Mazda 3 SKYACTIV-Hybrid nabídne výkon 136 koní a spotřebu 3,2 l/100 km

Automobilka Mazda v Tokiu vystavila také hybridní verzi svého kompaktního modelu Mazda 3.

S ohledem na přiložené oficiální snímky je třeba předeslat, že značka Mazda na svém domácím trhu prodává v Evropě známé vozy Mazda 3 pod označením Axela. A teď k tomu nejdůležitějšímu. Na právě probíhající autosalon v Tokiu automobilka z Hirošimy přivezla hybridní provedení své „trojky“. Nese označení Mazda 3 SKYACTIV-Hybrid.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mazda 3 SKYACTIV-Hybrid zůstane zatím určena pouze domácímu publiku

Jádrem hybridní pohonné soustavy je zážehový čtyřválec 2,0 l SKYACTIV-G. Ten se v současnosti prodává ve výkonových verzích 88 a 121 kW, ovšem v tomto případě byl dále podladěn až na 73 kW. Podporou mu je v převodové skříni vestavěný elektromotor s výkonem 82 koní (60 kW) a točivým momentem 208 Nm a pohonná soustava modelu Mazda 3 SKYACTIV-Hybrid nabídne celkový výkon 136 koní (100 kW).

Mazda 3: první kilometry za volantem, živé fotografie z Barcelony

Mazda 3: první kilometry za volantem, živé fotografie z Barcelony

Jak je vidět z přiložených snímků, akumulátory a další prvky celého hybridního systému jsou umístěny za zadními sedadly. Výrobce slibuje pohotovostní hmotnost 1 390 kg a průměrnou spotřebu 3,2 l/100 km podle japonského cyklu JC08. Nová Mazda 3 SKYACTIV-Hybrid (Axela) má na japonském trhu vstoupit do prodejů již v průběhu následujících týdnů, o dostupnosti tohoto modelu na exportních trzích zatím informace nemáme.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mazda 3 SKYACTIV-Hybrid
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků