Mazda chce letos prodat na českém trhu přes 2,5 tisíce aut

Japonská automobilka si na rok 2015 naplánovala další růst. Pomoci jí mají nejen nové či modernizované modely, ale také nový vzhled showroomů.
Mazda chce letos prodat na českém trhu přes 2,5 tisíce aut

Rok 2014 uzavřelo české zastoupení automobilky Mazda s 2318 prodanými auty, což představuje meziroční nárůst o výrazných 30 %. V procentuálním vyjádření jsou její ambice pro letošní rok skromnější – Mazda si naplánovala růst o dalších 10 procent, na 2550 aut. Na setkání se zástupci médií to při své pražské návštěvě řekl Heimo Egger, ředitel Mazdy pro středoevropský region.

K růstu prodejních čísel by měla Mazdě pomoci velmi mladá modelová paleta. Mazda3 může být stále považována za nový model, vždyť se účastnila finálového klání o titul Auto roku 2015 v České republice. Mazda6 i CX-5 zanedlouho dorazí na trh v modernizované verzi a během roku přibudou hned tři novinky: malá Mazda2, crossover CX-3 a také nová generace roadsteru MX-5.

10 věcí, které jste (možná) nevěděli o roadsteru Mazda MX-5

10 věcí, které jste (možná) nevěděli o roadsteru Mazda MX-5

V prodejních číslech by se měl odrazit i nový design showroomů, který klade důraz na volný prostor, čisté plochy a koncepci osvětlení, která doslova předvede organické křivky designu Kodo v nejlepším světle. První prodejny v novém vzhledu jsou již hotové, ostatní by se měly představit zákazníkům v nové podobě na přelomu prvního a druhého čtvrtletí roku 2015.

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků