Mazda chce letos prodat na českém trhu přes 2,5 tisíce aut

Japonská automobilka si na rok 2015 naplánovala další růst. Pomoci jí mají nejen nové či modernizované modely, ale také nový vzhled showroomů.
Mazda chce letos prodat na českém trhu přes 2,5 tisíce aut

Rok 2014 uzavřelo české zastoupení automobilky Mazda s 2318 prodanými auty, což představuje meziroční nárůst o výrazných 30 %. V procentuálním vyjádření jsou její ambice pro letošní rok skromnější – Mazda si naplánovala růst o dalších 10 procent, na 2550 aut. Na setkání se zástupci médií to při své pražské návštěvě řekl Heimo Egger, ředitel Mazdy pro středoevropský region.

K růstu prodejních čísel by měla Mazdě pomoci velmi mladá modelová paleta. Mazda3 může být stále považována za nový model, vždyť se účastnila finálového klání o titul Auto roku 2015 v České republice. Mazda6 i CX-5 zanedlouho dorazí na trh v modernizované verzi a během roku přibudou hned tři novinky: malá Mazda2, crossover CX-3 a také nová generace roadsteru MX-5.

10 věcí, které jste (možná) nevěděli o roadsteru Mazda MX-5

10 věcí, které jste (možná) nevěděli o roadsteru Mazda MX-5

V prodejních číslech by se měl odrazit i nový design showroomů, který klade důraz na volný prostor, čisté plochy a koncepci osvětlení, která doslova předvede organické křivky designu Kodo v nejlepším světle. První prodejny v novém vzhledu jsou již hotové, ostatní by se měly představit zákazníkům v nové podobě na přelomu prvního a druhého čtvrtletí roku 2015.

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků