Mazda CX-3: Český ceník odhalen, připravte si minimálně 379 900 Kč

Také Mazda CX-3 prožívá na autosalonu v Ženevě oficiální evropskou premiéru. Přestože bylo o tomto autě už vše napsáno, pořád stojí za pozornost. Především proto, že v rámci ženevského autosalonu zveřejnila Mazda oficiální český ceník. Takže, pokud se hodláte CX-3 pořídit, připravte si minimálně 379 900 Kč.

Mazda CX-3 má šanci být nejzábavnější malý crossover

Mazda CX-3 má šanci být nejzábavnější malý crossover

Základní provedení nese výbavu Emotion a pod kapotou má benzinový dvoulitr s výkonem 88 kW (120 k). Přirozeně je zde také manuální převodovka. Ke stejnému motoru si můžete pořídit i automat, ale to musíte přeskočit výbavu Challenge a sáhnout až po třetí úrovni Attraction. V takovém případě zaplatíte za CX-3 už 524 900 Kč.

Výkonnější dvoulitr (110 kW/150 k) je standardně spojen s pohonem všech kol a dostupný je pouze s nejvyššími výbavami Revolution nebo Revolution Top. Za nejlevnější čtyřkolku tím pádem zaplatíte 565 900 Kč, pokud se spokojíte s manuálem.

Mazda2 je Skyactiv v kapesním balení první jízdní dojmy

Mazda2 je Skyactiv v kapesním balení první jízdní dojmy

Naftová část nabídky zahrnuje pouze jeden motor, a sice patnáctistovku Skyactiv-D o výkonu 77 kW (105 k). Vybírat můžete to, zda chcete předokolku (minimálně 479 900 Kč), čtyřkolku (594 900 Kč od výbavy Revolution) nebo čtyřkolku s automatem (639 900 Kč s výbavou Revolution).

Základní výbava Emotion obsahuje šestnáctipalcová plechová kola, manuální klimatizaci, elektricky ovládaná okna, audio, centrální zamykání nebo asistent rozjezdu do kopce. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků