Mazda 3 MPS Targa Tasmania: připravena na tasmánské závody

Divize Mazda Motosport před pár dny strhla plachtu ze zcela nové Mazdy 3 MPS v slušivém rally kabátku. Vůz je prý dokonale připraven na australské závody Targa Tasmania trvající pět dnů, během kterých jezdci ujedou více než 2 000 km. Od klasické ostré verze MPS se tento kousek odlišuje bezpečnostní klecí v interiéru, sportovními sedadly, pětibodovými pásy a speciálním hasícím zařízením. Ostatní věci zůstaly téměř nedotčeny.

Pod kapotou je umístněn upravený čtyřválec objemu 2,3 l s výkonem 190 kW, jeho síla je přenášen na kola přední nápravy. Na seznamu technických úprav figurují například lepší tlumiče, účinnější brzdy s lepším chlazením, nový katalyzátor a volant. Posádce bude při průjezdnosti jednotlivých úseků pomáhat implantovaný navigační systém.
 
Závody začínají v úterý 15. dubna ve městě Launceston a končí o 20. dubna ve městě Hobart a Mazda 3 MPS se představí v kategorii moderních vozů s náhonem na přední kola.
 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mazda 3 MPS Targa Tasmania
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

dnes | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků