Pokud ho chtějí za rok vyrábět, tak ho musí mít konstrukčně cca 5 let hotový a teď jenom připravují výrobní technologii. Tedy neměl by být problém ten motor předvést veřejnosti, nechat novináře projet se v autě s tímto motorem. ....Takže bych počkal na leden 2018 co předvedou. Myslím, že to bude velké nic.
Zeli, len pre info prvá zmienka o skyactiv 2 bola v roku 2013 a už vtedy mazda hovorila o 30% účinnosti a že súčasne vyvíja skyactiv 2, 3. Takže keby to bolo nereálne tak to nespomína. Takže sami si počkajte na rok 2018,sám som nato zvedavý lebo to auto si plánujem kúpiť.
....stacilo prehriat wartburga a motor siel dalej aj s vypnutym zapalovanim. Nic nove :-)
Už je načase aby Japonci obnovili výrobu ČSSR vozidla Velorex.To bylo celkem eko vozidlo,plátěná karoserie ,okna plexisklo,sedadla asi hadr atd.Ten nový motór by už tak nehulil a pertinaxový karbec přeplńovaný průvanem by měl maximální forsáž. Zadní kolo od Zetoru by mělo takový -grip-.že by mohl hrabat kanál Dunaj-Labe na jeden záběr.TTD značka -VEROLEX -Powr 1MW -Chlastá 100/100 -Euro 007-Karoserie=Vikslajvant eko-Cenová relace +/- 1000 Evro = 10 000 Kčs Výhradní distribuce SAPA-HANOJ-PRAHA -spojený neumým cecky
cecky ja rad :-D
Motor bez svíček příští rok, ale karoserie, která neshnije za dvě zimy stále v nedohlednu...
Od 1998 sme mali v rodine 8 Mazd - 323, 3 (2 modely), 626, 6 (3x), 2. Posledna z roku 2016.Ani jedna nemala problem s hrdzou.
Tak mi ukaž, jak ta Mazda z 98 vypadá teď... Vsadím boty že ji bude vidět až na plastové nadkoli
Nemozem, zostala v Britanii, bol to 'anglicak'. Ked som ju v roku 2006 predaval, s cca 130 tisic milami, bola v poriadku. A to stravila prvych 5 rokov v Skotsku a dalsie tri parkovala nedaleko Temze.More importantly... ak cakas, ze LUBOVOLNE 19 rocne auto bude bez korozie, tak si sa, mily chlapce, ocitol na zlom fore.
Jistě že bude rezatá na kaši, prostě to chlapci před léty v Hirošimě pokazili. Nikdo tento fakt nezastírá, pouze tvrdím, že dnes je to někde jinde, a že je to značka, která se nebojí jít svou cestou a že rezatí v současnosti zhruba tak jako ostatní mainstream.Ale vysvětlit to lidem, ktří se kdysi dočetli, že má mazda s rzí problémy a nyní to budou opakovat až navěky je prostě marné ;-)
No jak se jim to povedlo, poznáme, až za daších 20 let...
Mazda vyřešila problém s korozí již v roce 2005 po FL M6. Od té doby je antikorozní úprava na běžné úrovni ostatních značek.Naopak se téměř jako jediná nebojí využívat pořád motory s "normálním" objemem. A dělat vývoj jiným směrem, než jen ubírat válce a přifukovat turbo.
Mazda bez turba, skutečně?http://www.autoblog.com/2016/07/08/mazdas-new-tur... ... http://drivemag.com/ww/news/mazda-details-all... ... Jejich vývoj tomu nějak moc nenasvědčuje, že by hodlali zůstat u atmosfér.
Takže v Mazdě CX-9 pro severní Ameriku a možná v nějakém MPS, které není zaručeno, takže u nás vlastně v ničem.
Really?http://www.carsguide.com.au/car-news/mazda-recalls-22... ... https://nicholaszahra.wordpress.com/2013/09/26/top-10-best-an... ...
Yes, Really. B-] Pošli mi prosím pár fotek z evropy, kde bude zřetělně vidět rez. Americkýmu plátku věřím asi tak jako ruské propagandě. :-D A jestli byla preventivní svolávačka v Austrálii je smutné, ale nevypovídá to nic o velikosti případného problému. Mě zajímá jak ty auta vypadají a především fungují u nás.Mimochodem na té fotce je skutečně M3 z doby před kterou jsem psal. Bohužel zhruba 4leté období naprosto zfušované antikorozní ochrany, plus špatně navrženého automatu na svařování lemů, zanechalo v lidech názor, že to jsou auta co hnijí dodnes. Ale novou rezatou mazdu jsem na parkovišti nikde nepotkal, pokud nebyla poškozená.A jinak, že na Sharanech hnijí 5té dveře na 5 let starých autech, že Vita se zlomí o tom se tak nějak nemluví, jsou to přeci ty kvalitní německé vozy. Ale o zadních lemech japonců se toho napsali už stovky příspěvků.Ale což, ve finále lepší koroze zadních lemů na autech starších 10let a stále jezdit než mít nablýskanou voňavku jiné značky v servisu s turbem, řemeny, egr atd.Každému, dle jeho preferencí.
Novou rezatou Mazdu jsi ještě na parkovišti nepotkal? No to je obrovský úspěch, nové Mazdy už nerezaví, ale to nikoho nezajímá, protože nová auta nerezaví u žádné značky, počkej si až té nové Mazdě bude 10 let a bude rezavá. Ten americký plátek uveřejnil výzkumy kanadského výzkumáku, který provádí zrychlené testy aut v solné komoře a toto jsou výsledky posledních generací aut. A výsledky z Kanady jsou hodně blízké tomu jak to bude vypadat v Evropě, protože zima, solení silnic etc.
1. Mazda 6 (od 2002 az do sucasnej generacie) pre US a Kanadsky trh sa vyrabala v USA v spolocnom zavode Ford/Mazda v Michigana.2. Kanadske modely sa od americkych lisili - to plati aj pre Mazdu 3, ktora sa vozila z Japonska. To inak platilo donedavna, cca 5 rokov dozadu, pre akekolvek auta akejkolvek znacky - kanada totiz mala male, ale podstatne, homologacne poziadavky. Napr. narazniky museli vydrzat bez poskodenia naraz v mierne vyssej rychlosti ako v USA (myslim, ze je to 5 vs 8 km/h). Dosledok - zadny naraznik na Mazde 3 bol o par cm dlhsi. A mohol by som pokracovat. Alebo inak... dostat v USA kupene auto na kanadske znacky je zlozitejsie, nez dostat v USA kupene auto na ceske ci slovenske znacky.Ono fakt nema absolutne ziadny vyznam porovnavat auta urcene pre Severnu Ameriku a Europu.
Automobilky mají své postupy a ty dodržují bez ohledu jestli auto vyrobí v Hirošimě nebo v Michiganu. To, že se technicky liší auto pro USA od auta pro Kanadu a pro Evropu nemá s antikorozní ochranou danou celým technologickým postupem od válcování plechů až po finální antikorozní ochranu nic do činění. Takže jestli si se snažil přesvědčit mě, že pro Kanadu vyrábí Mazda schválně rezavé plečky a pro Evropu vůči korozi superodolné káry, tak se ti to nepovedlo.
To jako že při daných technologických postupech se prvotní surovina (ocel) převáží z Japonska do USA, jenom aby ta auta byla stejná ??Spíš bych řekl že v té Mazdě bude místní ocel (americký kontinent), oproti japonským modelům určeným pro jiné trhy.
No vlastně. Ještě že se do ČR dováží jiné mazdy než do USA nebo Austrálie. Teď jste nás uklidnil... :-P
Sharana jsem měl 16 let a zadní dveře bez poskvrny...
Presne tak.Moji kamosi vlastni uz nekolikate Vito.Vsechny sezrany na pastiku.Ale je to MB. Kourivost tech smradlaku je na takove urovni ze za nimi po meste musis udrzovat uctyhodny odstup a to s vnitrni cirkulaci. Kdyz to s nimi zacnu probirat tlemi se a porad dokola opakuji no jo ale je to MB.😂😂 Zhovadilost.
Nevím , snad už 60 let existují motory co umějí spalovat benzín i naftu a líh , podle toho co bylo po ruce.
A bude taky tak hrozně chrochtat jako ten smraďoch?
Bez svíček? Klidně se vsadím, že tam svíčky budou, HCCI se bude používat jenom v určitém rozmezí otáček malého a středního výkonu, nikoliv třeba při potřebě vysokého výkonu nebo při startu atp. Takže pro tyto režimy tam svíčky být musí. Stačí se podívat do F1 na motor Mercedesu, ten také v určitých režimech HCCI používá, ale svíčky má. On nakonec i ten diesel na naftu svíčky také mít musí, protože v dnešních mrazech by ho bez nich nikdo nenatočil.
Clovece, nechapem, preco ty nie si sefom vyvoja v Mazde a namiesto toho tu pises komentare...
protože to je jeden z monha čechu, kteří sic v realu nic neumí nic neznamenaji a jsou buhvi jaci ridiči operatori apod verbež, ale na internetu to jsou machři od biotechnologie, IT, poílitiku, vyvoj automobilů apod. ono už stačí jen poznámka že diesel taky potřebuje svíčku- jestli si to pako plete svíčku a žhavič a přiklani jim stejnou funkci pak je dobře že sedí nekde u pasu a nic nevyvíjí
Souhlas. Škoda že takové články nepíšou lidi co motorům aspoň trochu rozumí. Takhle je informační hodnota bohužel nula prd.
však to stačí, proklikals to, komentář napsal, počítadlo reklam zaznamenalo dva přístupy, a to je to, o co tady běží...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.