Mazda 3 MPS dorazí s pohonem všech kol

Mazda 3 MPS dorazí s pohonem všech kol

Sériová verze nové generace Mazdy 3 má svou světovou premiéru za sebou a začíná se prodávat, nastává doba spekulací, jak to asi dopadne s ostrým provedením MPS. Aktuálně se z různých zdrojů vyrojily informace o tom, že by novinka mohla dostat k dispozici pohon všech kol. Protože je základ u nové trojky převzatý z CX-5, není zástavba čtyřkolky velkým problémem a s definitivní platností by se tak odstranily problémy s přenosem vysokého výkonu pouze na přední nápravu.

Mazda 3: první kilometry za volantem, živé fotografie z Barcelony

Mazda 3: první kilometry za volantem, živé fotografie z Barcelony

Co přesně najdeme pod kapotou, v tom se neoficiální informace rozcházejí. Podle některých by zde měl být atmosférický motor, podle jiných přeplňovaný dvoulitr. S jistotou se nedá přiklonit ani k jedné variantě, ale pokud by Mazda šla cestou pohonu všech kol, čímž by se přihlásila do boje s konkurencí typu VW Golf R naladěným na 300 koní, pak by byl slabší atmosférický motor poměrně odvážným tahem. Nicméně jak dokazuje GT86 / BRZ, k zábavě za volantem stovky koní potřeba nejsou.

Pokud nám bude japonská automobilka Mazda nakloněna, pak by se MPS mohlo objevit ještě do konce letošního roku. Uvidíme. Každopádně představa Mazdy 3 MPS s pohonem všech kol není vůbec nezajímavá.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků