Mazda CX-3 má šanci být nejzábavnější malý crossover

Seznam kapitol
  1. Nová Mazda CX-3
  2. Fotogalerie: Mazda CX-3

Nová Mazda CX-3 už není žádným tajemstvím. Automobilka ještě nezveřejnila přesnější technická data ani rozměry, ale velikostí bychom novinku mohli zařadit asi někam mezi novou Mazdu 2 a větší Mazdu CX-5. Nicméně složení pohonných jednotek napovídá, že to úplně malé a lehké auto nebude.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pokud bude Mazda CX-3 jezdit stejně dobře jako ostatní nové Mazdy, mohl by to být skutečně nejzábavnější malý crossover, aspoň co se řízení týče

Pod kapotou Mazdy CX-3 bude atmosférický benzínový dvoulitr SkyActiv-G a evropští zákazníci dostanou možnost koupit si i naftovou patnáctistovku SkyActiv-D. Všechny motory budou standardně s šestistupňovým manuálem, za připlatek lze dodat automat. Standardně se také jedná o předokolku, pohon 4x4 bude za příplatek k vybraným motorizacím.

Nová Mazda MX-5 poprvé naživo

Nová Mazda MX-5 poprvé naživo

Mazda toho skutečně ještě moc neřekla. Dá se však předpokládat stejný přístup jako u ostatních modelů využívající tovární úspornou technologii SkyActiv. Ovšem porovnávat posun hmotnosti s nějakým jiným modelem dost dobře nejde, protože Mazda ještě malý crossover nikdy nedělala.

Mazda CX-3 dostane také moderní bezpečnostní a asistenční systémy a rozšířené možnosti konektivity s chytrými telefony, což bude určitě užitečné pro někoho, kdo stráví během jízdy autem očima více času na Facebooku než na silnici.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Nová Mazda CX-3
  2. Fotogalerie: Mazda CX-3
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků