data ani rozměry, ale velikostí bychom novinku mohli zařadit asi někam mezi novou Mazdu 2 a větší Mazdu CX-5. Nicméně složení pohonných jednotek napovídá, že to úplně malé a lehké auto nebude.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pokud bude Mazda CX-3 jezdit stejně dobře jako ostatní nové Mazdy, mohl by to být skutečně nejzábavnější malý crossover, aspoň co se řízení týče

Pod kapotou Mazdy CX-3 bude atmosférický benzínový dvoulitr SkyActiv-G a evropští zákazníci dostanou možnost koupit si i naftovou patnáctistovku SkyActiv-D. Všechny motory budou standardně s šestistupňovým manuálem, za připlatek lze dodat automat. Standardně se také jedná o předokolku, pohon 4x4 bude za příplatek k vybraným motorizacím.

Nová Mazda MX-5 poprvé naživo

Nová Mazda MX-5 poprvé naživo

Mazda toho skutečně ještě moc neřekla. Dá se však předpokládat stejný přístup jako u ostatních modelů využívající tovární úspornou technologii SkyActiv. Ovšem porovnávat posun hmotnosti s nějakým jiným modelem dost dobře nejde, protože Mazda ještě malý crossover nikdy nedělala.

Mazda CX-3 dostane také moderní bezpečnostní a asistenční systémy a rozšířené možnosti konektivity s chytrými telefony, což bude určitě užitečné pro někoho, kdo stráví během jízdy autem očima více času na Facebooku než na silnici.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Nová Mazda CX-3
  2. Fotogalerie: Mazda CX-3
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

včera | Jan Mička | 16 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 21 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků