Mazda 3 SKYACTIV-Hybrid nabídne výkon 136 koní a spotřebu 3,2 l/100 km

Automobilka Mazda v Tokiu vystavila také hybridní verzi svého kompaktního modelu Mazda 3.

S ohledem na přiložené oficiální snímky je třeba předeslat, že značka Mazda na svém domácím trhu prodává v Evropě známé vozy Mazda 3 pod označením Axela. A teď k tomu nejdůležitějšímu. Na právě probíhající autosalon v Tokiu automobilka z Hirošimy přivezla hybridní provedení své „trojky“. Nese označení Mazda 3 SKYACTIV-Hybrid.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mazda 3 SKYACTIV-Hybrid zůstane zatím určena pouze domácímu publiku

Jádrem hybridní pohonné soustavy je zážehový čtyřválec 2,0 l SKYACTIV-G. Ten se v současnosti prodává ve výkonových verzích 88 a 121 kW, ovšem v tomto případě byl dále podladěn až na 73 kW. Podporou mu je v převodové skříni vestavěný elektromotor s výkonem 82 koní (60 kW) a točivým momentem 208 Nm a pohonná soustava modelu Mazda 3 SKYACTIV-Hybrid nabídne celkový výkon 136 koní (100 kW).

Mazda 3: první kilometry za volantem, živé fotografie z Barcelony

Mazda 3: první kilometry za volantem, živé fotografie z Barcelony

Jak je vidět z přiložených snímků, akumulátory a další prvky celého hybridního systému jsou umístěny za zadními sedadly. Výrobce slibuje pohotovostní hmotnost 1 390 kg a průměrnou spotřebu 3,2 l/100 km podle japonského cyklu JC08. Nová Mazda 3 SKYACTIV-Hybrid (Axela) má na japonském trhu vstoupit do prodejů již v průběhu následujících týdnů, o dostupnosti tohoto modelu na exportních trzích zatím informace nemáme.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mazda 3 SKYACTIV-Hybrid
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků