Mazda bude mít už příští rok benzinový motor na principu vznětového

Karel.  |  21. 01. 2017 09:04

Bez svíček? Klidně se vsadím, že tam svíčky budou, HCCI se bude používat jenom v určitém rozmezí otáček malého a středního výkonu, nikoliv třeba při potřebě vysokého výkonu nebo při startu atp. Takže pro tyto režimy tam svíčky být musí. Stačí se podívat do F1 na motor Mercedesu, ten také v určitých režimech HCCI používá, ale svíčky má. On nakonec i ten diesel na naftu svíčky také mít musí, protože v dnešních mrazech by ho bez nich nikdo nenatočil.

Odpovědět  |   | 
vana  |  21. 01. 2017 10:01

Souhlas.
Škoda že takové články nepíšou lidi co motorům aspoň trochu rozumí. Takhle je informační hodnota bohužel nula prd.

Odpovědět  |   | 
DDT  |  21. 01. 2017 10:17

však to stačí, proklikals to, komentář napsal, počítadlo reklam zaznamenalo dva přístupy, a to je to, o co tady běží...

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  21. 01. 2017 16:53

Clovece, nechapem, preco ty nie si sefom vyvoja v Mazde a namiesto toho tu pises komentare...

Odpovědět  |   | 
mm  |  24. 01. 2017 09:24

protože to je jeden z monha čechu, kteří sic v realu nic neumí nic neznamenaji a jsou buhvi jaci ridiči operatori apod verbež, ale na internetu to jsou machři od biotechnologie, IT, poílitiku, vyvoj automobilů apod. ono už stačí jen poznámka že diesel taky potřebuje svíčku- jestli si to pako plete svíčku a žhavič a přiklani jim stejnou funkci pak je dobře že sedí nekde u pasu a nic nevyvíjí

Odpovědět  |   | 
rákos  |  21. 01. 2017 11:07

A bude taky tak hrozně chrochtat jako ten smraďoch?

Odpovědět  |   | 
renda4  |  21. 01. 2017 16:55

Nevím , snad už 60 let existují motory co umějí spalovat benzín i naftu a líh , podle toho co bylo po ruce.

Odpovědět  |   | 
Testo Doraibu  |  21. 01. 2017 18:31

Motor bez svíček příští rok, ale karoserie, která neshnije za dvě zimy stále v nedohlednu...

Odpovědět  |   | 
FK  |  21. 01. 2017 21:41

Mazda vyřešila problém s korozí již v roce 2005 po FL M6. Od té doby je antikorozní úprava na běžné úrovni ostatních značek.
Naopak se téměř jako jediná nebojí využívat pořád motory s "normálním" objemem. A dělat vývoj jiným směrem, než jen ubírat válce a přifukovat turbo.

Odpovědět  |   | 
FK  |  22. 01. 2017 00:43

Yes, Really.

Pošli mi prosím pár fotek z evropy, kde bude zřetělně vidět rez. Americkýmu plátku věřím asi tak jako ruské propagandě. A jestli byla preventivní svolávačka v Austrálii je smutné, ale nevypovídá to nic o velikosti případného problému. Mě zajímá jak ty auta vypadají a především fungují u nás.

Mimochodem na té fotce je skutečně M3 z doby před kterou jsem psal. Bohužel zhruba 4leté období naprosto zfušované antikorozní ochrany, plus špatně navrženého automatu na svařování lemů, zanechalo v lidech názor, že to jsou auta co hnijí dodnes. Ale novou rezatou mazdu jsem na parkovišti nikde nepotkal, pokud nebyla poškozená.

A jinak, že na Sharanech hnijí 5té dveře na 5 let starých autech, že Vita se zlomí o tom se tak nějak nemluví, jsou to přeci ty kvalitní německé vozy. Ale o zadních lemech japonců se toho napsali už stovky příspěvků.

Ale což, ve finále lepší koroze zadních lemů na autech starších 10let a stále jezdit než mít nablýskanou voňavku jiné značky v servisu s turbem, řemeny, egr atd.

Každému, dle jeho preferencí.

Odpovědět  |   | 
Perkins  |  22. 01. 2017 08:17

Presne tak.Moji kamosi vlastni uz nekolikate Vito.Vsechny sezrany na pastiku.Ale je to MB. Kourivost tech smradlaku je na takove urovni ze za nimi po meste musis udrzovat uctyhodny odstup a to s vnitrni cirkulaci. Kdyz to s nimi zacnu probirat tlemi se a porad dokola opakuji no jo ale je to MB.😂😂 Zhovadilost.

Odpovědět  |   | 
Krypton  |  22. 01. 2017 09:25

Sharana jsem měl 16 let a zadní dveře bez poskvrny...

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  22. 01. 2017 11:50

No vlastně. Ještě že se do ČR dováží jiné mazdy než do USA nebo Austrálie. Teď jste nás uklidnil...

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  22. 01. 2017 22:18

Novou rezatou Mazdu jsi ještě na parkovišti nepotkal? No to je obrovský úspěch, nové Mazdy už nerezaví, ale to nikoho nezajímá, protože nová auta nerezaví u žádné značky, počkej si až té nové Mazdě bude 10 let a bude rezavá. Ten americký plátek uveřejnil výzkumy kanadského výzkumáku, který provádí zrychlené testy aut v solné komoře a toto jsou výsledky posledních generací aut. A výsledky z Kanady jsou hodně blízké tomu jak to bude vypadat v Evropě, protože zima, solení silnic etc.

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  23. 01. 2017 21:40

1. Mazda 6 (od 2002 az do sucasnej generacie) pre US a Kanadsky trh sa vyrabala v USA v spolocnom zavode Ford/Mazda v Michigana.

2. Kanadske modely sa od americkych lisili - to plati aj pre Mazdu 3, ktora sa vozila z Japonska. To inak platilo donedavna, cca 5 rokov dozadu, pre akekolvek auta akejkolvek znacky - kanada totiz mala male, ale podstatne, homologacne poziadavky. Napr. narazniky museli vydrzat bez poskodenia naraz v mierne vyssej rychlosti ako v USA (myslim, ze je to 5 vs 8 km/h). Dosledok - zadny naraznik na Mazde 3 bol o par cm dlhsi. A mohol by som pokracovat.

Alebo inak... dostat v USA kupene auto na kanadske znacky je zlozitejsie, nez dostat v USA kupene auto na ceske ci slovenske znacky.

Ono fakt nema absolutne ziadny vyznam porovnavat auta urcene pre Severnu Ameriku a Europu.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  24. 01. 2017 17:55

Automobilky mají své postupy a ty dodržují bez ohledu jestli auto vyrobí v Hirošimě nebo v Michiganu. To, že se technicky liší auto pro USA od auta pro Kanadu a pro Evropu nemá s antikorozní ochranou danou celým technologickým postupem od válcování plechů až po finální antikorozní ochranu nic do činění. Takže jestli si se snažil přesvědčit mě, že pro Kanadu vyrábí Mazda schválně rezavé plečky a pro Evropu vůči korozi superodolné káry, tak se ti to nepovedlo.


Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  25. 01. 2017 08:19

To jako že při daných technologických postupech se prvotní surovina (ocel) převáží z Japonska do USA, jenom aby ta auta byla stejná ??
Spíš bych řekl že v té Mazdě bude místní ocel (americký kontinent), oproti japonským modelům určeným pro jiné trhy.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  22. 01. 2017 11:45

Mazda bez turba, skutečně?

http://www.autoblog.com/2016/07/08/mazdas-new-tur... ...
http://drivemag.com/ww/news/mazda-details-all... ...

Jejich vývoj tomu nějak moc nenasvědčuje, že by hodlali zůstat u atmosfér.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  23. 01. 2017 19:11

Takže v Mazdě CX-9 pro severní Ameriku a možná v nějakém MPS, které není zaručeno, takže u nás vlastně v ničem.

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  22. 01. 2017 06:15

Od 1998 sme mali v rodine 8 Mazd - 323, 3 (2 modely), 626, 6 (3x), 2. Posledna z roku 2016.

Ani jedna nemala problem s hrdzou.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  22. 01. 2017 09:52

Tak mi ukaž, jak ta Mazda z 98 vypadá teď... Vsadím boty že ji bude vidět až na plastové nadkoli

Odpovědět  |   | 
FK  |  22. 01. 2017 15:31

Jistě že bude rezatá na kaši, prostě to chlapci před léty v Hirošimě pokazili. Nikdo tento fakt nezastírá, pouze tvrdím, že dnes je to někde jinde, a že je to značka, která se nebojí jít svou cestou a že rezatí v současnosti zhruba tak jako ostatní mainstream.
Ale vysvětlit to lidem, ktří se kdysi dočetli, že má mazda s rzí problémy a nyní to budou opakovat až navěky je prostě marné

Odpovědět  |   | 
marek  |  22. 01. 2017 17:25

No jak se jim to povedlo, poznáme, až za daších 20 let...

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  23. 01. 2017 21:46

Nemozem, zostala v Britanii, bol to 'anglicak'. Ked som ju v roku 2006 predaval, s cca 130 tisic milami, bola v poriadku. A to stravila prvych 5 rokov v Skotsku a dalsie tri parkovala nedaleko Temze.

More importantly... ak cakas, ze LUBOVOLNE 19 rocne auto bude bez korozie, tak si sa, mily chlapce, ocitol na zlom fore.

Odpovědět  |   | 
Hulibrk  |  22. 01. 2017 18:09

Už je načase aby Japonci obnovili výrobu ČSSR vozidla Velorex.To bylo celkem eko vozidlo,plátěná karoserie ,okna plexisklo,sedadla asi hadr atd.Ten nový motór by už tak nehulil a pertinaxový karbec přeplńovaný průvanem by měl maximální forsáž. Zadní kolo od Zetoru by mělo takový -grip-.že by mohl hrabat kanál Dunaj-Labe na jeden záběr.
TTD značka -VEROLEX -Powr 1MW -Chlastá 100/100 -Euro 007-Karoserie=Vikslajvant eko-
Cenová relace +/- 1000 Evro = 10 000 Kčs Výhradní distribuce SAPA-HANOJ-PRAHA -spojený neumým cecky

Odpovědět  |   | 
kiaeyv8  |  23. 01. 2017 09:16

cecky ja rad

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  23. 01. 2017 10:59

....stacilo prehriat wartburga a motor siel dalej aj s vypnutym zapalovanim. Nic nove

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  23. 01. 2017 20:42

Pokud ho chtějí za rok vyrábět, tak ho musí mít konstrukčně cca 5 let hotový a teď jenom připravují výrobní technologii. Tedy neměl by být problém ten motor předvést veřejnosti, nechat novináře projet se v autě s tímto motorem. ....
Takže bych počkal na leden 2018 co předvedou. Myslím, že to bude velké nic.

Odpovědět  |   | 
Pravdovravny  |  26. 01. 2017 22:44

Zeli, len pre info prvá zmienka o skyactiv 2 bola v roku 2013 a už vtedy mazda hovorila o 30% účinnosti a že súčasne vyvíja skyactiv 2, 3. Takže keby to bolo nereálne tak to nespomína. Takže sami si počkajte na rok 2018,sám som nato zvedavý lebo to auto si plánujem kúpiť.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 178 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A