Mazda CX-3: Český ceník odhalen, připravte si minimálně 379 900 Kč

Také Mazda CX-3 prožívá na autosalonu v Ženevě oficiální evropskou premiéru. Přestože bylo o tomto autě už vše napsáno, pořád stojí za pozornost. Především proto, že v rámci ženevského autosalonu zveřejnila Mazda oficiální český ceník. Takže, pokud se hodláte CX-3 pořídit, připravte si minimálně 379 900 Kč.

Mazda CX-3 má šanci být nejzábavnější malý crossover

Mazda CX-3 má šanci být nejzábavnější malý crossover

Základní provedení nese výbavu Emotion a pod kapotou má benzinový dvoulitr s výkonem 88 kW (120 k). Přirozeně je zde také manuální převodovka. Ke stejnému motoru si můžete pořídit i automat, ale to musíte přeskočit výbavu Challenge a sáhnout až po třetí úrovni Attraction. V takovém případě zaplatíte za CX-3 už 524 900 Kč.

Výkonnější dvoulitr (110 kW/150 k) je standardně spojen s pohonem všech kol a dostupný je pouze s nejvyššími výbavami Revolution nebo Revolution Top. Za nejlevnější čtyřkolku tím pádem zaplatíte 565 900 Kč, pokud se spokojíte s manuálem.

Mazda2 je Skyactiv v kapesním balení první jízdní dojmy

Mazda2 je Skyactiv v kapesním balení první jízdní dojmy

Naftová část nabídky zahrnuje pouze jeden motor, a sice patnáctistovku Skyactiv-D o výkonu 77 kW (105 k). Vybírat můžete to, zda chcete předokolku (minimálně 479 900 Kč), čtyřkolku (594 900 Kč od výbavy Revolution) nebo čtyřkolku s automatem (639 900 Kč s výbavou Revolution).

Základní výbava Emotion obsahuje šestnáctipalcová plechová kola, manuální klimatizaci, elektricky ovládaná okna, audio, centrální zamykání nebo asistent rozjezdu do kopce. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků